Колеги, ще купувам (капарирах го вече) Passat 1.9 TDI '99 година, но ми се иска някой да погледне мотора (диагностига) и ходовата част.
Къде мога да отведа колата. Къде е най-добре. Чувам различни неща за Супер Дизел.
Какво ще ме посъветвате?
Консултация за Passat 1.9 TDI
Аз от Супер Дизел съм доволен. Правил съм няколко пъти диагностика там - точни са, най-вече в това, че обясняват кое до колко е съществено.
Карам такова към каквото си се насочил (моя е 1,9 TDI, AJM, помпа-дюза, 1999). Ако имаш въпроси - питай ще помагам с каквото мога. Между другото навремето имаше едно свясно момче тук във форума, Zayo Bayo му беше nik-a, та той ми спретна един тестер (VAG-COM) и аз моята от време на време си я поглеждам, но НЕ СЪМ ПРОФЕСИОНАЛИСТ И ЗА ЗНАЧИТЕЛНАТА ЧАСТ ОТ ДЕТАЙЛИТЕ НАДАЛИ МОГА ДИ КАЖА НЕЩО С ПОДРОБНОСТИ, но ей така за хоби, проверка на грешки и параметрите, които са указани - става (абе забавлявам се общо взето)
Що не отскочиш и до UNITRADE 40лв. е пълната диагностика - ще я огледат отвсякъде и ще ти кажат какво е реалното и състояние (не само двигател, но и ходова част, трансмися и т.н.); мисля даже, че имаха такава услуга - преглед на колата преди покупка и запознаване на кандидат купувача със състоянието на МПСто. Когато взимах моята постъпих по този начин, свалих близо 2,000лв. от продавача и нямаше дефект който да ме изненада в следващите 6-8 месеца. Пък и без друго за по-дебелите неща така и така ще ходш там... UNITRADE в Дружба работи и в събота и в неделя (до 17.00), което е плюс, но личното ми мнение е, че във VW Zentrum са по-добри, бачкат с по-голям мерак и се отнасят по-добре с клиента. Но където и да отидеш няма да сгрешиш. Имай в предвид, че те имат интерес да намерят повече забележки по колата и естествено да ти обрисуват апокалиптични картини - 'щот нали се сещаш, че сервиза и магазина за резервни части требе да бачкат. Но преди да се метнеш на ремонт или покупка - разгледай форума, няколко човека сме дето караме такива коли, основните неща сме ги понаписали, пък ако има нещо - питай, тук съм - с к'вот мога ще помагам.
Успех с покупката!
Карам такова към каквото си се насочил (моя е 1,9 TDI, AJM, помпа-дюза, 1999). Ако имаш въпроси - питай ще помагам с каквото мога. Между другото навремето имаше едно свясно момче тук във форума, Zayo Bayo му беше nik-a, та той ми спретна един тестер (VAG-COM) и аз моята от време на време си я поглеждам, но НЕ СЪМ ПРОФЕСИОНАЛИСТ И ЗА ЗНАЧИТЕЛНАТА ЧАСТ ОТ ДЕТАЙЛИТЕ НАДАЛИ МОГА ДИ КАЖА НЕЩО С ПОДРОБНОСТИ, но ей така за хоби, проверка на грешки и параметрите, които са указани - става (абе забавлявам се общо взето)
Що не отскочиш и до UNITRADE 40лв. е пълната диагностика - ще я огледат отвсякъде и ще ти кажат какво е реалното и състояние (не само двигател, но и ходова част, трансмися и т.н.); мисля даже, че имаха такава услуга - преглед на колата преди покупка и запознаване на кандидат купувача със състоянието на МПСто. Когато взимах моята постъпих по този начин, свалих близо 2,000лв. от продавача и нямаше дефект който да ме изненада в следващите 6-8 месеца. Пък и без друго за по-дебелите неща така и така ще ходш там... UNITRADE в Дружба работи и в събота и в неделя (до 17.00), което е плюс, но личното ми мнение е, че във VW Zentrum са по-добри, бачкат с по-голям мерак и се отнасят по-добре с клиента. Но където и да отидеш няма да сгрешиш. Имай в предвид, че те имат интерес да намерят повече забележки по колата и естествено да ти обрисуват апокалиптични картини - 'щот нали се сещаш, че сервиза и магазина за резервни части требе да бачкат. Но преди да се метнеш на ремонт или покупка - разгледай форума, няколко човека сме дето караме такива коли, основните неща сме ги понаписали, пък ако има нещо - питай, тук съм - с к'вот мога ще помагам.
Успех с покупката!
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Rumen написа:. Между другото навремето имаше едно свясно момче тук във форума, Zayo Bayo му беше nik-a, та той ми спретна един тестер (VAG-COM) и аз моята от време на време си я поглеждам,
Що се скатаваш...дай малко инфо за това

А за колегата @iasen 69 с кой мотор е пасата демек колко коня, какви екстри има и на колко го е платил?
Не е ставало на дума, sorry, сега видях че си се регистрилал на 8 DEC 2005, а тогава вече Заяка беше низвергнат (в същност незнам защо се разкара или го разкараха от форума, но не ме и интересува; по принцип гледам да не се навирам в междуличностни взаимоотношения, които не ме засягат; аз обаче съм с много положителни впечатления от това момче; той май направи и алтернативен форум, ама незнам до колко върви). Та това момче доста чува електрониката и всякаквите там тестери за VAG. Ето ти сайта му: http://www.autodiags.com/. Та на мен ми спретна един VAG-COM тестер (вж. http://www.ross-tech.com/vag-com/index.html) и понеже имам notebook от време на време си го тествам и самодиагностицирам моя Passat. Разбира се значителната част от нещата на мен не са ми напълно ясни, но в софтуера са посочени допустимите стойности и лесно можеш да се ориентираш дали си "в норма". Отделно можеш да прегледаш всички грешки, които компютъра на колата е регистрилал (двигател, инструмент клъстер, ABS/ASR, comfort модул и т.н.). Аз му се кефя - нещо като хоби и ми е гот, че има как да накникна в тайнството на електрониката.versace написа:Що се скатаваш...дай малко инфо за това
- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Преди време и аз започнах да се интересувам от K-L adapter за VAG и мисля че до няколко седмици и аз ще си напавя ( малко разбирам от електроника ) в момента имам много информация за тях ( схеми от изкл ючително прости до малко по сложни ) имам и няколко програми за диагностициране . Ако някой се интересува имам програмите VAG-COM-311.2 и VWTool , както и кодовете от диагностиката на руски .
Май се отклонихме от темата
Май се отклонихме от темата
Versace,
Мисля, че с Pocket PC няма да стане (поне така твъдят на сайта на Ross-Tech). Най-важното е че в същност имаш нужда от истински COM-порт (RS232). Под "истински" имам в предвид, че има такива, които се емулират през USB, a това май няма да проработи (поне така се кълнат от Ross-Tech). Aз имам възможност да ползвам служебен notebook, който има истински COM и не съм експериментирал с друг тип устройства от типа Pocket PC.
Устройството на снимката зглобява Заека
се закача към серийният порт на компютъра (RS232), след това устройството поредством ето този кабел
се закача за контролера на колата, който и при теб би трябвало да изглежда по този начин
За съжаление Заека нямаше този кабел (който е между устройството и входния клуплунг на колата), но пък се оказа че ей тия: http://www.scantool.net/ ги има в София (утре ще намеря българският линк и адрес/контакти), а цената на кабела е същата както тук: http://www.scantool.net/products/obdii_cable_type_b.htm. Намират се в близост до моста Чавдар и имат доста неща. Аз си взех нужния кабел от тях.
А също така и всичко, което намерите с Google-то на тема OBD-2 ще Ви бъде полезно. Разбира се ще ми бъде интересно да обменим мисли в тая сфера на някоя среща или на чаша бира
Мисля, че с Pocket PC няма да стане (поне така твъдят на сайта на Ross-Tech). Най-важното е че в същност имаш нужда от истински COM-порт (RS232). Под "истински" имам в предвид, че има такива, които се емулират през USB, a това май няма да проработи (поне така се кълнат от Ross-Tech). Aз имам възможност да ползвам служебен notebook, който има истински COM и не съм експериментирал с друг тип устройства от типа Pocket PC.
Устройството на снимката зглобява Заека

се закача към серийният порт на компютъра (RS232), след това устройството поредством ето този кабел

се закача за контролера на колата, който и при теб би трябвало да изглежда по този начин

За съжаление Заека нямаше този кабел (който е между устройството и входния клуплунг на колата), но пък се оказа че ей тия: http://www.scantool.net/ ги има в София (утре ще намеря българският линк и адрес/контакти), а цената на кабела е същата както тук: http://www.scantool.net/products/obdii_cable_type_b.htm. Намират се в близост до моста Чавдар и имат доста неща. Аз си взех нужния кабел от тях.
Да, наистина малко се поотклонихме от темата, затова бих посъветвал всеки, който проявява по-голям интерес да разгледа ето тази тема Направи си сам: Интерфейс за диагностикаdaskal написа:Май се отклонихме от темата
А също така и всичко, което намерите с Google-то на тема OBD-2 ще Ви бъде полезно. Разбира се ще ми бъде интересно да обменим мисли в тая сфера на някоя среща или на чаша бира
Благодарение на Заека (аз си бях затрил моя линк, но както казах - момчето е свясно) - клик тукdaskal написа:Намери ги![]()
![]()
Сега да ви кажа подробностите:
1. Взех я от СИМАУТО www.simauto.mobile.bg. Хората са много точни и ми съдействаха и за платформа да траснпортирам колата до Супер Дизел (30 лв. за диагностиката с лаптоп - директно от платформата) и до КАТ.
параметрите на колата:
VW Passat 1.9 TDI комби 1999г. с:
1. ABS
2. Климатроник
3. Audio CD /stereo/
4. Електрически пакет (стъкла и огледала)
5. Регулиращ волан
6. Ел. регулиране на фаровете
7. Почти нови гуми
8. 4 AirBags
9. Плющ
Изключително запазена цялостно (пишеше 117 хил км
1. Взех я от СИМАУТО www.simauto.mobile.bg. Хората са много точни и ми съдействаха и за платформа да траснпортирам колата до Супер Дизел (30 лв. за диагностиката с лаптоп - директно от платформата) и до КАТ.
параметрите на колата:
VW Passat 1.9 TDI комби 1999г. с:
1. ABS
2. Климатроник
3. Audio CD /stereo/
4. Електрически пакет (стъкла и огледала)
5. Регулиращ волан
6. Ел. регулиране на фаровете
7. Почти нови гуми
8. 4 AirBags
9. Плющ
Изключително запазена цялостно (пишеше 117 хил км

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 62 госта