Има ли смисъл и ефект от подобни "подобрения"?-сни
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз съм с отворена кутия в комбинация със спортен филтър. Разликата според мен е голяма в +. Ако имаш газ обаче става мноооого лошо.. Ще ти трябва доста голям изпарител, защото при по-висока скорост ще се получава голямо обедняване на сместа. Ако изпарителя ти е малък е възможно заради обедняването да не можеш да вдигнеш повече от 120- 130кмч. А да и както се сещаш ще трупа мнооо грешки на газ ако нямаш емулатор. Тва е
Напиши в Гуглето,в търсене на изображения,например,"airbox modifications" или "cold air setup"... и ще се чудиш накъде да гледаш,или,за да не те затрупа с много теми напиши нещо по-конкретно-примерно "airbox modification of vw mk3 gti" или "of simos" както е в твоя случай...А по темата - любопитен съм какво ще се случи с по-пряк достъп на въздух до кутията,т.е. с някаква тръба срещу посоката на движение,но на моята кола няма място и начин как да стане,мислих го с гофриран маркуч,който обаче идва много дълъг и се губи идеята за директно постъпване на студен въздух.А и за какъв студен въздух говоря като картерните ми газове са си вкарани в смукателния колектор,изваждах ги,извеждах ги чак долу под купето и пак мирише,когато колата работи на място с включено парно,а пък всеки ден си возя и децата.Пича с рязаната кутия (от снимките) твърди,че тръбата на Бернули е ненужна тъпотия,аз знам,че тая тръба би трябвало да ускорява въздушния поток,а и се използва и завихрянето на въздуха от гумата в подкалника,пробвал съм без нея-колата реагира малко по-живо при рязко подаване на газ,но смуче топъл въздух...
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Ефект може и да има, но по вероятно и като цяло ще се получи, влагане на много средста (има няма 20-30лв. ) и загуба на време за едва доловим резултат. Но аз ще се фърлям в подобен проджект щото с тези ВИК тръби дето съм маскирал "спиртния" филтър не ми харесва
Четох малко "Офф-топик" бисери и още ме носи
Другото което си го мисля от бая време е да си купя кав ще да е десен двусекционен фар , да му изтарбуша дългата светлина и да оформя нещо като фуния там и с маркучи към конусния филтър. Ама сега ми е студено евентуално напролет.
Нещо подобно на това дето са сторили с левия фар в случая:
http://www.turnermotorsport.com/image/body/body_hlducts_lg.jpg
Четох малко "Офф-топик" бисери и още ме носи
Другото което си го мисля от бая време е да си купя кав ще да е десен двусекционен фар , да му изтарбуша дългата светлина и да оформя нещо като фуния там и с маркучи към конусния филтър. Ама сега ми е студено евентуално напролет.
Нещо подобно на това дето са сторили с левия фар в случая:
http://www.turnermotorsport.com/image/body/body_hlducts_lg.jpg
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
преди време на голф 2 с карбуратор бях свалил да чистя десния фар и карах малко без него и понеже тръбата на всмукателния колектор се намира зад тоя фар и забелязох сследния ефект:
при скорост по голяма от 50-60 км при спускане или изключена скорост колата гаснеше-предполагам много въздух влизаше и сместа обеднява,същия ефект имаше като изкарах една тръбазад решетката
според менщом се увеличи дебита на въздуха трябва да се увеличи и подаването на гориво
при скорост по голяма от 50-60 км при спускане или изключена скорост колата гаснеше-предполагам много въздух влизаше и сместа обеднява,същия ефект имаше като изкарах една тръбазад решетката
според менщом се увеличи дебита на въздуха трябва да се увеличи и подаването на гориво
- titanium69
- Мнения: 110
- Регистриран на: Сря 05 ное 2008 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли смисъл и ефект от подобни "подобрения"?-сни
според мен ако направиш само това с жъздуха файда няма
но ако си барал и колата си има нужда от повечко въздух това е друг въпрос
но ако си барал и колата си има нужда от повечко въздух това е друг въпрос
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Има ли смисъл и ефект от подобни "подобрения"?-сни
на пасатора съм махнал само фуниите на входа и изхода на кутията без да я режа определено има ефект някакси мотора работи по-мазно и се ускорява по-добре . След доцентроване на изпарителя и на газ има същия ефект.
- pecko1
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли смисъл и ефект от подобни "подобрения"?-сни
Колеги видях на една Хонда CBR преди кутията с филтъра още една кутия празна.За по-бързо дърпане на въздух първоначално.Та дали ще има ефект и при нас.Мисля да пробвам ама сега нямам време.Кажете си мнението.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 37 госта