Bora vs. Audi A4

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Bora vs. Audi A4

Мнениеот Wizi » Пет 24 фев 2006 2:25


Bora Variant '00
1.9 TDI 115bhp
front wheel drive
Transmission: manual, 6 gears

Audi A4 Avant '98
1.9 TDI 110bhp
quattro
Transmission: manual, 5 gears

Place: Боянса права
Time: 23.02 @ 21.00h
Track condition: wet/very wet at some places
Run times: 3

1st + 2nd run: Ауди-то стартира могъщо от някъде 3000 и нещо оборота. Прави буквално скок напред докато Бора-Бора се бори с превъртащите си предни колела. Помощ на Ауди-то е quattro, на Бората - само ESP, респективно ASR. Зор голям за Фолксвагена, тъйкато гумите са мокри от самият старт. А4-та отлита с почти една кола напред и си мислех, че вече всичко е загубено, въпреки че и двамата сме още на 1ва. Моята предавка свършва очевидно по-рано и дори не изцедена до край, ами до към 3700-3800 оборота. От там предавам щафетата на 2ри зъб и изведнъж за буквално броени метри (от сорта на не повече от 20на) вече съм на равно с Ауди-то. :shock Бегъл поглед към оборотомера и изчакване до към 4200 оборота и превключване на 3та скорост. Вече се намираме почти на средата на правата... Фаровете на Ауди-то все още се виждат отчетливо в страничното ми огледало. Този път изчаквам до 4500 оборота и чак тогава включвам 4та. Две трети от правата са изминати, километража ми показва към 120км/ч и Ауди-то е сериозно зад мен. Поне кола и половина..... Пускам аварийни и започвам да се набирам на спирачките.

3rd run: Ауди-то не прави толкова впечатляващ старт и тръгваме на равно. Още на 2ра съм му взел половин кола преднина. До средата на правата са около рейс от градски транспорт. В края на правата е също рейс, но от онези - хармониките :D

Conclusion: пумпе-дюзе просто е нещо маниашко! :twisted:




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 24 фев 2006 2:34


Нормално е да биеш по-лек си, по-мощен, има по-голяма загуба на мощност при 4Х4 задвижване, имаш по-къси скорости(предполагам нали си с 6), само старта на мокро дето е кофти с две задвижващи колела.
Иначе, ако те беше бил причината трябваше да се търси в твоята кола.
На какви обороти ти е прекъсвача на дизела и на колко има най-много пауар (4000 май).
Интересно ще ми е да кажеш на колко оборота сменяш отделните предавки и какви километри правиш на 1ва скорост, 2-ра и 3-та.
Ей така от любопитство питам, пак ти ми отговори, ако не те мързи.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пет 24 фев 2006 6:49


Интересно, но местя в OFF-TOPIC - темата не е за тунинг.


Потребителски аватар
Madjo (*_*)
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София GT Special

Мнениеот Madjo (*_*) » Пет 24 фев 2006 8:13


следващия път се бягаи с някои равностоен


Потребителски аватар
Golf_GL
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:26
Автомобил: Passat B5 Variant
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf_GL » Пет 24 фев 2006 11:01


Евала Wizi :yeaha: . Между другото тия Аудита не се ли отказаха вече. :twisted:


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Пет 24 фев 2006 11:02


Опс... мда, глупаво реших, че трябва да я тресна в тунинг форума. Сори!

Madjo написа:следващия път се бягаи с някои равностоен


Какъв предлагаш да бъде той? Т'ва Ауди какво не му хареса? :shock


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 24 фев 2006 11:30


При тея TDI - та печели този с по-читавата турбина mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 24 фев 2006 13:18


Мноо интересантно! Заклетия Ауди-джия наказва Ауди-та с VW....
Похвално....


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Пет 24 фев 2006 13:20


madmen написа:Мноо интересантно! Заклетия Ауди-джия наказва Ауди-та с VW....
Похвално....


По мои спомени това май му е 5то или 6то Ауди дето наказва :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 24 фев 2006 13:35


Амиии 5-то, 6-то..... на една от сбирките на Ауди всякакви с от 2.0 бензин до 2.5 дизели му се бяха хвърляли ама специално тая 85КВ бора с 6ск е нечовек ;) и ги беше изпонаказал:)


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Съб 25 фев 2006 2:48


L&R написа:При тея TDI - та печели този с по-читавата турбина mhihi mhihi mhihi


Според мен печели просто този, чийто дебитомер все още не се е скапал :D - нямаш дебитомер, нямаш високи обороти :arrow: губиш лошо още на 2ра :wink:

Хехе, фен съм на истинските автомобили, без начение каква емблема кисне на преден фон! Ауди ме привлича заради доста интересната си история и quattro - без тези две неща е точно толкова привлекателна марка колкото е и Дачия :wink:
Карам Фолксваген защото не мога да си позволя да поддържам Ауди. Следващата ми кола ще е вероятно доста нова Шкода, а ако имам дай Боже повечко парички отново VW, но от по-големите ;) Ще поживеем и ще видим.

btw интересна тема се развива в Ауди форума, Тунинг/подвизи под-форума. Евентуално при по-добри метрологични условия тази неделя ще трябва от ново да доказвам колко са истински 115те ми коня :D Да стискате палтци, ей!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 25 фев 2006 12:19


Бе тая тема е същата като преди половин година или повече дето на Уизи му се хвърляха бензин 2.0 85КВ и 2.5 ТДИ от не помпа дюзата и всички бяха много учудени от резултата :) само някакъв авенсис се държеше с бората но е обяснимо все пак д4д нов-новичък


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 25 фев 2006 22:58


Браво, браво!!! Е тва си е! Значи за следваща кола да търся и аз някакъв TDI попма дюза ли, какво беше... Супер!


Потребителски аватар
gsb
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 27 май 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gsb » Нед 26 фев 2006 0:04


А що не се премериш с мен, ма аз съм си махнал ограничителя и не се знае :lol:


Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Нед 26 фев 2006 3:52


Е аз на Боянска не правя (за съжаление) максималната си, така че няма грижи - утре в 15ч съм на линия! :D

... или ти имаш предвид ограничителя на парното ти? :roll:


:P



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта