Разбирам те че караш такъв двигател /1.4 16/,но доколкото виждам само ти го защитаваш.
Хайде да не подвеждаме колегата,голф4 с този двигател е мъртвец,качи жената и едно детенце,количката в багажника и един сак с дрехи,памперси и прочее,вклЮчи климатика и на светофара не мож отлепи като хората.
Стига излишно превъзнасяне.
На личните писания до мен няма да отговарям,темата е за 1.4 16В,не автобиографична в шофъорски план.
Аз какво карам--то се вижда.
Относно Голф IV 1.4 16V
-
mufin
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
propparo написа:Разбирам те че караш такъв двигател /1.4 16/,но доколкото виждам само ти го защитаваш.
Хайде да не подвеждаме колегата,голф4 с този двигател е мъртвец,качи жената и едно детенце,количката в багажника и един сак с дрехи,памперси и прочее,вклЮчи климатика и на светофара не мож отлепи като хората.
Стига излишно превъзнасяне.
На личните писания до мен няма да отговарям,темата е за 1.4 16В,не автобиографична в шофъорски план.
Аз какво карам--то се вижда.
Сигурно си пропуснал поста на другия колега който кара такъв.
И какво превъзнасяне си видял - колата е НОРМАЛНА и ако се намери на РЕАЛНИ километри за добри пари е добра икономична градска кола. Това съм и написал, къде видя превъзнасяне.
Виж, определения като " мъртвец, не може да отлепи" са най-малкото субективни.
Зависи какво очакваш, за мен си върви добре, в града изобщо не ми трябва по-мощна, особенно като се сетя за разхода.
Между другото много жалка гледка са бегачки на газ
С жената и едно детенце (50кг) , е ... без памперси но с много багаж 3 пъти в годината ходим до Гърция без проблем . От Търново до Кавала за 8 часа с почивките.
По гръцките магистрали си държи 150 с клима без проблем... не е зле за мъртвец.
Тезата е че това може да се прави с кола , в която си сигурен, щото със стара и потрошена "бегачка" изобщо няма тръгнеш, дори и да е 5.0 Турбо.
За да приключим :
Според мен - колегата да избере най- запазената кола (явно търси бензин). Грижите със смяна на кутии, съединители, рейки, компресори, турбота, дискове, амортесьори, глави, валове, блокове, лагери, гърнета и така нататък и така нататък са много силен аргумент в тая посока.
-
adv_petrov
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
Колеги, не е ли вярно, че ако се намери Г4 1.4 запазен и не-скапан от натискане, ще си върви съвсем нормално? Всъщност аз ако съм семеен и возя жена и деца в колата, никога няма да си позволя да "натискам", така че въпроса за "мудност" май няма покритие. Но не искам да ангажирам никого. Карал съм запазена ибиза 1.3i 55 коня на малко км което е горе-долу същото и съм бил доволен от вървежа, че и от разхода. Искам да посъветвам колегата да търси 4 дискови спирачки, 4 врати, еърбеци и т.н., т.е. да е сигурен автомобил. Другото няма толкова голямо значение 
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
колега зависи за какво каране го взимаш ако е за грдско бива!!!
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
бива бива, ама харчи 10/100 в София бензин. Прекалено е слаб за купето на 4-ката. В поло става.
-
mufin
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
MK4 написа:бива бива, ама харчи 10/100 в София бензин. Прекалено е слаб за купето на 4-ката. В поло става.
Е, това за 10/100 в София е добре да се провери/
В Търново ми дава 8/100
А и 10/100 за софийско градско не е много.
Пасата в София ми даваше 12/100, Аудито 13-14, ама и тогава нямаше такива задърствания по Цариградско/
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
mufin написа:MK4 написа:бива бива, ама харчи 10/100 в София бензин. Прекалено е слаб за купето на 4-ката. В поло става.
Е, това за 10/100 в София е добре да се провери/
В Търново ми дава 8/100
А и 10/100 за софийско градско не е много.
Пасата в София ми даваше 12/100, Аудито 13-14, ама и тогава нямаше такива задърствания по Цариградско/
Няма какво да се проверява, една година го кара мой близък приятел и си е 10/100, на мен 1.8Т със същото каране ми дава 11-12/100... за какво говориме. Сега момчето си купи Citroen C4 Coupe 2.0HDI, то вече дава 7-8/100, но голфа невъзможно.
-
mufin
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
Темата на кой колко му харчи е като на кой колко сантиметра му е .... портфейла.
Само портфейла знае кое колко е
Имам колега с 1.8Т на А4-ка и в Търново трудно го сваля под 14, а там моята както казах харчи 8/100
Разликата е решаваща щото карането е едно и съща - задръствания, баири и завои.
Сега ако купувах, на тоя умрял пазар, бих поискал едно дълго пробно каране 400-500км че да се види разход на бензин, че и на масло (ако има).
Само портфейла знае кое колко е
Имам колега с 1.8Т на А4-ка и в Търново трудно го сваля под 14, а там моята както казах харчи 8/100
Разликата е решаваща щото карането е едно и съща - задръствания, баири и завои.
Сега ако купувах, на тоя умрял пазар, бих поискал едно дълго пробно каране 400-500км че да се види разход на бензин, че и на масло (ако има).
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
Ти ако сега купуваше,нямаше да си вземеш 1.4 16,щот съм сигурен че си го взел заради ´´изгодна цена´´.
Особено на тея цени на бензина.Даже по-добре ако ти е подарък
Ако се замислите сериозно,разхода на една кола не е сред първите фактори,които определят дали да я купиш.
Ако човек си мисли че разходите на един автомобил са само за гориво--да си купи колело или да върви пеш.
Мисли от рода че 75 коня на 1200 килограма кола са достатъчни,са за самоуспокоение.
Ако едната горяла 8 а другата 11,тези 3 литра разлика са 5 лева и нещо на 100 километра.Ако някой си мисли че ще забогатее с тези пари.ГО-то става минимално около 200 лева,каското в зависимост от колата да ти е 400-600 лева,едни хубави гуми да не ги смятаме колко са,винетка годишна,смяна на масло и консумативи--та едва ли разхода на гориво е най--важния.Като имаш пари--караш,като нямаш--ходиш пеш.Икономийката е майка на мизерията.
Като гледам единствения симпатизант на тоя двигател за Г4,в момента е с такъв.Аз съм карал известно време такъв,може би около 10000 километра съм му навъртял,не са много,но са ми достатъчни за да си направя извода---за лична кола никога.Нито си струва поддръжката за това си вървене,нито е рентабилен за евентуална препродажба.
В ПРОДАВА е пълно с такива /до 4-та страница само са 5 на брой/ и си личи почти умолителния тон на някой от продавачите да се отърват от тях.Даже обявения за 6500 лева си стои без интерес.Тея факти сами по себе си говорят колко е предпочитан този двигател и как се купуват като топъл хляб.
Особено на тея цени на бензина.Даже по-добре ако ти е подарък
Ако се замислите сериозно,разхода на една кола не е сред първите фактори,които определят дали да я купиш.
Ако човек си мисли че разходите на един автомобил са само за гориво--да си купи колело или да върви пеш.
Мисли от рода че 75 коня на 1200 килограма кола са достатъчни,са за самоуспокоение.
Ако едната горяла 8 а другата 11,тези 3 литра разлика са 5 лева и нещо на 100 километра.Ако някой си мисли че ще забогатее с тези пари.ГО-то става минимално около 200 лева,каското в зависимост от колата да ти е 400-600 лева,едни хубави гуми да не ги смятаме колко са,винетка годишна,смяна на масло и консумативи--та едва ли разхода на гориво е най--важния.Като имаш пари--караш,като нямаш--ходиш пеш.Икономийката е майка на мизерията.
Като гледам единствения симпатизант на тоя двигател за Г4,в момента е с такъв.Аз съм карал известно време такъв,може би около 10000 километра съм му навъртял,не са много,но са ми достатъчни за да си направя извода---за лична кола никога.Нито си струва поддръжката за това си вървене,нито е рентабилен за евентуална препродажба.
В ПРОДАВА е пълно с такива /до 4-та страница само са 5 на брой/ и си личи почти умолителния тон на някой от продавачите да се отърват от тях.Даже обявения за 6500 лева си стои без интерес.Тея факти сами по себе си говорят колко е предпочитан този двигател и как се купуват като топъл хляб.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
mufin написа:Темата на кой колко му харчи е като на кой колко сантиметра му е .... портфейла.
Само портфейла знае кое колко е![]()
Имам колега с 1.8Т на А4-ка и в Търново трудно го сваля под 14, а там моята както казах харчи 8/100
Разликата е решаваща щото карането е едно и съща - задръствания, баири и завои.
Сега ако купувах, на тоя умрял пазар, бих поискал едно дълго пробно каране 400-500км че да се види разход на бензин, че и на масло (ако има).
1.8T може да харчи и 19-20 без никакъв проблем, не е в това въпроса. Искам да кажа че като се кара нормално харчи 2-3 л повече от 1.4, което както каза колегата са 5-6 лв....Само дето 1.8Т като му сменяш предавките на 3000 оборота ускорява така както на 1.4 като ги сменяш на 6500, така че прави сметка кой мотор повече се износва и амортизира. 1.4 не е за тая кола просто това е. Истината е в 1.6 16V според мен.
- VooDoo-74
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 16 юли 2006 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
propparo написа:Ако едната горяла 8 а другата 11,тези 3 литра разлика са 5 лева и нещо на 100 километра.Ако някой си мисли че ще забогатее с тези пари....
За тебе може 3 литра да са малко, но при тази криза и постоянно разтящите цени на горивата за много хора разхода на автомобила е един от водещите критерии при покупката на кола. Тези 3 лирта ще станат скоро 6 лева , а за 10.000 километра това са 600 лв. Разбирасе ,че има хора за които горивото не е проблем, но за повечето хора това не е така- все пак живота не се върти около автомобилите.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
Май не си ме разбрал.По горе изброявам нещата които така или иначе плащаш за да ползваш колата си всяка година,независимо какъв двигател и мощност е.Застраховка,каско,гуми,сезонни обслужвания,винетки,данъци,консумативи на година сумирано излизат около 2000 лева минимум,а ако се стискаш да ги дадеш тези 600 лева отгоре за гориво,които излизат една трета от сумата,казах вече---по добре да вървиш пеш.
Колата е като член от семейството,иска си своето внимание и грижи--което и от изброените по-горе да си спестиш,рано или късно ти се връща.Има хора си карат със старите галоши,правят се на тарикати и не плащат винетки,с едно и също масло карат и зиме и лете,независимо от пробега,накладки сменят когато вече застърже на метал--такива за мен не заслужават да имат кола и са опасни за останалите.
Като ти е скъпо горивото--газифицираш,по-добре 125 коня на газ,отколкото 75 на бензин при такова купе.
Един човек,дето ще ми се скъпи за 6 лева на 100 километра,които ги изяждам само на закуска--какво да говорим повече.който не е пораснал за кола да ползва таксита.
Колата е като член от семейството,иска си своето внимание и грижи--което и от изброените по-горе да си спестиш,рано или късно ти се връща.Има хора си карат със старите галоши,правят се на тарикати и не плащат винетки,с едно и също масло карат и зиме и лете,независимо от пробега,накладки сменят когато вече застърже на метал--такива за мен не заслужават да имат кола и са опасни за останалите.
Като ти е скъпо горивото--газифицираш,по-добре 125 коня на газ,отколкото 75 на бензин при такова купе.
Един човек,дето ще ми се скъпи за 6 лева на 100 километра,които ги изяждам само на закуска--какво да говорим повече.който не е пораснал за кола да ползва таксита.
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
абе да си взема каквото който иска,кой колкото иска да яде за закуска, бахти тапия спор
- sali-juventus
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Относно Голф IV 1.4 16V
Ако е запазена купувай, не ги слушай големите разбирачи. Аз повече от 50 000 сам навъртял с моята количка и да тикажа много прилично си варви, даже не сум имал и проблеми с мотора. Някои викат че горяло масло след 130 000, ама това са глупости моята над 200 000 и грам не бута.
АКО Е ЗАПАЗЕНА КУПУВАЙ!!!
АКО Е ЗАПАЗЕНА КУПУВАЙ!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта
