Bulsatcom отново

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот mladvampirTDI » Съб 21 фев 2009 18:34


Колеги, прочетох договора - ОПЕРАТОРА е задължен да отсрани всички повреди по мрежата, но ако повредата е в крайното оборудване - аз си плаща. За крайно оборудване се приема телевизора, всичко след него е част от мрежата. И ако аз не мога да си настроя телевизора - плащам. Ама като нямам сигнал до телевизора - ОПЕРАТОРА е задължен да ми го достави, след като съм си платил за услугата. Това е. А измекярите "техници" просто са решили да пият по бира за моя сметка. Да са живи и здрави, те ще си останат дребни душици.

Сега за мненията за колегите.
stefan4o - колега, да твоя труд има цена и това е заплатата ти. Само да обясня - заплатата се заработва, не се получава по право. По същият начин е и с лекарите, който ти си споменал. Имам допълнително здравно осигуряване и там всеки месец си плащам такса, но като отида при лекар, не плащам нищо, включено в пакета.
На времето и аз съм имал работа с крайни клиенти които са си купували продукт (не услуга)и въпреки това съм правил безброй посещения по домовете безплатно. Защото в цената на продукта има калкулирана еднократна такса за настройка (някой колеги знаят за какво става дума и са се възползвали).

Колкото до БУКСАТКОМ - сега ще им пиша мейл, просто да ги информирам какви служители имат, като ще спомена, че тези 10лв. могат да ги приемат като дарение за просперитета на фирмата си (а, един колега спомена, че били само 10лв. Прав си напълно, тези 10лв. ми е надницата за по-малко от час, но докато всеки си казва, абе 10лв. какво са, БГ ще е така като сега).




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот stefan4o » Съб 21 фев 2009 18:55


mladvampirTDI написа:stefan4o - колега, да твоя труд има цена и това е заплатата ти. Само да обясня - заплатата се заработва, не се получава по право. По същият начин е и с лекарите, който ти си споменал. Имам допълнително здравно осигуряване и там всеки месец си плащам такса, но като отида при лекар, не плащам нищо, включено в пакета.
На времето и аз съм имал работа с крайни клиенти които са си купували продукт (не услуга)и въпреки това съм правил безброй посещения по домовете безплатно. Защото в цената на продукта има калкулирана еднократна такса за настройка (някой колеги знаят за какво става дума и са се възползвали).

Младвампир, радвам се, че си прочел договора си и си осъзнал, че си дал парите си на вятъра... опа, техниците. Относно моя труд - да, аз получавам заплатата си като съответно си я заработвам. Но идеята е следната - когато днес аз тръгна да си обслужа района имам да кажем 20 аварии. Една част от тях са клиентски, другите са "по мрежата". Дразни ме факта, че хора, които наистина нямат интернет стоят и чакат да им дойде редът, а тези, дето не знаят как да си ползват компютъра държат много "техника да дойде, задължително !!!". И в един момент се получава така, че аз вместо да отида да оправя истинска повреда по мрежата, ходя да уча хората как се браузва в интернет и да обяснявам на разни деца, че торрент скоростта не значи скоростта ти по договора с доставчика, а наистина нуждаещите се от интернет стоят и чакат... Другото, което го има при много клиенти е, че са свикнали да им е по-лесно на тях. Давам отново пример, той е обективен, тъй като аз самият съм работил и като техник и като телефонен съпорт с малки администраторски права. Обажда ми се човек, който грам не разбира и си няма хабер от компютри, казва ми какъв е проблемът, аз веднага разбирам, че този човек си е забранил лан-картата на компютъра и PPPoE не може да го логне в нашите "сървъри"(наричани концентратори или AC). Оттам насетне следва подробно обяснение по телефона (като той е пред своя компютър) и му диктувам по памет абсолютно всяка стъпка по разрешаването на лан-картата, като човекът сам разбира, че не е чак толкоз сложно и се оправя с моя помощ без да се налага да ходят колегите техници до адреса. Повечето хора, на които съм помагал по телефона са изключително доволни (не само от помощта ми, но и любезността ми :Mr Green Fun ), пожелаваме си лек ден.
Пример две: обажда ми се ядосана жена, която явно не може да си напише правилно потребителското име или паролата, за да се логне в AC-ра, аз се опитвам съвсем любезно да й обясня какво да направи и как да го направи, тя ми крещи, ядосва се иска "техника да дойде, той е длъжен" и аз просто оставам безсилен пред такива "хора". Щото явно е по-лесно да разкараш двама човека да им отнемеш 30 минути от работното време, отколкото да седнеш пред компютъра и да си решиш проблема с помощта на оператора, нали така? Интересен факт беше, че преди години, когато за подобно ходене до клиент се взимаха символичните тогава 5 лева, оттогава клиентът не е повтарял повече и сам се справя с проблема... Общо взето българинът иска да му е лесно, ако може и да не си плаща...
Държа да подчертая дебело, че това са само примери, които са реални и нямат за цел да обиждат колегата, който е платил 10 лева (а действително не е трябвало). Надявам се да не остана неразбран, но всичко това е в интерес на клиентите, които наистина имат проблем, който не зависи от тях и дори и телефонният съпорт не може да им помогне. Иначе на мен ми е най-лесно да ходя по цял ден да уча хората как се борави с интернет и с компютри, ама не мисля, че това ми е работата, нали?
п.п. това мнение е последно за мен в тази тема, мисля, че казах достатъчно неща, една част сигурно са съгласни с мен, други не са - което е напълно нормално. Иначе напълно подкрепям младвампир и бих го посъветвал наистина да напише мейл на управлението на БулсатКом, ако не друго, поне да знае, че е чут (респ. прочетен)и че няма да се мълчи за подобни подигравки спрямо клиентите.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот POLO PAVLETI » Съб 21 фев 2009 19:26


Може да се каже че много им порасна работата на Булсатком, за това и си позволяват такова отношение, по специално персонала им. Аз примерно като техен абонат от дълги години никога не съм се възползвал от услугите на техниците им, просто защото знам какво ще последва.Скоро им повдигнах въпроса за измислената им томбола , която всъщност беше тотално обвързване на нови клиенти.Все си мисля че ако ги бяха барнали то КЗП , щяха да ги разкъртят доволно. Подвеждаща реклама , нелоялна конкуренция и тн... :deal


Потребителски аватар
Jogo_1
Мнения: 845
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот Jogo_1 » Съб 21 фев 2009 19:29


онзи ден булсатком изгубиха по най тъпия начин един бъдещ клиент /мен/, та да си разправям случая, прибирам се аз и нямам кабелна за пореден път, викам си бе аз съм се навил за булсатком, днеска ще е, дигам телефона и звъня на националния, и почвам да си разпитвам за кое как, и викам ми ок в Плевен от къде да взема нещата и да се връзвам, и в следващия момент ми казват, ами то сега няма приемници след 20 дни, брех :( Съответно пожелах лек ден на девойката и звънах на итв, след 1 час вече бях взел оборудването. НО най тъпото беше, че след два часа говорех с един приятел дето бачка в булсаткома и каза, че нямали проблеми с приемниците. Пак ще си взема от тях за вилата но, тъпа работа общо взето, а за 10 те лева, ако питаш мен малко са ти взели, че то горивото сигурно им е повече, все едно да викнеш енергото да ти сменят крушките смешно е.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: BULSATCOM отново

Мнениеот mladvampirTDI » Съб 21 фев 2009 19:33


Jogo_1 написа:онзи ден булсатком изгубиха по най тъпия начин един бъдещ клиент /мен/, та да си разправям случая, прибирам се аз и нямам кабелна за пореден път, викам си бе аз съм се навил за булсатком, днеска ще е, дигам телефона и звъня на националния, и почвам да си разпитвам за кое как, и викам ми ок в Плевен от къде да взема нещата и да се връзвам, и в следващия момент ми казват, ами то сега няма приемници след 20 дни, брех :( Съответно пожелах лек ден на девойката и звънах на итв, след 1 час вече бях взел оборудването. НО най тъпото беше, че след два часа говорех с един приятел дето бачка в булсаткома и каза, че нямали проблеми с приемниците. Пак ще си взема от тях за вилата но, тъпа работа общо взето, а за 10 те лева, ако питаш мен малко са ти взели, че то горивото сигурно им е повече, все едно да викнеш енергото да ти сменят крушките смешно е.


Колега, ако ще ми сменят крушката ще си платя, но ако им е паднал трафпоста няма да платя. Аз не знам и не искам да знам как да настроя антената, аз знам как да ползвам услугата им и я използвам, като знам как да си настроя телевизора. Те ТРЯБВА да ми я доставят, за да я ползвам.


Потребителски аватар
Jogo_1
Мнения: 845
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Bulsatcom отново

Мнениеот Jogo_1 » Съб 21 фев 2009 20:40


колега изказвам мнение, всеки си е прав за себе си, честно казано предполагам, че техниците са си взели кинти за тях, а не за булсатком.


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bulsatcom отново

Мнениеот rosy » Нед 22 фев 2009 8:53


Не съм чел цялата тема, ако се повтарям с някой се извинявам.
Колега, тези 10 лева които са ти ги взели трябва да ти ги върнат. Преди няколко месеца имах индентична ситуация. При едн силен вятър се размести антената. Обаждане на централата, записаване за техник и така. Никой никъде по никакъв начин от Булсатком не каза, че при идване на техници трябва да се заплати такса. Та дойдоха момчетата, искали са 10 лв, жена ми ги е дала. Казали за някакъв член в договора за форсмажорни обстоятелства. Видях го договора, но там за пари в такъв случай нищо не пише, а и аз съм с договор и гранция. Звъна после на централния номер на Булсат, питам защо ваште хора са взели 10 лв, ще проверили и ще ми върнат обаждането. След няколко часа върнаха викат извиняваме се, няма ли са право да ви искат пари, ще ви дадем 10 кредита за канала Филм +. Казвам им мерси не искам, искам тези 10 лв да се приспаднат от таксата ми иначе КЗП, медии и така нататък, ама с много учтив глас им го казах. Обадиха се след около час пак да ме питат от коя тяхна каса мога да мина да си взема парите.
Та така, техниците пробват да вземат пари- ако мене номера мине. Само че при мен не минава.


Потребителски аватар
GPower
Мнения: 274
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна и у нас

Re: Bulsatcom отново

Мнениеот GPower » Нед 22 фев 2009 13:05


Не трябва да ти взимат пари.Обади се на оператора :012:


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bulsatcom отново

Мнениеот batmilko » Нед 22 фев 2009 17:11


rosy написа:Та така, техниците пробват да вземат пари- ако мене номера мине. Само че при мен не минава.

мисля, че се поизчерпа темата, още повече, че Вамнпира каза, че и в договора пише така.
Сега заключвам, ако има някакво развитие и вампира иска да го сподели - ЛС и отключвам



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта