Чистачките не работят

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Чистачките не работят

Мнениеот FELIPE » Нед 26 фев 2006 10:18


Това не съм го очаквал от Вентото...вчера тръгвам на работа,леко пръска дъжд,дръпвам пръскалките,те пръсват течност :cry: но чистачки нъц.
Не тръгват при никое положение на лостчето.
Знам че е за майстор работата,но понеже днес е неделя и не работят,ако може малко инфо.
Положението е такова-като дръпна леко лостчето,то дава контакт и отпред при двигателя под кората се чува тък-тък :D все едно че реле дава контакт.
Това според мен означава че вътре(бушони,релета) е наред и ме обземат черни мисли за моторчето на чистачките :evil: .
От какво може да изгори то ,намира ли се по моргите,става ли от Голф 3 и евентуално колко ли струва?




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 27 фев 2006 17:58


Развитието по темата-моторчето е изгоряло :evil: .
Много моля някой ако има представа да даде съвет кое е по-добре да взема-втора употреба оригинално-25лв. или ново(Тайван)-65 лв. като и двете са без гаранция.
Направо съм в чудене...абстрахирайки се от цените кое от двете бихте взели :lol: .


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 фев 2006 18:37


аз бих заложил на 2 ра употреба... оригинално..
+ това, ще можеш да си го "постегнеш" като го вземеш.. четки метки тва онова... :)


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 27 фев 2006 18:39


Аз бих взел оригиналното! Не че ми се свидят още 40лв, но тва тайванското нещо не ми вдъхва доверие :?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 27 фев 2006 18:41


+ това, ще можеш да си го "постегнеш" като го вземеш.. четки метки тва онова...

:lol: :lol: Е,питам сериозно де...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 27 фев 2006 18:46


Ми сериозно ти отговарям..
Аз така бих направил..
На това моторче, на практика няма какво да му се чупи.. освен да му се изтъркват контакти и четки...

Все пак си погледни и бушоните, да не са сложени прекалено мощни....


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 27 фев 2006 18:53


Тая тема стана малко кофти ама...
:roll: Все си мисля че моторчето е капсуловано.
Не съм сигурен защото не е свалено,утре ще взема другото и карам на майстор да го сменя,а аз на работа.

Хм :screwy ...да не искаш да кажеш,че може да има и друга причина(освен изгаряне) да не работи,защото ток до него си отива.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 28 фев 2006 12:01


даже и 2 втора употреба да взема пак ще съм напред с парите. :D . Тайванското не се знае дали ще изкара и 1 зима и да не окажеш пак в първоначално положение.
Не се безпокой , че е капсуловано-отваря се внимателно и пак се затваря след като смениш четки и смажеш с масло втулките. Няма опастност от дебаланс тъй като оборотите на двигателя с ниски.
Обаче поогледай лостовата система да нямаш блокирала втулка, крива щанга - не е нормално да изгори моторчето- трябва нещо яко да го тормози и от товара да загрява и чак тогава да стопи изолацията на намотката.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 28 фев 2006 15:53


FELIPE написа:Хм :screwy ...да не искаш да кажеш,че може да има и друга причина(освен изгаряне) да не работи,защото ток до него си отива.

ДА това искам да ти кажа...
Свали моторчето и ще видиш за какво ти говоря...
ДА не се окаже, че ще отидеш на статус: ами то там пластинките не даваха контакт.. :)
успех


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 28 фев 2006 19:07


Ах...ах... сега идвам от майстора,сложих втора употреба,засега работи.
Като се движат чистачките се чува един шум,ама не мога да си спомня по-рано имаше ли го.
Ама и тук се скърши да вали...баси и каръка.
Сега виждам поста на kriss11,като ходих да вземам колата валеше на потоп,питах майстора старото изгоряло ли е и той смотолеви-да,имах добро мнение за него,като се замисля трябваше да ми даде изгорялото,изглежда и той е станал баберджия,утре ще има разправия :evil:
Благодаря ви, че хвърлихте светлина в/у проблема ми :bowdown :beer който въпреки ,че изглежда дребен, не е,особено при такова време.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 01 мар 2006 21:04


И виж дали всичко е наред с лостовата система!!! Защото както каза KRIS11 ако нещо заяжда и това ще изгори.На ладата едно време се беше запънала една туба в лостовете и замалко да изгори. леглата на четките, тъй катоса пластмасови се бяха разтопили и с 300 зора го оправих.
Ако има запъване т.е. двигателчето се мъчи има много голяма вероятност и това да изгори!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 59 госта