Помагайте! Акумулаторът ми е старичък - минимум 3 години.
Тази сутрин отивам в гаража - опитвам да запаля - няма никой. Пъхам ключа - завъртам - никакви тоци.
Студено - много. Сега извадих колата от гаража и довечера ще опитам да видя дали ще има тоци да пална. Опитах с бутане - нищо.
Дайте идея. Колата е polo 1000 cm3 1997 г. хечбек бензин.
Акумулаторчето е едно малко.
Моля предположете и предложете ко да направя - също така ако съм за нов акумулатор какъв да взема?
И ако може ориентировъчни цени
thanks
Проблем с тоците - не пожела да врътне
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
Може акумулатора да е заминал от веднъж или да имаш някъде утечка и да го е изтощил. Пробвай да го заредиш, ако не стане си за нов.
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
Добре а на този модел колко AH да купя?
И може ли да ми кажете от коя страна е плюса и минуса - т.е. стандартно ли трябва да е акумулаторчето?
И може ли да ми кажете от коя страна е плюса и минуса - т.е. стандартно ли трябва да е акумулаторчето?
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
Най-вероятно и 44Ач ще стигне, но ако се събере по голям по добре ще е. Иначе си вдигни капака и виж плюса от къде ти е 
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
36-44 Ah повече не е хубаво щото няма да може да ти го храни адекватно.
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
Ако не ти е обозначено на клемите плюс минус ,плюса е вътрешната към купето
и от горе има една черна кутия с бушони а минуса е към калника на него няма нищо и е по дълъг кабела
А щом не завъртва е от акломуатора може да го заредиш иначе нов
по добре да са същите амперажи
Цената му е над 100лв
и от горе има една черна кутия с бушони а минуса е към калника на него няма нищо и е по дълъг кабела
А щом не завъртва е от акломуатора може да го заредиш иначе нов
по добре да са същите амперажи
Цената му е над 100лв
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
pavelcho написа: Пъхам ключа - завъртам - никакви тоци.
И никакви звуци? Стартера поне не се ли опитва да завърти вул-вул-вул? Ако нищо не се чува ,по-скоро бих се ориентирал към инсталацията на стартера или някаква сериозна утечка
Провери си първо напрежението на акумулатора пък тогава мисли за нов.
Иначе клеймите са различни като дебелина - системата е дуракоустойчива - трябва доста да се постараеш ,за да объркаш полюсите
Никой не ангажирвам с мнението си ,но ако аз си купувам акумулатор то той ще е banner 55 Ah -Австиря (в мотоексперт ги има)към 140 лв (зависа какъв ще вземеш).
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Re: Проблем с тоците - не пожела да врътне
Момчета, оправих си проблемчето с нов акумулатор FAAM 43 AH
Излезе ми 86 лв. някакви италиански били - препоръчаха ги пред Бонбат или момбат както там се пише.
Важното е, че е дошло времето на старото акумулаторче и сега всичко е окей
Мерси за съдействието
Излезе ми 86 лв. някакви италиански били - препоръчаха ги пред Бонбат или момбат както там се пише.
Важното е, че е дошло времето на старото акумулаторче и сега всичко е окей
Мерси за съдействието
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта