V8 намеси....(продължава от стр.5)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 22 фев 2006 23:23


niikoo_1 ето това е за С5 пушрод

Изображение


Ето и сайта:http://www.exoticperformanceplus.com/performance_parts/?category=30




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 22 фев 2006 23:53


А при C6 имаш ли представа какво е положението, че ми е мъгла какво става в моторите им въпреки, че интересувам и от мъсъл карс.
Знам, че оказването му особено задното е супер старо и отделно цялата стоманена каросерия е покрита с пластмасови панели.

Бахти хамериканците гледаш го корвета хубава кола, а като се загледаш в детайлите и няма такъв смех. Като го натиснеш независимо къде отвън по купето тая пластмаса се криви да си ебе майката - смях.
.Вярно, че е евтин има няма 50хил $, но с тоя интериор с тези ефтини пластмаси, волан от Шеви Малибу, праисторическо задно окачване, ниско технологичен мотор, скоростна кутия от камион и палсмасовите панели направо ми се повдига от този вулгарен автомобил. Разглеждал съм на живо всичките корвети с излючение на Ц1.

И на външен вид и като цена ме кефят много, а и като вървеж също са много добри обаче. А звука няма смисъл да го коментирам направо настръхвам като чуя боботенето на подобно животно.
Иначе само американците са способни да направят толкова ефтин и бърз автомобил макар и с много недостатъци.
Все пак се произвежда от 1957година и заедно с Порше 911, което се появява на бял свят през 1963 -> са най-големите легенди при спортните автомобили. Няма други спортни автомобили, които да се произвеждат толкова време и да носят същия дух и излъчване каквито са имали преди 40години. bowdown


Eй това е беше на съседа ми корвета Ц3-ка. Известен е още като кока кола ботъл. Това е от ранните Ц3 - 1969година иначе Ц3-ката се произвежда до началото на 80-те.
Карасота:

Изображение

Изображение

Изображение

Човека беше кар дилър и тая Ц3-ка се продаваше за 8900$. Иначе аз редовно му разоравах паркинка като удрях контри с колелото и с един Сатурс Йон направих задна-пръва и тоя избесня.
Много ми се нервеше и чат пат ми пишеше бележки на врата, че съм:
джрък оф или есхоу, ама после се разбрахме.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 23 фев 2006 0:10


Ей, братле ти си знаеш най-добре ама според мене си карай голфа и не се занимавай с тая каруца. Първо и 1000 кс да я направиш, пак ще си е камион, който има ресьори (leaf springs) отзад като каруца и е с цял мост.
Второ така като го гледам и не е първа младост, защото вече са на втори модел след този и е просто морално и технически много остарял.
Трето, в днешен ден когато компаний като Ауди и БМВ правят изумителни V8 двигатели с най-напреднала технология, двигателя в този джип поражда най-вече носталгия по една отдавна отминала ера с неговите пуш родове и рокъри. Предполагам и че е с 4 степенна автоматична скоростна кутия.

В крайна сметка, парите са си твои, колата си е твоя и е важно тебе да те кефи, но мойто лично скромно мнение е да продаваш джипа докато му е още лъскава боята.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 23 фев 2006 0:12


niikoo_1 и при С6 пак същата работа.

Изображение


Сайта: http://www.brcorvetteclub.com/events/C6_Z06/LS7.htm


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 23 фев 2006 0:19


Хамериканци ко да ги прайш. Нещат да вграждат нови технологий в двигателите.
Бих предпочел едно старо ер куулд 911 пред един нов или стар корвет.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 23 фев 2006 0:37


2ocTurbo, все пак е джип :lol: то от завода са го направили камион, иначе щях да си купя кола....
Мене ако питате колко повече електроника се ръга по двигателя толкова по лесно се троши и има кво да му стане, а ремонтите са мамйка плаче...
С парите дето съм замислил по тоя джип някой да ми покаже съвременен В образен автомобил който ще даде същите показатели.... нема да намерите
Джипката за 2.2 тона кола прави 400м за 14-15 секунди... Голф-а се изложи геройски с най-добро 19.00...
Какво да очаквате от двигател с макс обороти от 5200, тва не е Японска пила, масивен блок с много въртящ момент, главна цел - влачене на тежки товари....
Има комплекти дето мога да го направя двувалка, ма не си струва...
Вземете новото Чоро 4.7 след '99 година, то да не би да е лошо....
Тря ви кажа че точно със остарялите си пуш родеве и рокъри прави много завидни чудеса..... някой да е виждал при смяна на вал и клапани да му качва 87 коня...... Тва е готиното, двигателя е голям и всяка малка промяна му отпушва много мегдан.... със същите пари неможе копче да стане на Голф-а....


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 23 фев 2006 19:51


Да, прав си за 400-те метра ... наистина са яки мотори, и с малки инвестиций сават още по яки. Само гледай да не завиваш много :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 23 фев 2006 20:22


Сигурен бях че ще стане и дума за окачване :lol:

Намерил съм спортни амортесьори, и ако щещте вярвайте Bilstein имат серия такива за джипове, не очаквах..... пружинки съм намерил, леко по нисички :) така че може и да се оправя

Ето на крайните места по окачването какво може да има:



Изображение

Изображение

Изображение


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 23 фев 2006 21:14


Леле на какво се нагледах току що.....

Не е само за джипове ама това е демонстрация какво не трябва да се прави с един автомобил....

Гледайте каква тъпа маса има по тоя свят:
http://videos.streetfire.net/search/jeep/5/70A8FC23-EFE6-4A8B-8DF1-619F21EEB19C.htm


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 24 фев 2006 22:22


Уредих си и окачвнаето да не люля толкова :)

Rancho RS5000 за $160 четерите амортесьора, сега си търся пружини да го смъкнат малко ;)


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

не вярвам...

Мнениеот rudolf » Пон 27 фев 2006 20:30


според мен ще глътне пари и ще те изненада как освен разхода и вътрешно самочувствие разликата не е голяма..ще свалиш 5 десети и ще вдигнеш 15 километра отгоре....

даните за нютони , конете и никела ми се струва дават глътка въздух за американското автомобилостроене...
хиляди загуби и мудни мотори компенсирани с кубатура която подплатена с драг-мпег създава само халюцинаций.....

добър си му е перформенса сега...стават за тунинг,но не и да вървят повече.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 27 фев 2006 21:22




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 28 фев 2006 14:34


Абе вие мяй си нямате друга работа, ааа? ;) Батка, по-добре вземи го продай тва чероки и вземи едно 944 или нещо такова, по-добре ще е според мен. Иначе тея пичове на последния клип доста зарибяват с тоя джип... но аз никога не бих си правил труда просто. Колата си е кола, джипът си е джип.
А що се отнася до тоя корвет, по-горе, това за мен е една от най-грозните и глупави коли за мене... ;) Без лоши чувства, ама по принцип като дизайн въобще не ме кефи. Новите по-стават, ама тая е за боклука. Ако ще и V12 да е и да боботи хубаво, тва е ;)
!!!!VW FOREVER!!!!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 28 фев 2006 15:44


Не ти харесва корвета от мойте снимки ли.
Иначе колата се продава за 8хил $ и реставрирана перфетно, мотора е има няма 300кончета и върви зверски.
Точно това е смислъла на американските автомобили, че за много малко пари си купувап страшно бърз и мощен автомобил - с направен по-възможно най-евтиния начин и с най-гадните материали.
За под 50хил $ едва ли има по бърз и мощен автомобил от Корвет Ц6, да не говорим, че за 30хил $ може да се купи читав Корвет Ц5


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 28 фев 2006 20:27


За кво ми да е продавам Черокито за 944???

Идеята е да се върви напред а не назад...

944 ще погълно 4 пъти повече пари за същото нещо, щото е Порше :roll:

Не виждам що толкова не ви харесват тея коли, верно е че са огромно, ма аз все пка говоря за джипка 1998, а не 1978 :wink:

Частите са евтини и качествени, знам от личен опит.... вие да не мислите че ще търча при дилъра и да си купувам от там.... верно е че няма морги с такива коли в Бг, ма в щатите е заринато и е на безценица.... пак ще ми е по евтино дори с доставката!!!

А до колкото пичовете с WJ-a, тоя чарджър е към 5000$ комплекта, а това не включва новите му глави, валове, биели и бутала :lol:

Така че момчето е правил с мерак.... такива хора ме кефят мен!

Аз ще го карам скромно, пък де се знае, може и аз да си перна две турбини на комбайна 8)

В БГ няма невъзможни, неща и тва че те не могат не значи че българина не може :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта