Време е за TDI...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Пон 27 фев 2006 19:18


drift написа:
Cherepaha написа:
versace написа:Иначе ако ти продадат една кола, която ще служи верно на собственика много години ти ще си я караш и няма да мислиш за нова (а това производителя не иска да се случва).


Никак не си прав. Никой не кара една кола 10 години, колкото и да е яка ...

Ха Ха Баща ми едната кола си я кара от 1994г. не се изказвай неподготвен.И ще се кара още дълго защото е с ремонтиран двигател и не може да се продададе за реалните пари!!!


Не си разбрал за какво иде реч. Не говорим за тежката БГ действителност....




Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Пон 27 фев 2006 20:36


:да: Тогава съм съгласен!!!!


dqkon_FROST
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dqkon_FROST » Пон 27 мар 2006 17:30


На мен ми е много интересно защо сравнявате бензинов агрегат сас атмосферно пълнене сас дизелов агрегат сас турбо надуване :( сравняваите бензин сас турбо и дизел сас турбо и ще разберете кои е по голяма бегачка :lol:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пон 27 мар 2006 18:12


dqkon_FROST написа:На мен ми е много интересно защо сравнявате бензинов агрегат сас атмосферно пълнене сас дизелов агрегат сас турбо надуване :( сравняваите бензин сас турбо и дизел сас турбо и ще разберете кои е по голяма бегачка :lol:


Пак дизела печели :lol: Сравни разходите за гориво и поддръжка най-малкото. Разбира се, бензиновите турбо коли са по-мощни, и малко повече бягат, но това е за хлапаците, които се кефят на привидното :)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 27 мар 2006 18:48


Спора е абсолютно безсмислен-кой к,во му е кеф т,ва да кара-Лично за мен като семеен човек е важно да ми остават пари и за семейството,а не да ги хвърлям за бензин!60 коня турбодизел-колкото върви толкова!


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 27 мар 2006 19:16


dqkon_FROST написа:На мен ми е много интересно защо сравнявате бензинов агрегат сас атмосферно пълнене сас дизелов агрегат сас турбо надуване :( сравняваите бензин сас турбо и дизел сас турбо и ще разберете кои е по голяма бегачка :lol:


И ти не си схванал за какво става въпрос. Това кое е по-резачка и на кой му е по- пак младежи дето не схващат идеята го писаха и изместиха темата. Макар че днес ходих със служебното Ауди то летището и обратно към 250 km, 3.0 TDI 500 Nm ot 1700 до 2800 об/мин, 170 kw и трите си тона ги разнася като бръмбар сламка та бих поспорил аджеба кой по по та най :D

Идеята на темата беше че TDI предлагат една много добра динамичност и нисък разход на гориво, сравнение ТДИ-бензин като ефективност и е ясно кой печели. А това че бензиновите били резачки, ами добре ама мен това каквео ме топли. Аз не съм състезател, а пък да не говорим набедени състезатели колко поразии са направили. BTW някой имали инофрмация какво стана с оня дето уби хората на трамвайната спирка на Стамболийски?

П.С. И само още едно сравнение пак в полза на дизела естествено :D

Audi Q7 базови цени
3.0 TDI - 48900€
4.2 FSI - 64900€


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 27 мар 2006 19:45


Найстина някой много се отплеснаха. Новите дизели найстина са много добри. Всичко е разяснено в предните постове ясно, новите юзери да почетат малко преди да постват.

A относно Ауди Q7 в момента на пазара има само два мотора единия е 3.0дизел 6цил, а другия е 8цилиндров с 4.2литра обем -> място за сравнение м/у двата няма все едно да се сравняват Голф 2.0Тди и Голф Р32.

Искам да те питам, какво е това Ауди А8 дето тежи 3тона, да не е бронирано я раздуи малко, А8-цата цялата е алуминиева и старото А8 2.5тди тежи 1700, а новото А8 3.0ТДИ куатро е 1800кг. Само за справка Кайен Турбо С е 2400кг.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 27 мар 2006 20:32


niikoo_1 написа:Найстина някой много се отплеснаха. Новите дизели найстина са много добри. Всичко е разяснено в предните постове ясно, новите юзери да почетат малко преди да постват.

A относно Ауди Q7 в момента на пазара има само два мотора единия е 3.0дизел 6цил, а другия е 8цилиндров с 4.2литра обем -> място за сравнение м/у двата няма все едно да се сравняват Голф 2.0Тди и Голф Р32.

Искам да те питам, какво е това Ауди А8 дето тежи 3тона, да не е бронирано я раздуи малко, А8-цата цялата е алуминиева и старото А8 2.5тди тежи 1700, а новото А8 3.0ТДИ куатро е 1800кг. Само за справка Кайен Турбо С е 2400кг.


Audioto e точно Q7 3.0 TDI празна само с шофьор 2315 кг. Още 3-ma по 100 кила и един 70 и малко багаж почти 3 тона :D

Неможеш да сравняваш двата двигателя с Голф 2.0Тди и Голф Р32

3.0 TDI 500Nm 1700-2800 min-1/171kw - 4000min-1 0-100 9.1 s 210 км/h максимална скорост

4.2FSI 440 Nm-3500 min-1, 257 kW-6800 min-1, 0-100 7.4 s, 244 km/h максимална скорост.

Като се има предвид какво е движението по А5 около Франкфурт определено 500 Nm са повече от 257 kW :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, Google [Bot], kalin09 и 42 госта