.......
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:09, променено общо 1 път.
- whity
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
- Автомобил: VW GOLF MK IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Добрич
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
leonardo_vd написа:След малко клипове от днешната разходка на 1-ката, че нещо и се спекоха точилата.
Ето клипче от 2-ра скорост
http://vbox7.com/play:b4fe4dd8
И още едно видео
http://www.youtube.com/watch?v=yYmiRwDQykw
Съжалявам за въпроса ама ме гложди отвътре, ей тая лампа дето ти свети на таблото за какво е 4е не мога да разбера на моята. Просто не е светвала
- kali_racing
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
Датчик за накладки отпред !!!
- tosho_vr6
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
leonardo_vd написа:След малко клипове от днешната разходка на 1-ката, че нещо и се спекоха точилата.
Ето клипче от 2-ра скорост
http://vbox7.com/play:b4fe4dd8
И още едно видео
http://www.youtube.com/watch?v=yYmiRwDQykw
голфчето е супер само дето не ми харесва на каква температура го караш тези 100 градуса не са му много полезни искам да те питам дали имаш радиатор за маслото
а това за високата температура според мен го реши този проблем
можеби с по-голям радиатор или охлаждащите перките да включват от по рано
така съм си решил проблема аз

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
..
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:10, променено общо 1 път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
..
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:10, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
KR-ската помпа няма ли да прави много голямо налягане,или инжекцията си го регулира.Голфа върви много добре 

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
Achim Lauritzen написа:KR-ската помпа няма ли да прави много голямо налягане,или инжекцията си го регулира.Голфа върви много добре
това му е целта, във високите помпата от дх-а нещо не смогва, има регулатор за горивото той си го регулира.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:10, променено общо 1 път.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
leonardo_vd написа:Achim Lauritzen написа:KR-ската помпа няма ли да прави много голямо налягане,или инжекцията си го регулира.Голфа върви много добре
Налягането не е проблем, а както спомена колегата Дебита. Оригиналната помпа не смогва при бууст 0.8
И аз мисля че вече си върви както трябва. Остана само да се замери на 400м. Дано тази неделя се покажат по-силни коли та да имам база за сравнение. Бих го замерил с 4-ката ама кат не си давам колите на никои да ги кара![]()
май трябва да направя изключение.
какво не даваш

П.П. май само аз съм карал 1-чката,
то като се замисля и двата проекта съм ги карал

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
..
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:10, променено общо 1 път.
- anio-1.8-KR
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
На клипа колата с 2 помпи ли е?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
anio-1.8-KR написа:На клипа колата с 2 помпи ли е?
Да

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
Добре се представя звяра, доста стабилен ластик си направил на ХЕ-то и ABF-a. Прогнозирам ниски до средни 14-ки.leonardo_vd написа:Днес имаше даване на гас, и ето едно клипче срещу астра ГСИ , другата кола е на хулиганина 2-ката с мотор АБФ. Мога да кажа че АБФ-а е сток и се държи плътно до астрата, която е и чипосана.
http://www.youtube.com/watch?v=bGPFP05viJc
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T на 0.8 бара
..
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:11, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта