Бушони на акумулатора Голф 4 1.9 ТДИ АГР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Бушони на акумулатора Голф 4 1.9 ТДИ АГР

Мнениеот Adnan » Вто 21 окт 2008 8:00


Някой да има идея за от къде мога да си намеря описанието на бушоните които са на акумулатора.
Те са 3'ри на един ред в кутийка на акумулатора, всичките са по 30 ампера за нещо сериозно ще да са. Първия от ляво на дястно беше направо се разтопил :(.

Благодаря предварително




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 21 окт 2008 8:08


F1 - ABS
F2 - ABS
F3 - Engine Coolant Blower motor1 - това е този който търсиш


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 21 окт 2008 8:15


Andonov написа:F3 - Engine Coolant Blower motor1 - това е този който търсиш

Като пусна климата не ми работи първата степен на вентилатора а директо се пуска на 2'ра степен като загрее :(.
Явно че да е от него има ли някой идея от какъв зор се се стопил бушона до такава степен.
Нещо сериозно е ставало че да завари бушон 30 ампера.

Последна промяна от Adnan на Вто 21 окт 2008 8:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 21 окт 2008 8:28


Това бих направил аз колега. :wink: както ти казах по тел.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 21 окт 2008 8:34


Andonov написа:Това бих направил аз колега. :wink: както ти казах по тел.

Сега идвам от колата, дадой на късо кабелите пускам климата вентилатора си тръгна 1'та степен.
Но предполагам станало е веднъж ще стане пак да изгори бушона някакви идеи някой къде да търся нещо що е станало.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 21 окт 2008 8:40


Лоша връзка в гнездото и най-вече износени втулки на мотора.


п.с. обърни внимание като тръгва дали издава някакъв странен шум.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 21 окт 2008 8:47


При мен беше по-различно - преди време спря да тръгва 1-вата степен на перката заедно с климатика /който иначе си работеше идеално.../, видимо /бушони, окабеляване, датчик/ всичко беше наред... С много ровене и инат се установи, че е пробил 1 диод вътре в едно от релетата на управлението на климатика. Схемата на релето си беше отпечатана върху пластмасата му /Сименс.../, с 2 кабелчета към съответните крачета закачихме външно друг диод и от тогава /3 год./ - никакви проблеми - да чукна на дърво... :)


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 21 окт 2008 8:51


Andonov написа:п.с. обърни внимание като тръгва дали издава някакъв странен шум.

Ше направя тестова само да хвана някой да ми пусне климата а аз да гледам и слушам.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 24 окт 2008 8:47


Сега се залушах като пускам климатика чува се само и единствено едно "цък" и нищо повече.

Мерих зареждането на акумулатора без никакъв товар е 14.5 В. с климата и фаровете 14.00 В.


fantom
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Бушони на акумулатора Голф 4 1.9 ТДИ АГР

Мнениеот fantom » Чет 26 фев 2009 13:45


Ето схема за бушони на А3,сигурно и за голф4 са е същата,незнам.
Прикачени файлове
New Документ на Microsoft Word.doc
(124.5 KиБ) Свален 564 пъти


lasgo
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 14 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Бушони на акумулатора Голф 4 1.9 ТДИ АГР

Мнениеот lasgo » Чет 26 фев 2009 19:15


Здравейте, за първи път пиша във форума и моля да ме извините ако допусна някои грешки.
По повод темата: Колега на мен ми се случи лятото същия проблем - не ми работеше климатроника
Открих че е от точно този предпазител за който и ти пишеш. Като това стопяване се получава от киселината на акумулатора, някакви изпарения, тъи като моя е завит се наложи да махна обвивката и да даржа капачето леко отворено. От тогава всичко е О.К.
Надявам се да съм бил полезен!

Жоро!


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re:

Мнениеот tzon » Чет 26 фев 2009 19:39


Andonov написа:Лоша връзка в гнездото и най-вече износени втулки на мотора.


п.с. обърни внимание като тръгва дали издава някакъв странен шум.



какви втулли бе колега??????? какъв мотор :?:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8378
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Бушони на акумулатора Голф 4 1.9 ТДИ АГР

Мнениеот Stivi » Чет 26 фев 2009 22:33


Проблема с този бушон на Г4 си е доста често срещан така че споко-не си само ти пък и не е болка за умиране :wink:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Бушони на акумулатора Голф 4 1.9 ТДИ АГР

Мнениеот skotis » Пет 27 фев 2009 9:42


Спокойно колега, нали за това са бушони (предпазители). Не е гаранция, че пак ще се стопи, може и никога да не се стопи повече :) Което ти и пожелавам!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта