
Маслена помпа за Венто
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Маслена помпа за Венто
Колеги някой знае ли как е захваната маслената помпа и лесно ли се сваля.Аз иначе съм свалял картера махал съм маслоуловителя и цедката им ,но нея не съм...колко излиза нова като цена?Че нещо странни звуци издава и мисля да я сменям 

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Маслена помпа за Венто
Като за начало ще измеря налягането им колко бара трябваше да дава към 2000об/мин.? и после на 4000об./мин. пак ли се мереше? 

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Маслена помпа за Венто
Значи вечра си взех манометър от Бриколажа мери до 7 бара налягане от хидрофор за вода /течност/,днес си намерих малко мъркуче,снадки,щуцери и развих там където е основата на масления филтър с двата датчика има една тапичка развива се със шестограмче.Двигателя малко изстина докато направя снадките и ги уплътня с тефлонова лента значи около 70гр. да е бил.Даде ми при 1000об/мин. към 4 бара
може би защото не е бил достатъчно загрял мотора и маслото е по-гъсто.Дали съм завил манометъра където трябва или трябва на мястото на някой датчик...това се чудя 


Последна промяна от jagler на Съб 28 фев 2009 9:43, променено общо 1 път.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Маслена помпа за Венто
не може да е 4 бара при 1000 оборота в минута,както и да го погледнеш.На диагностиката не показва ли налягането на маслото.Мисля че показваше от там можеш да разбереш дали е за смяна или не.Надявам се някой по компетентен да ти помогне повече!просто давам идея
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 18:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Маслена помпа за Венто
kolega kakav ti e motora
Brabus: Кирилица!
Brabus: Кирилица!
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Маслена помпа за Венто
1,8 ABC
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Маслена помпа за Венто
Над 2 бара при 2000об.Не знам максимално на колко отваря предпазно-преливния клапан,който всъщност ограничава от свръхналягане.На диагностика няма как да покаже компютъра,защото няма пропорционален сензор за налягане на маслото-т.е.няма какво да се "чете".Подхода е правилен,само да се знаят границите
- Remus
- Мнения: 343
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Маслена помпа за Венто
при 2 000 об/мин трябва да е 2 бара щом ти показва при празен ход 4 значи маслената ти помпа е останала отворена същата повреда я имам и аз от 6 месеца . не е нищо сериозно освен че ти пилка зумера за маслото и много дразни начините за ремонт са следните 
1 махаш зумера за маслото и няма да ти пречи
2 сваляш помпата и почистваш клапана / максимум 1 година ще изкара/
3 най добрия вариант е смени маслената помпа втора ръка хубава е 50-60 лева с труд няма да ти вземат повече от 120-150 лева
аз лично ти преповъчвам да я смениш ако ги имаш парите

1 махаш зумера за маслото и няма да ти пречи
2 сваляш помпата и почистваш клапана / максимум 1 година ще изкара/
3 най добрия вариант е смени маслената помпа втора ръка хубава е 50-60 лева с труд няма да ти вземат повече от 120-150 лева
аз лично ти преповъчвам да я смениш ако ги имаш парите

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: Маслена помпа за Венто
Колеги аз със зумера и лампата на маслото нямам проблеми ами явно защото двигателя не беше напълно загрят на 90гр. и за това налягането да е толкова маслото е било по-гъсто и помпата го нагнетява повече,ще видя да измеря на напълно загрял...
пък и аз нали това питам има ли разлика къде ще се навие манометъра,на датчиците или на тази тапичка която я има при мен на тялото на масл. филтър.

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Маслена помпа за Венто
Тапичката е мястото на температурния сензор за маслото (ако има MFA),мисля е правилно да се мери точно там,дали се пада пред или след филтъра не знам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта