Нека напиша как сменихме с един прятел маншона на вътрешното каре на вентото.Необходимите инструменти са:
камък15
камък17
камък19
камък13
дванадесетостен 8
чук
отверка и разбира се самия маншон

Започваме като свалим ето това желязо за да имамме достъп до самото каре

Развиваме 2та болта с камък 13 като държим контра от другата страна.След като го свалим вече може по свобондо да се работи по карето.Започваме с развиването на 6те болта с дванадесетостена 8.Добре е да се почукне да влезе хубаво за да непревърти.При мен нямаше такива ядове и се развиха без проблеми и шесте болта.Като развием болтовете за да излезе самата полуоска е нужно да се разкачат биалетката и външния накрайник със камък19.


После откачаме и шарнира отгорната страна

Сега след като сме развили шесте болта на карето,откачили сме биалетката,накрайника и шарнира,може да извадим полуоската от кутията с леко извъртане и да видим самото каре

Самото каре се държи от зегерка,която сваляме с помоща на отверка

Като я свалим със леко почукване излиза карето от полуоската.Изваждаме карето и махаме зегерката,която го ограничава

Почистваме старата грес от карето и полуоската хубаво с парцали и бензин и залепваме гарнитурката,която върви съм самия маншон

Взимаме пакетчето със грес,която върви в комплекта и слагаме във почистеното каре и колкото остане в самия маншон

Сега вече идва ред и на събирането.След като сме нанизали новия маншон слагаме ограничителната зегерка,нанизваме карето

и от другата страна слагаме внимателно другата зегерка като гледаме хубаво да влезне в канала си.От там нататък вичко е ясно.Пъхаме обратно полуоската на мястото си.Завиваме 6-те болта с дванадесетостена,закачаме биалетката,шарнира и накрайника и след като пуснем колата да си легне на тежеста притягаме всичко отново и се радваме на крайния резултат
