Евтин нов Голф V

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот niikoo_1 » Съб 28 фев 2009 21:22


carlitobrigante написа:
carlitobrigante написа:Престанете с тези глуспоти за първо второ и трето качество автомобили
Колите слизат от една поточна линия и от един завод, говоря за Европа.

Представяш ли си точно за България да направят отделна поточна линия, от която да слизат автомобили сглобени от бракувани компоненти или такива 5-то качество.


Ти да не си акционер в Порше БГ? Ако се разбере, че качеството на продаваните коли в БГ не е като немското и както границите са отворени, продажби няма да имате!!!


Приятел нямам нищо общо с Порше БГ :idea: просто се замисли малко как се организира едно производство и т.н. подобни неща.
Коли са с намалени цени, защото в момента има Голф 6, а Голф 5 вече не е актуален модел. Има и още един момент, че може това да са автомобили залежали на склад да речем 1година, че и повече, никой няма интерес от това да му стоят затворени пари и да залежава стоката :idea: и трето нещо това предложение за Голф 5 не е нищо особено, реално си купуваш за 26хил лв. кола 80коня с олекотено оборудване, че ти за 30хил лв. спокойно може да си вземеш автомобил с бензинов двигател +100коня от друга марка с по-добро оборудване без да ти дават остъпка и ще караш колата актуален модел, която ще държи повече цена и ще се предлага поне още 2-3години да речем.
:Mr Green Fun




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот niikoo_1 » Съб 28 фев 2009 21:28


Дойде ми още нещо на акъла.
Българина е много странно животно, когато една и съща кола в Б-я е по-скъпа от Германия почва да руптае, че вносителя е мошеник и да му гледа в джоба и смята колко печели.
Когато обаче цената на същото това возило е по-евтино (а реално новите коли в Б-я са по-евтини спрямо повечето Европейски държави) се почва със свобоните съчинения с елементи на фантазия как колите за Б-я са 5-то качество, как са дефектни, а цени в Б-я са една идея по-ниски от тези в Германия и доста по-надол спрямо в цените в Г-я и т.н, заради данъци, такси и различна държавна политика. :mrgreen:


carlitobrigante
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот carlitobrigante » Съб 28 фев 2009 21:29


Много категорично го каза това за качеството, все едно имаш информация от кухнята, която ние не знаем. Всички знаем, че VW работи с поддоставчици. Кво пречи за страна като нашата, където стандарта е по-нисък и трябва да се дават по-ниски цени, да се оборудват колите с по-нискокачествени части? Тези части естествено са по-евтини от другите и това прави и продукта по-евтин.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот chefito » Съб 28 фев 2009 21:30


Някой да слага катанец...тука хората започнаха сами да цитират себе си и да спорят :drunk :drunk mhihi :screwy


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот maniak » Съб 28 фев 2009 21:35


Не мисля че има второ качество коли за нашия пазар. До сега да бе доказана тази конспирация.
Иначе за здравина Джета 2008-ма не съм очарован, но поне не е спирала засега.
За 14к километра
2800 км блокираха аварийките и в следствие лампичките за мигачите на таблото ( Светеха непрекъснато за 20мин и се оправиха) веднага след това отказа темпомата (Оправен след 2 ходения в сервиза)
7000 км датчика за нивото на маслото мрънка че трябва да бъде проверен в сервиза (Ще го оправям като сменям маслото)
8000 км Отказа датчика за нивото на водата за чистачките (Ще го оправям като сменям маслото)
Сервиза и обслужването в Порше BG са на ниско на ниво. Единствено дилърката която ми продаде колата е настроена да помага на клиентите.
Например като се счупи темпомата приемчика ведро ми заяви " Е какво толкова " и настояваше да чакам 5 дни да оправят чисто новата кола.
Да се свържеш с магазина им да попиташ дали имат стелки или нещо друго на склад е невъзможно... никога не вдигат. Оставих си телефона на секретарката за да ми звъннат когато им е удобно а тя ми заяви че надали ще го направят ( И не го направиха) та за това си пазарувам козметичните неща от сакар ауто.
цените на оригиналните аксесоари са безбожни... един таз 54лв... стелки 80лв...
Факт е обаче че новия автомобил си има и редица предимства и усещането при управление е доста различно това на амортизиран 10 годишен автомобил
Карал съм нови Ситроен Ксара Пикасо, Рено Меган и Старото санта-фе на хуйдаи и мога да потвърдя че дребните проблеми с колата са налице и там а обслужването в сервиза е дори и по-лошо. да не говорим че мегана два пъти ме оставя на път.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот maniak » Съб 28 фев 2009 21:37


Карилито а не мислиш ли че двойна логистика на части, двоен склад и тнт двойни неща са допълнителни разходи?
Проблема според мен иде от това че ги сглабят в Бразилия...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот niikoo_1 » Съб 28 фев 2009 21:37


carlitobrigante написа:Много категорично го каза това за качеството, все едно имаш информация от кухнята, която ние не знаем. Всички знаем, че VW работи с поддоставчици. Кво пречи за страна като нашата, където стандарта е по-нисък и трябва да се дават по-ниски цени, да се оборудват колите с по-нискокачествени части? Тези части естествено са по-евтини от другите и това прави и продукта по-
евтин.




VW произвеждат да речем +1млн автомобила ти представяш ли си специално за нашия пазат където реализират примерно 2хил бр. леки автомобила да организират ново производство.
Ти наясно ли си откъде се дърпат автомобилите, как се произвеждат, как се поръчват, в почето случай има общи складове от който се дърпат автомобили за много разлини пазари.

Повече няма да ти пиша, щото едно си баба знае, не си купувай нова кола ами ходи и си купи от Горубляне.

АМАН :idea: :!: :Mr Green Fun

Сега ми изтече инфо, че колите дето се продават Б-я са били извадени от потопен кораб в Средиземно море и затова са на по-ниски цени, сушат ги няколко месеца и след това се продават mhihi сега доволен ли си.

maniak написа:Карилито а не мислиш ли че двойна логистика на части, двоен склад и тнт двойни неща са допълнителни разходи?
Проблема според мен иде от това че ги сглабят в Бразилия...


Ето ти разсъждаваш правилно :lol: колко е лесно.
До колкото знам то автомобилите аз Европейския пазар само Джетата се прави в Бразилия. Виж вече за VW-тата, който се предлагат в Северна Америка.
Виж 80лв. за чисто нови стелки при официален дилър на дадена марка си е доста добра цена, на повечето места цените са с 50тина % нагоре.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот POLO PAVLETI » Съб 28 фев 2009 21:43


carlitobrigante написа:Много категорично го каза това за качеството, все едно имаш информация от кухнята, която ние не знаем. Всички знаем, че VW работи с поддоставчици. Кво пречи за страна като нашата, където стандарта е по-нисък и трябва да се дават по-ниски цени, да се оборудват колите с по-нискокачествени части? Тези части естествено са по-евтини от другите и това прави и продукта по-евтин.

Няма такова нещо , като различни части с по ниско качество за един и същи модел кола която слиза от поточна линия :idea: Голяма част от материалите + консумативите за изработката на дадени части включително и транспортирането им , идва директно от производителя на дадената марка. Няма калници на Голф от Френска, сръбска или Турска ламарина, няма такова нещо. Готовите части за конвейра се съхраняват в складове като готова продукция, дори гумите престояват доста преди да стигнат до някоя кола. Казвам всичко това като пряк очевидец на това как стават нещата. Ако дори една жичка даде дефект на поточната линия, тя спира и колите недовършени се вадят на улицата, а повярвай ми те са толкова много че спокойно могат да залеят примерно всяка педя земя от София град. :beer


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот StS » Съб 28 фев 2009 21:44


niikoo_1 написа:
carlitobrigante написа:Много категорично го каза това за качеството, все едно имаш информация от кухнята, която ние не знаем. Всички знаем, че VW работи с поддоставчици. Кво пречи за страна като нашата, където стандарта е по-нисък и трябва да се дават по-ниски цени, да се оборудват колите с по-нискокачествени части? Тези части естествено са по-евтини от другите и това прави и продукта по-
евтин.




VW произвеждат да речем +1млн автомобила ти представяш ли си специално за нашия пазат където реализират примерно 2хил бр. леки автомобила да организират ново производство.
Ти наясно ли си откъде се дърпат автомобилите, как се произвеждат, как се поръчват, в почето случай има общи складове от който се дърпат автомобили за много разлини пазари.

Повече няма да ти пиша, щото едно си баба знае, не си купувай нова кола ами ходи и си купи от Горубляне.

АМАН :idea: :!: :Mr Green Fun

Сега ми изтече инфо, че колите дето се продават Б-я са били извадени от потопен кораб в Средиземно море и затова са на по-ниски цени, сушат ги няколко месеца и след това се продават mhihi сега доволен ли си.

maniak написа:Карилито а не мислиш ли че двойна логистика на части, двоен склад и тнт двойни неща са допълнителни разходи?
Проблема според мен иде от това че ги сглабят в Бразилия...


Ето ти разсъждаваш правилно :lol: колко е лесно.
До колкото знам то автомобилите аз Европейския пазар само Джетата се прави в Бразилия. Виж вече за VW-тата, който се предлагат в Северна Америка.

Колега разбрахме иронията, просто човека май не иска да приеме идеята че нещата не са толкова качествени както по старите, и аз бих казал че новите коли са с доста дефекти..и за толкова много пари просто не си е работа..


carlitobrigante
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот carlitobrigante » Съб 28 фев 2009 21:53


И двете коли, които имам в момента са купени чисто нови. Едната от БГ другата от Германия. НОВИ!!!! До сега не съм купувал кола с такава отстъпка и искам да знам има ли нещо нередно?


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот maniak » Съб 28 фев 2009 22:07


Естествено че има нещо нередно... и всички говорят за него. Наричат го финансова и икономическа криза водеща до намалено търсене което води до изострена конкуренция която пък води до отстъпки в цените...
StS, относно дефектите в новите и старите коли моето мнение е че ако има 1000 системи е много по вероятно 4 да излязат от строя от колкото ако имаш само 3 системи.
В този ред на мисли съм сигурен че голф 2 не е имал проблем с темпомата или датчика за нивото на маслото и водата в чистачките... ми той направо не е имал темпомат и датчик за нивото на маслото. Не е имал и ESP, ASR, EBD, ABS, 8 въздушни въглавници и при удар се е сплесквал по начин не оставящ голям шанс за живот след това. Именно за това някак си мога да преивея няколко отказали датчика.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот Kalin72 » Съб 28 фев 2009 22:17


Джетата е правена в МЕКСИКО, не в Бразилия, виж ВИН-а. И не, няма разлика в материалите, позлвани при производството, в смисъл, държи се на едно и също качествно, макар и от различни доставчици.
Преди 2 месеца купих ново Кади Лайф, с 15% отстъпка от цената, залежала стока, това е обяснението.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот maniak » Съб 28 фев 2009 22:22


Мексико прав си. Все едни тарамбуки са;)


Betrayer
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:53
Автомобил: bmw
Двигател: 1986
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот Betrayer » Съб 28 фев 2009 22:57


chefito написа:Някой да слага катанец...тука хората започнаха сами да цитират себе си и да спорят :drunk :drunk mhihi :screwy

А ти си един от главните разпалители на спора в тая тема хитра лисицо :!: :arrow:


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: Евтин нов Голф V

Мнениеот mladvampirTDI » Съб 28 фев 2009 23:32


POLO PAVLETI написа:Няма такова нещо , като различни части с по ниско качество за един и същи модел кола която слиза от поточна линия :idea: Голяма част от материалите + консумативите за изработката на дадени части включително и транспортирането им , идва директно от производителя на дадената марка. Няма калници на Голф от Френска, сръбска или Турска ламарина, няма такова нещо. Готовите части за конвейра се съхраняват в складове като готова продукция, дори гумите престояват доста преди да стигнат до някоя кола. Казвам всичко това като пряк очевидец на това как стават нещата. Ако дори една жичка даде дефект на поточната линия, тя спира и колите недовършени се вадят на улицата, а повярвай ми те са толкова много че спокойно могат да залеят примерно всяка педя земя от София град. :beer


Колега, а какво става с тези коли, които по Германски стандарти са 3-4-5-6-7 качество. Само не ми казвай, че ги претопяват ;-)

Иначе разлика в това да си купиш кола тук и в Германия има, и тя е в нивото на оборудване (справка - тестовете на Аутобилд). За същите пари там взимаш повече. например Ауди А3 е стандартно с ЕСП там. Тук струва 1000+ (не се сещам колко точно). Проблема е, че от Германия не можеш (или е доста по- трудно) за си вземеш кола на лизинг.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта