Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Dobromirski » Пон 02 мар 2009 8:24


И аз съм склонен да мисля, че задържа някъде. Един познат имаше същите главоболия след същите манимупации. Откачихме рейката от лостчето на геометрията (със зегерка е) и имаше пренебрежимо задържане. Но нагрее ли се турбината , задържането ставаше осезаемо. Отворихме я. Грам сажди нямаше, но лопатките триеха в чугуновият фланец към колектора (беше се изметнал колектора). Понеже нямахме с какво да "умием" челото на фланеца, припилихме малко лопатките на геометрията ( със шкурка върху стъкло).
От тога постоянно ме черпи където ме види :mrgreen:
Та идеята ми е да покараш колата на мръсна газ, после откачаш зегерката и мандахерцаш лостчето (внимавай, че пари). Ако всичко е наред, геометрията я елиминирваш и продължаваш по списъка на Ники.
ПП: След почистване (както е при теб) лостчето трябва да се движи напълно свободно(все едно не е хванато в нищо) с ясно изразени твърди крайни позиции, от които тръгва без заклинване.




Потребителски аватар
svetlinbg
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот svetlinbg » Пон 02 мар 2009 19:54


точно така се движи това е проблема, че не знам какво да права


Hollowman84
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 16:41
Автомобил: VW Bora 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Благоевград

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Hollowman84 » Пон 02 мар 2009 21:53


Колега допред 2 дни имах подобен проблем само че при мен турбото не изклучваше ами вообще го нямаше и когато загаса и запаля пак се появяваше докато един ден спря и свистенето от него изчезна.Та като я закачех на VAG-com показваше че налягането не е в нормите/по високо или по ниско не знам/.Та проблема ми беше че мембраната която регулира геометрията на лопатките беше клеясала и нямаше никакав ход.Успех.


Потребителски аватар
svetlinbg
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот svetlinbg » Пон 02 мар 2009 22:20


днес си взех ваг-ком, но не знам как да я използвам, утре ще пробвам още смени и ще пиша, МАП дачика утре ще го сменям че днес нямаше от къде да го взема.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот kombito-tdi » Пон 02 мар 2009 22:37


направи някои лог


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Brezel » Вто 03 мар 2009 0:21


svetlinbg написа:какво е МАП?


колега сега да не се сърдиш ама няколко думи имам да ти кажа (с добри намерения)

Незнаеш какво е МАП. Това го знае всеки който му е ясно как работи едно ТДИ. ОК това не е проблем слува се човек да не знае.

ОБАЧЕ в същото време казваш че 100% турбината е почистена правилно защото си гледал. Тоест знаеш как се чисти турбина но реши да си дадеш парите на сръчните момчета да я чистят вместо теб, пък ако нещо не разбират ти нали наблюдаваш и ше им коригираш работата. Тоест разбираш от турбини (мап сензора е неразделна част от днешните турбомотори)

Електромагнитните клапани са ОК щото си ги проверил. КАК ги провери. Вкумклапана си проверил. КАК?
След като и видял каква е грешката с ВАГ КОМ погледнахте ли канал 11 как се държи турбото. Или чоека с ВАГ КОМА койтоможе да трие само грешки каза че всичко е наред.

Майсторите които много си разбират от работата незнаят от къде може да ти е проблема с пренадуването. Тези същити майстори ли мериха турбината с ваг ком щото е непонятно да разбираш от турбо системи и да взимаш пари за това а да неможеш да погледнеш дадена турбинка с вагкома да видиш въобще държи ли се както трябва.

ИМА хора които могат да типомогнат но както ти казваш налага им се да гадаят защото единственото което казваш е "Момчетата мнго разбират и незнаят от какво е! Омръзна ми от догадки"

ми и на нас ни омръзна да гадаеме ма при тия условия друг начин нема.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот ifidik » Вто 03 мар 2009 8:22


след всичко изписано до тук,не видях да се споменава спукан маркуч.прегледай до и след интерколера гумените съединения


Потребителски аватар
strqsko
Мнения: 318
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот strqsko » Вто 03 мар 2009 14:21


Колеги,имах същия проблем(пасат б4 афн) и пускам това мнение,защото ми е интересно какво е мнението ви,а иначе нищо не разбирам от турбини.Често ми се налагаше да гася в движение,като svetlinbg и не знам дали е съвпадение,но акумулатора се скапа тотално(случваше се да ми светка лампата за абс,когато си иска и като светеше абс-а не работеше).От както мених акумулатора(стария се скапа изведнъж за за няма и седмица,а колата не се спира за ден)всички проблеми изчезнаха.Нищо не е пипано по турбината и абс-а и ми е интересно дали всичко това може да е от компа и тоците.Вече повече от година никви проблеми.


Потребителски аватар
svetlinbg
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот svetlinbg » Вто 03 мар 2009 19:54


Brezel, много си прав за някои неща! приключих с майсторите и взех сам да си я оправям.

1. Взех си ВАГ КОМ, нищо не разбирам от него но се уча.
2. Свалих всички маркучи към интерколера и гумените снадки, махнах всички маркучи на вакумите, прегледах всички букси към вакумите. И всичко внимателно почистих колкото мога. След това купих нови маркучи за вакумите (от този на метраж).
3. Викнах един приятел който има същия мотор 1.9 ТДИ 110 к.с и почнах да сглобявам и забирам това което съм разглобил, сложих и нови маркучлета на вакумите.Като за вакумите гледах от колата на моя приятел.
И след това се качих да я пробвам и турбото не ми изключва, мисля че постигнах някакав ефект, пак дано съм го оправил.
Направих едно тестово каране и пуснах ВАГ - КОМ на 10-11-12 това запомних от последния майстор, че гледа! Дори не знам какво се гледа. Надявам се някой да ми помогне и да ми каже дали е в ред сега машината.

И дано съм успял да направа нужния тест, и дали всичко е ОК?

Ако някой има желание и за друга помощ за ВАГ-КОМ ще сам му благодарен.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Andonov » Вто 03 мар 2009 21:12


ifidik написа:след всичко изписано до тук,не видях да се споменава спукан маркуч.прегледай до и след интерколера гумените съединения


Грешката е от пренадуване Иво. :wink:
Още не си отрезнял от рожденния ден.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот ifidik » Вто 03 мар 2009 21:45


пак прегледах темата и не виждам къде е установено , че пренадува.грешката също казва друго.до тук само се вижда,че на 3500 оборота е 0,7.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Andonov » Вто 03 мар 2009 22:31


ifidik написа:пак прегледах темата и не виждам къде е установено , че пренадува.грешката също казва друго.до тук само се вижда,че на 3500 оборота е 0,7.


svetlinbg написа:Здравей те,
имам ГОЛФ 4 1.9 ТДИ 110 конски сили,АСВ- ми почват буквите на мотора, от скоро когато го карам към 3000 оборота ми изключва турбото, когато върна контакта и запаля колата пак като това става в движение, турбо то започва пак да ми работи.
Свалих турбината в един сервиз изчистиха лопатките на турбината и рак я сложих.
Но когато пак я подкарах па същата работа.
Закачихме диагностика VAG - COM
И когато карам и ми изключи турбота ми показва следната грешка.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
1 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------

Ако някой може да ми помогне, щу съм му благодарен :(

без име.JPG


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот ifidik » Вто 03 мар 2009 22:51


пак ме закопа с теория, но от тук и без това само гадаем.тази грешка излиза при разминаване на стойностите между искано и реално налягане,а не само от превишено.
ако не бях чел постовите по нагоре идеята ми щеше да е само мръсна геометрия, но след като колегата е направил какви ли не проверки ,остана вариянта за спукан маркуч


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Andonov » Вто 03 мар 2009 23:03


Но тогава грешката щеше да е 17964 а не 17965.

Добре че сме приятели че ако беше друг....
Като ти дййда пак на гости ще се разберем.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Имам пробелм с GOLF ІV 1.9 TDI - 110 кс.

Мнениеот Andonov » Вто 03 мар 2009 23:10


svetlinbg написа:...


Това което си направил с нищо не може да ни помогне поради простата причина че колата ти не е натоварена и се движеш с върната газ изцяло.

Правиш пак същия тест но на 3 или 4 (може и на 5 пр) зависи къде ти забива.
Сваляш я на 1500 об/мин и с пълна газ караш до където ти мине в авариен.
След това го постваш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта