Карам Passat B3 Variant двигател RP 1.8 90 к.с.
Досега съм карал само с маслени и съм много доволен.
Въпроса ми е дали возията на газовите е много по твърда.И дали си струва да минавам на газови.Става въпрос за задни амортесьори.
Хайде колеги споделете личните си впечатления.
10Х
Bilstein-газови или маслени
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Miki написа:По принцип с газови е за предпочитане, но не и за нашите "пътища"
Благодаря Miki
И без да имам опит с газовите ми се въртеше нещо такова в главата.
Но няма да е лошо някой който кара с газови да сподели впечатление.
Ако пак някой е карал и с двата вида още по добре

Интересуват ме + и - на двата вида.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз пък от маслени минах на газови: Колата е МНОГО по-стабилна в завоите!!! Возията съвсем малко се различава!
Още повече, че щом си комби е желателно да са УСИЛЕНИ газови!
Препоръка: Хеед'91 - Билщайн - газови.
И ще ме помниш с добро
Пък и маслените бързо протичат, обратно на мнението на колегата jerrry. Газовите са по-здрави
Още повече, че щом си комби е желателно да са УСИЛЕНИ газови!
Препоръка: Хеед'91 - Билщайн - газови.
И ще ме помниш с добро

Пък и маслените бързо протичат, обратно на мнението на колегата jerrry. Газовите са по-здрави
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Смених и четерите с газови на Билщейн , возията е леекичко по-твърда от на маслените , но в интерес на истината ми харесва много повече , много по стабилна на завоите и то с доста висока скорост . А и ако предните и задните са ти разликчни - маслени /газови , няма да работят в синхрон и никак няма да ти хареса возията .
- kiril_p
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Сливница
- Контакти:
Скоро смених задните маслени с Bilstein газови. Определено возията стана доста по твърда. Незнам дали е от това, че отпред все още съм с маслени но вози доста твърдо. В завои обаче наистина е много стабилна. Задницата направо не мърда дори и да има дупки. Маслените са по евтини, но продавачите на авточасти казват че по малко се търсят. Газовите са по-издръжливи. Освен всичко газовите малко повдигат колата(в моя случай задницата). По принцип съм за маслени, но ако това което казват(че газовите издържат повече) е вярно - вземай газови!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
тук искам само да вметна, че много зависи как точно искаш да си караш колата... на мен ми харесваше как се поклаща пасата като "шлеп в бавна река" , е малко беше нестабилен ама ... а сега слушам упреци , че е станала "друслива като Голф" ( това не го казвам за да провокирам колегите с голфове ) и се храня с обясненията от рода на " спокоино бе , почакаи малко да ти се поразработят и ще поомекнат ! " Как пък не
Газови - за голфа маслени - за пасата ...... 


- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта