
http://www.avtoweb.com/rating.html
ето го и подредено по % дефекти в 6-7 годишни коли, за каквато се отвори дума
http://www.avtoweb.com/index.php?sl=rating&sort=year7
Искам само да допълня, че пича с двата Авенсиса е или адския анти-шофьор или невероятен карък. Всички тия проблеми, които е писал, са толкова изключително рядко срещани в единични случаи, камо ли в една и съща кола. Клаксон да изгори сефте чувам. Уплътненията на вратите се водят заводски дефект, но до сега наблюденията ми са, че единични бройки страдат от този дефект, който се оправя гаранционно. Амортесьорите не мога да разбера как си успял да им видиш сметката за толкова кратко време, моите ги смениха преди 10 дена и причината беше луфт в стержина на левия амортесьор, в следствие на отворен канал на пътя и умерено висока скорост (учудих се че при такъв удар, само с това се разминах).Cherepaha написа:Човека пита за първия Авенсис, ама нема лошо да ги нахраниме малко...
D4-D на Авенсис I, май е от 10 000 нагоре. Не си струва парите, ако да не се чупи.chefito написа:Имаше плашеща тема за Авензисите в ауди форума....колегата сега се метна на q7....след небивали проблеми с 2 авензиса...ако някой има линка за темата нека го даде...Японско качесто + намалени разходи = хилаво дете, ... или как никога повече няма да си купя ТОЙОТА
Отдавна съм се наканил да пиша и все не ми остава време да ви поразкажа за Японското автомобилно строителство пречупено през призмата на европееца.
Както повечето от вас знаят преди точно година си купих две Тойото Авенсис. Двата екземпляра бяха първата и втората такава кола в БГ. Новият дизел 150 коня всички екстри по 3 възможно най-скъпия модел от ценовата листа на ТМ Ауто.
Първоначално бях шашардисан, всичко което може да се мечтае в автомобилната индустрия. Колите вървят на самолети, комфорт интериор, визия просто перфектни.
1-ва Случка - първа седмица.
Първата седмица отивам на море. Над 160 странен свирещ звук. Над 200 не може да се понася направо си викаме в колата....бре вдигам телефона и набирам търговеца в ТМ Ауто.
аз: Петко колата свири ужасно над 200 км/ч.
Петко (търговеца): Ми ъъъ такова ти що караш с 200 hilezh.gif
аз: бе човек...ти ма притесни...аз за 60 бона кола ли съм си купил или ТРОМПЕТ???
Резултата ...поръчка, чакане, за уплътнители на вратите.
Втората кола се оказа още по зле - над 140 км/ч свиреше..смилих се над колегата дето я кара викам - хайде турете му моите нови уплътнители аз пак ще чакам.
Крайния резлтат на втората седмица нови уплътнители на двете коли за радост фабричен недостатък.
Впечатлението ми: Ех всичко се случва недогледали в завода ама ето тези от сервиза са направо супер никакви грижи и всичко безплатно! Но странна работа на най скъпия модел ли баш няма да докарат елементарни неща.
2-ра Случка - на 6-ти месец.
Тропа по малко в неравни терени...ах какво ли е - преглед на ходова част. Всичко е ОК. Хм какво ли е тогава. Питам и ми казват...ааа че те всички Авенсиси така си хлопат. А стига бе... значи чисто новите коли тропат по зле от предишната ми кола (А6 на 10 години).
Тръгвам си смаян.
Но после започна едно странно потропване като минавам през спящи полицаи и става все по зле. Всеки път ТРЯС! отпред....пак в сервиза чакам 3 седмици и хоп. Чисто новички амортисьори!!!
Този титан на качествената автомобилна индустрия, този еталон за качесто се раздели с оригиналните си амортисиори едва на 20 хил км.
Впечатлението ми ...смяан невярващ на това което се случва си тръгвам от сервиза...с новички гаранционни амортисиори.
Резултата: ТРЯС! още на първия спящ полицай ohmy.gif ...ми те така си тропат! т.е. немаше резултат
3-та случка на 35 хил км или 8 ми месец
Качвам се на Алеко по пътя вятър прах на фарове идилия кеф....странно все едно прехлъзва съединителя...нищо хубава компания, готина музика, заблудил съм се.
Спирам на Простор....бе много облаци много чудо и тази странна миризма и ....А! Това не са облаци нещо май ...ГОРИИИИИ!!!!...отварам капак ....УЖАС! съединителя гори с облаци пушек и страшна воня ...и така има няма 10 мин. Педала в нулата съединител няма скоростите се вкарват с ритник.
Нема излет провалена вечер.
Още на другия ден в сервиза - 1 седмица разглобяват колата. Учтиво ме уведомяват, че съединителя НЕ Е гаранционна повреда защото е консумативи струва едва 2000 лв. steinigung.gif
Скандал, шеф на сервиза, шеф на Тойота БГ....пак скандал. Е..ще мине за гаранционен. Отдъхвам си 3 седмици без кола от които "цели" 2 дни с оборотен Ярис (Най новия модел - много ме изкефи ама за това друг път).
Впечатленията...вече не искам ТОЙОТА НЕ И НИКОГА!
Резултата - нов съединител за тяхна сметка, 3 седмици без кола и същата натрапчива миризма (на 2000 лв) всеки път като се поозори количката.
4-та случка 8 ми месец - 20 000 км...втората колица.
Пламъци...дим....миризма пак на 2000 лв. Същата случка - пак шеф на сервиза, друг шеф - скандал, още по-голям шеф пак скандал. Я пак минава за гаранционно макар, че "сигурно ги караме неправилно". Пак 3 седмици без кола ама поне с оборотна Корола. Обаждат се от сервиза - "Ми то освен съединителя се е прецакала една семеринга и маслото от скоростната кутия е изтекло в съединителя та освен, че сменяме съединителя оправяме първа и втора скорост"
Резултата същия както в 3-ти случай...Впечатленията....ЗАТВЪРДЕНИ - Тойота= мръсна дума.
5-ти случай 25 хиляди (втората кола явно върви по бавно щото минава по-малко км smile.gif ) - 12 месец
Странно виене отзад. Лагер? В сервиза.
Да! Лагер на главина - а стига бе баси случая ohmy.gif ...новия лагер е гаранционен..ха ха...не! Според сервиза лагера е консуматив. Не ми се разказва но прочетете предишния случай как се праи скандал.
Впечатленията - От сервиза се гаврят с мен....Производителя е най-големия съединител***, а Тойота никога повече!!!
Резултат. НЯМА..виенето си е пак там ..."А ние за всеки случай сме сменили цялата главина"
ГРЪНЦИ
6-ти случай от събота
Колата вече е на достолепната достойна за уважение възраст цеееели 12 месеца. Карам булка. Сватба. Цветя. Балони. Празник.
Качваме се в колата и потегляме към ритуалната зала. Натискам клаксона....и гооордо потеглям.
Би БИИИИИП. БИ БИИИП. БИ ............тишина. А?! Тва па к'во е? ...познахте нали? Клаксона изгоря steinigung.gif steinigung.gif steinigung.gif
Карам булката и нямам свирка ...ей това ако не е КАЧЕСТВО - Здраве. А бъзиках търговеца, че не съм си купил за 60 бона тромпет (за справки 1-ви случай) smile.gif На ти сега тромпет...даже клаксон не си си купил Ники с тези пари...щото няма.
Резултата - тромбата е изгоряла. Това е гаранционен проблем (А!? Този път не псувах шефове...има напредък), но изгорелия бушон на тромбите е консуматив така че дължите 1,20 лв. flipoff.gif
Впечатленията - ...сещайте се!
http://audibg.com/
lrlmodo написа:Ако взимаш авенсис само дизелов, бензинките папат масло и сегменти кат трабант.
Аз лично не я харесвам, по-убаво 124-ка
Grizzlito написа::oops: колеги много ви благодаря за съветите вече и аз не знам какво искам накрая ще взема една 124ка 95 година и ако ще да се набутам жестоко, не знам какво да правя пари за нова кола нема а стара без ядове също
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта