Здравейте, колеги ! Питането ми е-защо като загрее колата подгрява свещите толкова дълго - колкото когато е студен мотора. Доколкото знам, като загрее, трябва да подгрява по-малко. Сменил съм релето и датчика, който е за подгряването. Колата е Пасат б3 92г-сб мотор. Мерси
ами това несам проверил каква идея имаш да прозваня кабелители от-т д до релето което е за потгряването и за клапана на помпата? а един колега каза че във етка-та дават тоя датчик черен със жълто пръстенче дали е възможно тоя да дава различни данни?
Навремто като карах Голф 2 дизел започна да подграва винаги и по много.Смених релето същата работа, докато един ден случайно не хванах кабела на температурния датчик и той ми остана в ръката. Беше се прекъснал и се е държал само на изолацията. Зачистих го и го запоих и всичко се оправи. При теб симптомите са подобни, така че е напълно възможно да нямаш връзка между датчика и релето.Провери си хубаво връзките.