1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г с газ - не пали

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г с газ - не пали

Мнениеот meri » Сря 04 мар 2009 11:39


Колеги,след известно отсъствие пак се явиха проблеми.Колата е 1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г,има газ уредба.Та значи след неколкократно гаснене в движение и след това палене малко трудно тоя път пак угасна в движение и няма палене.Предния път като изгадна беше май алармата нещо причината щото светеха светлини и не палеше.След откачане на акумулатора се оправи.Преди време така угасна на пътя и смениха комутатор и се оправи.Дали пак е той проблема или да се търси причина другаде.Наскоро сменях катализатора с гърне и да не би от ламбда сондата да идва проблем?Лошото е,че е някъде си закъсала и трябва да я тегля,а се надявам тайно да запали и да я прибера на собствен ход.Къде да насоча съмненията?Какво да гледам?Лошото е,че съм жена и много не ги разбирам нещата.Върти,но не пали.Имам хлабава връзка на акумулатора.Дали пък това не е причина да гасне?

Последна промяна от dobrin на Сря 04 мар 2009 22:11, променено общо 1 път.
Причина: По-конкретно заглавие!




Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пак с това проклето палене.

Мнениеот Pencp » Сря 04 мар 2009 14:24


Не се притеснявай за тоя мотор-железен е!Щом вече си сменила комутатор,значи проблема остава да е в датчика на ХОЛ,който се намира вътре в делкото!Не остава друго да е!И аз съм минал по този път!Сменя се много лесно,на достъпно място е,и струва 58лв. на BOSCH!Откачаш буксата внимателно от делкото,махаш дистрибуторната капачка заедно с кабелите и развиваш с шестостенен ключ винтовете,които го държат за стойката на главата.Датчика на ХОЛ е вътре под една пластмасова капачка.След това всичко по обратен ред. :deal Пия бира BECKS. :drunk


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пак с това проклето палене.

Мнениеот meri » Сря 04 мар 2009 15:10


Pencp написа:Не се притеснявай за тоя мотор-железен е!Щом вече си сменила комутатор,значи проблема остава да е в датчика на ХОЛ,който се намира вътре в делкото!Не остава друго да е!И аз съм минал по този път!Сменя се много лесно,на достъпно място е,и струва 58лв. на BOSCH!Откачаш буксата внимателно от делкото,махаш дистрибуторната капачка заедно с кабелите и развиваш с шестостенен ключ винтовете,които го държат за стойката на главата.Датчика на ХОЛ е вътре под една пластмасова капачка.След това всичко по обратен ред. :deal Пия бира BECKS. :drunk

Готово!
Дано това да е проблема.Да не е нещо по-сериозно.Лошото е,че ще трябва да я дърпам до по-цивилизовано място щото в момента е малко периферно от мен и нямам познати в тоя район да я погледнат,а аз няма да се справя.Това е трудна задача да намериш някой грамотен и да го навиеш да отиде на място и да свърши работа срещу заплащане разбира се.Все са заети и все не стават нещата.Трябва да чакаш едва ли не месец та да те види.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Пак с това проклето палене.

Мнениеот maslinkov » Сря 04 мар 2009 15:53


Най - добре потърси помощ от клубните майстори - те поне са от София.


meri
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г с газ - не пали

Мнениеот meri » Вто 10 мар 2009 13:10


Колеги,проблема за сега е решен,но е обезпокоително положението.Преди 4 месеца сменях бобина и сега се оказа пак че е изгоряла.Смених и дистрибуторна капачка.Моля дайте съвет от какво може така често да гори.Майстора каза да сменя евентуално и кабели свещи и свещи.Колата е АЕА двигател 1.6 мотор,1996 г.Някой ако може да ме посъветва какви свещи да взема добри на потосима цена и какви кабели ще е супер.Колата е на газ.Искам тоя път да взема някакви мерки,че да не изгори за трети път тая бобина в рамките на година.Моля помогнете.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: 1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г с газ - не пали

Мнениеот Anbuch » Вто 10 мар 2009 15:59


За 4 месеца да изгори нова бобина ,за мен проблема си е в качеството на новата бобина. Всяко прекалено голямо разтояние между елементите на запалителната система ,между които прескача високоволтовата дъга ,скъсява живота на една бобина. Същото прави и не добрата настройка на предварението и в някои случеи некоректната работа на датчика на ХОЛ.
Ако смениш свещите,кабелите,палеца и дистрибуторната капачка ,със сигурност ще намалиш тези уголемени растояния ,но пак казвам : Ако бобината си е с ъкъла ,не би трябвало толкова лесно да се предава.

Аз доста експерименти съм си правил със запалителната система (с изключение на свещи denso) и засега печалившата комбинация за мен лично е:
Anbuch написа:с кабели BERU (90 лв) и свещи NGK BUR6ET (61 лв комплекта от официалният вносител на VW ,че последно налетях на фалшиво NGK дето е по 9 лв бройката


И моята и твоята кола са излезли от завода с тези свещи NGK BUR6ET


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г с газ - не пали

Мнениеот Pencp » Сря 11 мар 2009 8:44


Колегата Anbuch е прав!Свещите оригинално са NGK BUR6ET-15 лв.бройката.Желателно е да са от официален представител на VW.Бобината оригинално е BERU-струва 138лв.Може обаче да се сложи и такава алтернативна на HUGO,която струва-85лв.Свещите не трябва да се карат повече от 30000км. на бензин.Ако караш и на гас повечето време-сменяй ги на 20000км.В твоя случай трябва да смениш дистрибуторна капачка-35лв.,и палец-15лв.с нови на BOSCH.Виж дали имаш оплетков кабел от корпуса на бобината към маса на двигатела,за отвеждане на опасните потенциали на пренапрежение.Оригинално трябва да има такъв на бобината.Свещите могат да се заменят и с такива на DENSO,които най-вероятно са още по-добри от NGK но не съм пробвал още с тях.


Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18739
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: 1.6 Поло АЕА 75 к.с 1996г с газ - не пали

Мнениеот hooligans » Чет 12 мар 2009 18:30


още на първия пост разбрах , че е бубината , имах го същия проблем , но това да изгори толкова скоро , нещо май трябва да смениш сервиза...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта