Понеже тези скоростни кутии имат голяма инерция за задна се спазва едно просто правило.Като спре колата до 0 натискаш съединителя и изчакваш около 2 секунди и после влиза като в маргарин

-> причината е,че валовете имат инерция и не спират да се върят веднага,щом натиснеш съединителя - затова изчакваш.Отдело задна е специфичка предавка и за разлика от останалите 4 или 5 тя няма синхронизатор и е с прави зъби - това води до още по-голяма вероятност да изхърка ако не са спрели на 100% валовете вътре...та затова като натиснеш съединителя изчакай мъничко и тогава задна

По повод 1-ва....тя се износва най-много и грохва най-напред...все пак всяко тръгване в едно задръстване започва от нея.Ако 2-ра е наред няма да постинеш нищо с регулиране.
Опитай се да свалиш маншоните на жилата отпред и да видиш да не са ръждясали - един колега имаше такъв проблем и даже успя да си счупи лоста от зор да включи 1-ва

.
Иначе друг познат ми обесняваше,че вътре по избирача на скоростите имало някаква точнова заварка,която като тръгнела да се къса и започвали да влизат трудно скоростите ама не успях да вдяна какво точно ми говори.
Успех!