


Проблем с масло B3 ???
Проблем с масло B3 ???
Моля за помощ - маслото се е увеличило (1 см над максимума), не е пребито, пищи зумера и лампата. Що за чудо може да е това. Може ли да се меша с бензина. 1,8 пълна инжекция, 91г. Има и газ. И звукът на мотора сякаш не е мн стока, ама не съм мн сигурен понеже колата не е моя и незнам как е звучала преди.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с мало B3 ???
Може и антифриз да е може и бензин да е - проверете да не губи антифриз, и дали маслото мирише на бензин 

Re: Проблем с мало B3 ???
Ако е антифриз няма ли да е пребито маслото?
А тоя бензин от къде може да се намушка при маслото? Не се ли впръсква директно в цилиндрите, и тогава трябва да са много сдухани сегментите. Пък иначе пали и върви добре.
А тоя бензин от къде може да се намушка при маслото? Не се ли впръсква директно в цилиндрите, и тогава трябва да са много сдухани сегментите. Пък иначе пали и върви добре.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с мало B3 ???
a4tech написа:Ако е антифриз няма ли да е пребито маслото?
А тоя бензин от къде може да се намушка при маслото? Не се ли впръсква директно в цилиндрите, и тогава трябва да са много сдухани сегментите. Пък иначе пали и върви добре.
Ми откъде...някоя дюза може да остава да тече като изгасиш мотора и да напълни картера и догоре даже ако имаш толкова бензин

По принцип виж дали маслото мирише много силно на бензин.
ако беше антифриз щеше да се кондензира а и 1 см на щеката е поне 0.5-0.7 Л което е 1/10 от системата ти -> щеше да забележиш някак си,че ги няма от системата ти

Вероятно ще да е бензин понеже конденз нямаш а звука на мотора е лош понеже маслото е много рядко - затова свети и лапмата и пищи зумера - недей да си караш колата така ! ..че после ще си събираш мотора на парчета и ще се чудиш кое парче е от биелен лагер,кое от оносвен,кое е от сегментите


Та...вземи най-напред намери проблема понеже и да смениш маслото след известно време ще е същото.
Незнам а какъв точно пълен инжекцион си (дали ел. или механичен) ама според мен имаш проблем с течаща дюза...на бензин как работи двиагателя? ..тя може да тече и много малко и да не се усеща много много на бензин ама докато си на газ ако пак си тече ти е ясно,че тя си пълни картера и може и до капачката да напълни мотора (виждал съм го - красота и изящество просто - мотора на Ланча някаква си събира почти 13 литра гориво ако се напълни догоре - може да ви е от полза

Re: Проблем с мало B3 ???
А дали е голям проблем, че колата е минала около 5 км както пищи зумера. Или още сме на косъм 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с мало B3 ???
a4tech написа:А дали е голям проблем, че колата е минала около 5 км както пищи зумера. Или още сме на косъм
Ми ако под 2000 оборота не е светела лампата няма проблем...ако е светела може пак да няма проблем ама си я поизносил повечко...недей да я караш така понеже иначе....прочети последните няколко реда отгоре

Зумера започва да пищи ако при 2000 или над 2000 оборота нямаш налягане в системата над 2 бара...ако под 2000 оборота свети лампата значи налгането в системата е по-ниско от 0.3 или 0.6 бара (ще те излъжа за точната цифра)....по-горния случай е по-благоприятен понеже и с налягане под 2 бара пак имаш някакво що-годе читаво смазване...ама при долния мотора раобти почти без мазане - не му е много комфортно някак си

Re: Проблем с мало B3 ???
И др да питам. Като изгасиш колата не би ли трябвало да изкапе малко бензин докато падне налягането в тръбопровода. А това количество се е натрупало с времето. Или иначе казано дюзите са по-високо от резервоара и не би трябвало на самотек да си тече бензина в цилиндрите. Питам защото колата не се кара често, и дали само със смяна на маслото може да й се удължи с някоя седмица агонията ("до заплата").
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с мало B3 ???
a4tech написа:И др да питам. Като изгасиш колата не би ли трябвало да изкапе малко бензин докато падне налягането в тръбопровода. А това количество се е натрупало с времето. Или иначе казано дюзите са по-високо от резервоара и не би трябвало на самотек да си тече бензина в цилиндрите. Питам защото колата не се кара често, и дали само със смяна на маслото може да й се удължи с някоя седмица агонията ("до заплата").
електрическата дюза работи като клапан - подаваш напрежение и тя се отвар...гасиш напрежението и тя се затваря...след като изгасиш мотора не е редно да изкапва дюзата понеже няма напрежение и тя си седи затворена...както седи затворена докато има налягане в рейката (така се казва тръбопровода на дюзите отгоре) когато не е ред на съответния цилиндър да пали.
Ако си с механична инжекция не съм много зпаознат ама пак си мисля,че като изгасиш мотора дюзата няма какво да изкапва понеже тя се отваря на високо налягане като угасиш мотора вече няма такова.
Ако се кара по малко но често се случва такава работа понеже като угасиш мотора остава по малко бензин в цилиндъра,който не е изгорял понеже цилиндъра е пълен ама не му е дошъл ред да запали като си угасил колата....и той постепенно се стича по стените на цилиндъра в маслото....ама за да събереш 0.7Л бая трябва да се е стекло...което ми се вижда невъзможно някак си без да има някакъв проблем

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с мало B3 ???
Предполагам, че това "зареждане" на маслото с бензин се получава най-вече при кратки преходи и особенно градско(както е посочил и колегата над мен
), vaskoto 1 е писал тук viewtopic.php?f=6&t=73012&start=15&hilit=%D0%BF%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%B5%D1%89%D0%B0+%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B0
Според мен по-добре недей да караш автомобила докато не се отстрани проблема, за да не се наложи сериозен ремонт. Смяната на маслото е краткотраен вариант.

Според мен по-добре недей да караш автомобила докато не се отстрани проблема, за да не се наложи сериозен ремонт. Смяната на маслото е краткотраен вариант.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с масло B3 ???
Слагаш еФтинко масло, ама ново, вадиш бушона на бензиновата помпа и караш само на газ, ако не ти качва вече нивото на маслото търсиш начин да видиш коя или кои от дюзите ти не затварят. Язе го имам същио проблем, ама не е дошло още ред да ги вадим па дюзите да видим от коя протича.
Не съм запознат с тоя двигател, но се надявам да е многоточков инжекцион, но и моно инжекцион да е сигурно е същото, само че дюзата е една а не четири.Просто няма друго място от къде да влезе бензин в маслото. Не е москвич или жигула да им прокъса платното на бенз помпа.
П.С за да установиш бензина в маслото, освен миризмата, като капнеш капка с щеката на вестник, бензина се изпарява и оставя следа около самата капка масло.
Не съм запознат с тоя двигател, но се надявам да е многоточков инжекцион, но и моно инжекцион да е сигурно е същото, само че дюзата е една а не четири.Просто няма друго място от къде да влезе бензин в маслото. Не е москвич или жигула да им прокъса платното на бенз помпа.
П.С за да установиш бензина в маслото, освен миризмата, като капнеш капка с щеката на вестник, бензина се изпарява и оставя следа около самата капка масло.
- ligustrum
- Мнения: 510
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с масло B3 ???
К.Одаджийски написа:Слагаш еФтинко масло, ама ново, вадиш бушона на бензиновата помпа и караш само на газ, ако не ти качва вече нивото на маслото търсиш начин да видиш коя или кои от дюзите ти не затварят. Язе го имам същио проблем, ама не е дошло още ред да ги вадим па дюзите да видим от коя протича.
Не съм запознат с тоя двигател, но се надявам да е многоточков инжекцион, но и моно инжекцион да е сигурно е същото, само че дюзата е една а не четири.Просто няма друго място от къде да влезе бензин в маслото. Не е москвич или жигула да им прокъса платното на бенз помпа.
П.С за да установиш бензина в маслото, освен миризмата, като капнеш капка с щеката на вестник, бензина се изпарява и оставя следа около самата капка масло.
много точно казано,па и ти не продума до тук-мирише,или не мирише на бенц,та да умуваме още в таз насока

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov, tdi fen и 34 госта