Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Нед 08 мар 2009 20:02


Така са.На първи са нагоре а на четвърти надолу.......




Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Нед 08 мар 2009 20:38


Racer написа:Сега пак я мъчих .Нагласих сичко тръгнах да върта доло коляновия и пак затяга.Пробвах и процедурата ,като махн ах разпределителя и врътвам коляновия един оборот направих ,нормално си е сичко.Не е от гарнитурата в такъв случаи.Ако беше по тънка мисля ,че пак трябваше да опира в клапаните.Проблема ми е ,че като наглася сичко оптягам ремъка и като завъртя шаибата на коляновия пак е много хлабав.А тои трябва да се върти заедно с шайбата.Има свободен ход,и можеби затова неиска.Как да го оптегна .....

има нещо гнило окло шаибата и може би да е започнал да се разбива канала и откъсване на шпонката от зъбното колело изатова има несъотвествие коляновия вал се върти и движи буталата но клапаните са в замръзнало състояние.
пс: - а можеби вече шпонката се е откъснала и само болта все още крепи ...викнинекой който повече разбира ...опасно е !

Последна промяна от kiko946 на Нед 08 мар 2009 20:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот mimojef » Нед 08 мар 2009 20:44


хммм...... Значи казваш като махнеш разпределителния вал всичко си се върти ???
Ако е така значи има два варианта.
1. Да си с механични повдигачи и да си подложил доста дебели ПУЛОВЕ под вала на някой клапан което може да доведе до отворен клапан дори и вала да не е на ГЪРБИЦА!!! Нотова за да го направиш трябва да си супер зле :screwy
2. Да си объркал белезите на Коляновия вал. Виж когато въртиш вала и гледаш маховика през дупката, преминават едни ПЪПЧИЦИ които много "майстори" си мислят , че са белези, но те не са!!! На белега на маховика има изобвазено "0" (обикновено е белязано с боя)а много близо до него има още една белязка която е за предварение.
И още нещо ........ !!! Като зацепваш разпределителния, Клапаните на Първи цилиндър трябва да са затворени(както спомена колега по рано) А ПЪРВИ ЦИЛИНДЪР Е ТОЗИ КОЙТО Е КЪМ АГРЕНАЖА А НЕ КЪМ МАХОВИКА (Длъжен съм да поясня щото има всякви хора! Не знам ти от кои си.)
УСПЕХ


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Нед 08 мар 2009 20:51


С хидравлични съм .Направил съм го както казваш.Белега които гледам на маховика е "0".а тва за шаибата на разпределителя немисля ,че е от нея защото като върта маховика си се върти с ремъка и шайбата.Някаде другаде е проблема но незнам вече каде....


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Нед 08 мар 2009 20:58


обясни по подробно за тази хлабина на шайбата към коляновия вал.според мен коляновия вал вече е превъртял спрямо зъбното колело изатова като махнеш разпред. вал той освбождаа натиснатия клапан /който опира в буталото/ исе върти свободно.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Нед 08 мар 2009 22:20


Ама неби трябвало да е от нея защото както врътна шаибата на коляновия се завърта и тази на разпределителя.Аз съм си обтегнал ремъка от обтягащата както си трябва.
и не тръгва със "закъснение".Ако съм те разбрал погрешно ,искаш да ми кажеш да не би като върта коляновия тогава да се оптяга и да завърта по късно клапаните.Не е това проблема.....??
вече многооо почвам да се съмнявам дали съм зацпил както трябва маховика .Дали двата "Шипа" са влезли както трябва.Но пък влиза на скорост.Ако не са зацепени не би трябвало да може да влезе на скорост .


Потребителски аватар
blagi1972
Мнения: 207
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ALH
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот blagi1972 » Нед 08 мар 2009 23:07


Колега,виж да не си прескочил някой зъб като си опънал с оптягащата ролка.Опитай се да я докараш на белези отново.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Нед 08 мар 2009 23:20


направи следната проверка:отвий дюзата на първи цилиндър и пъхни една отверка и с ключ на болта на коляновия вал завърти в двете посоки за да си сигурен , че буталото е на горна мъртва точка отверката знаеш как леко започва да слиза веднага завърташ в обратна посока да намериш наи високото положение на буталото .....погледни след това в дупката на кожуха на маховика как са бележките съвпадат ли бележките , ако правилно си сглобил амбриажа /съединителя/ бележката съвпада.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Нед 08 мар 2009 23:49


Тествах и по още един начин.Натиснах клапана на първи цилиндър и завъртях коляновия и го подпрях.така боталото е на горна мъртва.но белега не съвпадна, на маховика .Зацепих го така както остана и пак същото ,направи малко по голям оборот но пак затегна ?????????
Някакъв парадокс става и незнам
нещата отиват май към сваляне на скоростите да се види издънката ми
ужас....


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Нед 08 мар 2009 23:55


Racer написа:Тествах и по още един начин.Натиснах клапана на първи цилиндър и завъртях коляновия и го подпрях.така боталото е на горна мъртва.но белега не съвпадна, на маховика .Зацепих го така както остана и пак същото ,направи малко по голям оборот но пак затегна ?????????
Някакъв парадокс става и незнам
нещата отиват май към сваляне на скоростите да се види издънката ми
ужас....




този тест е неточен и много груб...опитай това което по горе ти казах

истината е 1 ви цилиндър буталото на горна мъртва точка


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Racer » Пон 09 мар 2009 7:57


Ще го пробвам днес това.Самоче ще отвия четвърти ,защото първи е кофти,не се достига.А като го прекарам и не съвпада белега на маховика,можели да го зацепа така или ще трябва да се сваля скоростната... :(


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Пон 09 мар 2009 8:08


Racer написа:Ще го пробвам днес това.Самоче ще отвия четвърти ,защото първи е кофти,не се достига.А като го прекарам и не съвпада белега на маховика,можели да го зацепа така или ще трябва да се сваля скоростната... :(



Аз не бих го зацепил така , а да направя така , че всичко да съвпада...това значи да откриеш проблема и да го отстраниш.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот ifidik » Пон 09 мар 2009 8:23


kiko946 написа:направи следната проверка:отвий дюзата на първи цилиндър и пъхни една отверка и с ключ на болта на коляновия вал завърти в двете посоки за да си сигурен , че буталото е на горна мъртва точка отверката знаеш как леко започва да слиза веднага завърташ в обратна посока да намериш наи високото положение на буталото .....погледни след това в дупката на кожуха на маховика как са бележките съвпадат ли бележките , ако правилно си сглобил амбриажа /съединителя/ бележката съвпада.

това можеш да го направиш на тди.на тоя голф има бренер и не можеш да бръкнеш през дюзата до буталото.в никакъв случай не сваляй и кутия.ако не си сигурен в белега на маховика,извади шайбата на коляновия вал и виж шпонката на ангренажната запчатка на къде сочи когато си докарал белезите(мисля ,че беше право надоло).разгледай добре маховика и търси нулата ,не търси белязано на притискателя.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот kiko946 » Пон 09 мар 2009 8:36


ifidik написа:
kiko946 написа:направи следната проверка:отвий дюзата на първи цилиндър и пъхни една отверка и с ключ на болта на коляновия вал завърти в двете посоки за да си сигурен , че буталото е на горна мъртва точка отверката знаеш как леко започва да слиза веднага завърташ в обратна посока да намериш наи високото положение на буталото .....погледни след това в дупката на кожуха на маховика как са бележките съвпадат ли бележките , ако правилно си сглобил амбриажа /съединителя/ бележката съвпада.

това можеш да го направиш на тди.на тоя голф има бренер и не можеш да бръкнеш през дюзата до буталото.в никакъв случай не сваляй и кутия.ако не си сигурен в белега на маховика,извади шайбата на коляновия вал и виж шпонката на ангренажната запчатка на къде сочи когато си докарал белезите(мисля ,че беше право надоло).разгледай добре маховика и търси нулата ,не търси белязано на притискателя.


сега имам дизел и наистина не съм го правил този тест ...но 1992 г. се сдобих с бензинов голф PN мотор и отвиваики свеща на 1 ви цилиндър прикарвайки буталото на Г М точка открих всички бележки : на маховика , отпред на шайбата и на зъбното колело въртящо разпределителния вал , всичко съвпадаше...след това пристъпих към смена на ремъка....но на моя голф сега - дизеловия съмсменил два пъти ангренажния ремък и на сина ми също с дизел го сменихме...но до такова объркано положение не съм стигал...от както е произведена от звода колата ми сега е на 150 000клм. тъй като мотора ми работи перфектно не съм отвивал дюзи

Последна промяна от kiko946 на Пон 09 мар 2009 11:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък!!!!

Мнениеот Dobromirski » Пон 09 мар 2009 9:01


Колега ,няма как реално да си на белези (да си достигнал ГМТ на буталото) , а след това да удря. Нещо в белезите ти куца!Развий подгревната свещ на 1-ви цилиндър и турни малко тоалетна хартия, която ще се издуха навън, когато буталото се вдига нагоре.След това, ГМТ се усеща доста прилично и на ръка - по силата на въртене на коляновият вал. Не се притеснявай да го "разклатиш" на ляво/на дясно за да го позиционираш точно. Псле вече се огледай за белези, трябва да има съвсем наблизо.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта