B4 combi - Дърпа ми волана наляво

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво - решение

Мнениеот B4/101 » Пон 09 мар 2009 14:37


Здравейте отново колеги. Както споменах в предишен мой пост след като смених тотално всичко по предницата (тампони носачи, макферсони, джанити, баланс и какво ли не още) и след като дърпането все така си го имаше, последното което остана да проверя беше хидравликата. Реших да се обадя на спецовете в техническия университет (във форума намерих телефона). Хвалеха ги много като можещи и коректни, затова се насочих към тях. Още по телефона ми казах, че на Б4 това дърпане си бил стар проблем и 100% ще ми го оправят. Шял да се направи ремонт на моята рейка или ако не ставало ще се вземе друга рейка и от двете най-общо казано ще се направи една. Базова цена за ремонта ми оферираха 160 лв. а ако има нещо отгоре ще ми кажат.
Цялата операция трае един ден, оставяш колата в 8 сутринта и в 4 след обяд е готова. Това много ме устройваше,защото ползвам колата всеки ден. След два дни оставих колата и в 4 след обяд наистина беше готова. За съжаление не всичко беше толкова добре, колкото очаквах. Първата неприятна изненада беше, че ми се сервира цифра от 380 лв., като ми казаха, че от моята рейка не ставало нищо. Може и така да е, но след като ще ми оферират цена 2,5 пъти по-голяма от първоначалната мисля, че беше редно да ме попитат дали съм съгласен. Направи ми впечатление, че е сменена хидравличната течност. В смисъл преди бях с оригинална зелена (от Юнитрейд), а сега е някаква червена. Надявам се, че това няма да създава проблеми. Подкарах колата и наистина никакво дърпане, никакви луфтове. Предполагам, че са сменили всичко по рейката (имам предвид шарнирите), но и не само това. Очевидно е ремонтирана или сменена цялата кормилна колонка, защото преди това имах сериозен луфт във волана (играеше нагоре-надолу, а сега не мърда). Първоначалното впечатление беше, че след ремонта волана е станал прекалено стегнат и се изисква доста по-голямо усилие за въртенето му от преди. След няколко дена каране сякаш взе да се отпуска (или аз да свиквам с него)но все още изисква по-голямо усилие при завъртане от преди. Последният неприятен момент беше, когато случайно погледнах под волана (трябва да клекнеш за да го видиш) и установих, че майсторите са рязали от таблото под волана. Така са си облекчили работата по сваляне на кормилната колона, но аз ужасно се издразних. Прав ли съм или не вие преценете.
В заключение мога да кажа, че дърпането наистина изчезна, усилието при завой е еднакво и в двете посоки, при каране направо пускаш волана и колата си върви без тенденция за завиване, всички луфтове по управлението са обрани. С други думи ремонтът е наистина 100% успешен. Това са плюсовете.
Минусите - некоректно, според мен, поставяне на клиента пред свършен факт с крайна цена, която надвишава в пъти оферираната. Изрязването на таблото - нямам коментар.
Така, че решение има, но за цената вие си преценете.




nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво

Мнениеот nepreklonniq » Вто 10 мар 2009 8:19


:twisted: :twisted: :twisted: :horror: :horror:

Последна промяна от nepreklonniq на Вто 10 мар 2009 13:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 674
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво - решение

Мнениеот Krasi » Вто 10 мар 2009 9:52


B4/101 написа:Здравейте отново колеги. Както споменах в предишен мой пост след като смених тотално всичко по предницата (тампони носачи, макферсони, джанити, баланс и какво ли не още) и след като дърпането все така си го имаше, последното което остана да проверя беше хидравликата. Реших да се обадя на спецовете в техническия университет (във форума намерих телефона). Хвалеха ги много като можещи и коректни, затова се насочих към тях. Още по телефона ми казах, че на Б4 това дърпане си бил стар проблем и 100% ще ми го оправят. Шял да се направи ремонт на моята рейка или ако не ставало ще се вземе друга рейка и от двете най-общо казано ще се направи една. Базова цена за ремонта ми оферираха 160 лв. а ако има нещо отгоре ще ми кажат.
Цялата операция трае един ден, оставяш колата в 8 сутринта и в 4 след обяд е готова. Това много ме устройваше,защото ползвам колата всеки ден. След два дни оставих колата и в 4 след обяд наистина беше готова. За съжаление не всичко беше толкова добре, колкото очаквах. Първата неприятна изненада беше, че ми се сервира цифра от 380 лв., като ми казаха, че от моята рейка не ставало нищо. Може и така да е, но след като ще ми оферират цена 2,5 пъти по-голяма от първоначалната мисля, че беше редно да ме попитат дали съм съгласен. Направи ми впечатление, че е сменена хидравличната течност. В смисъл преди бях с оригинална зелена (от Юнитрейд), а сега е някаква червена. Надявам се, че това няма да създава проблеми. Подкарах колата и наистина никакво дърпане, никакви луфтове. Предполагам, че са сменили всичко по рейката (имам предвид шарнирите), но и не само това. Очевидно е ремонтирана или сменена цялата кормилна колонка, защото преди това имах сериозен луфт във волана (играеше нагоре-надолу, а сега не мърда). Първоначалното впечатление беше, че след ремонта волана е станал прекалено стегнат и се изисква доста по-голямо усилие за въртенето му от преди. След няколко дена каране сякаш взе да се отпуска (или аз да свиквам с него)но все още изисква по-голямо усилие при завъртане от преди. Последният неприятен момент беше, когато случайно погледнах под волана (трябва да клекнеш за да го видиш) и установих, че майсторите са рязали от таблото под волана. Така са си облекчили работата по сваляне на кормилната колона, но аз ужасно се издразних. Прав ли съм или не вие преценете.
В заключение мога да кажа, че дърпането наистина изчезна, усилието при завой е еднакво и в двете посоки, при каране направо пускаш волана и колата си върви без тенденция за завиване, всички луфтове по управлението са обрани. С други думи ремонтът е наистина 100% успешен. Това са плюсовете.
Минусите - некоректно, според мен, поставяне на клиента пред свършен факт с крайна цена, която надвишава в пъти оферираната. Изрязването на таблото - нямам коментар.
Така, че решение има, но за цената вие си преценете.


Аз съм изумен колега от всичко което си написал....нямам думи...Понеже и аз им бях клиент и прекарах цял ден при тях и гледах как работят и по др. коли....впечатленията ми от тези хора са супер. Даже бяхме двама с колега от форума....Основната цена за ремонт на рейка е 280 лв. Обикновено на В4 при нормална употреба се скапва разпределителя на хидравлично налягане на рейката, който не се ремонтира, а се сменя с друг от рейка от морга и се изпитва после на стенд.

Би ли написал някакво име, кой по точно се занимаваше с твоята кола там?


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво

Мнениеот B4/101 » Вто 10 мар 2009 14:15


Име не мога да кажа. Колата я пое едно момче с очила и тъй-като бяхме уговорили нещата по телефона само му оставих ключовете и телефон за връзка и хукнах към бачкането. Колата ми я предаде шефа на сервиза (предполагам). Даде ми и визитка, но не мога да я открия за да ви кажа името му. Помня, че беше титулован дипломиран инженер еди-кой си. Ако някой все пак държи ще я открия да кажа точно името му, но не вярвам да е от значение. Поради служебна заетост нямаше как да бъда в сервиза и не съм видял какво и от кого е правено по колата. Разчитах на лоялност и добросъвестност от страна на изпълнителя.
Исками се да вярвам, че е работено качествено по колата, в крайна сметка всички колеги от форума, които са ползвали услугите на тези хора са останали много доволни. И може наистина поради някаква причина ремонта да е бил толкова скъп. Но така или иначе в мен остана неприятно чувство от цялата работа.
Късмет и успех на всички.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: B4 combi - Дърпа ми волана наляво

Мнениеот Гергин » Пет 13 мар 2009 23:21


Почти бях решил, че са по различни от останалите монтьорчета :глупав
Явно са се поняли. Нормално.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9 и 32 госта