Премахване на EGR-valve

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Вто 03 юли 2007 20:32


Има я само на едно място тая спирала в Лада и се именува искрогасител.Не се продава като резервна част.Не е маслоотделител,утаител или т.н.Евентуално от морга ама то вече лади в моргите няма.Моята спирала изгни и я изхвърлих на парчетата.Нито се запалих нито маслото започна да изчезва.
Много мисли ми е е вкарвало маслоотделянето и при Ладата и сега но май най доброто решение си е чисто нов автомобил иначе .. преглъщаме.




denvas
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот denvas » Вто 03 юли 2007 23:22


има струва 1лев но се сменя на 2год заради конденза


plamen_yo81
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Русенска област)

Мнениеот plamen_yo81 » Пет 13 юли 2007 11:20


Моя го нямаше като купих колата :roll: беше сложено затапено маркуче маркуче


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re:

Мнениеот VAG-fen » Пон 02 мар 2009 21:33


niks76 написа:
TDI-RS написа:това нещо как може да се промени - софтуеърно или с пластинка за ограничаване
зна4и пластмасовия вакуум от снимката е достатъ4но само да му извадиш марку4ето за проба и да го затапиш(самото маркУ4е)и после караш-ако не притрисва при загасване ,направо или го оставяш така или развивиш клапата от вътре на EGR и пак зака4аш марку4ето на вакуума :wink:
Да питам и аз имам едно цапане с масло от ЕГР клапана което много ме дразни,мотора е ПД, AJM клапата ще я разкарам от мястото и още утре сутрин ама аджеба теча на масло от вакум клапана ще спре ли или трябва да му завия болче 4мм да спре. И тоя мотор има ли филтър на картерните пари,че днес търсих ама не намерих,има само толообменник под филтъра на маслото,а като поръчах в магазина ми пратиха гърловинката за капачката на маслото вместо очаквания филтър!!!


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот VAG-fen » Вто 10 мар 2009 21:00


Проблема с ЕГР решен,в сервиза намерих същия захвърлен и го смених а стария беше позацапан доста!!!А филтър картерни пари така и не открих !!!


stoilkov81
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот stoilkov81 » Пон 23 мар 2009 23:02


от прочетеното до тук да уточним с една дума полезно е да се изолира ЕГР-клапана или не е полезно че към края темата се разми малко


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот Brezel » Вто 24 мар 2009 0:17


полезно е

тука е описано, ако ти се чете давай

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14


Потребителски аватар
BRANDENBURG
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот BRANDENBURG » Пон 05 апр 2010 22:03


Аз искам да попитам,не е ли най добре да се сложи нов егр клапан и вси4ко да е ок.Толкова ли пари струва.

Последна промяна от BRANDENBURG на Сря 07 апр 2010 21:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SSS666
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот SSS666 » Пон 05 апр 2010 22:30


аз бях решил да го затапвам защото колата нямаше достатъчно мощност , но като го свалих го пробвах с вакум и клапанчето си отваряше и затваряше нормално след това го почистих и пак го монтирах но не посмях да го затапя . по късно се разбра че колата не върви заради дебитометъра , тъка че първо се обидете къде е проблема и тогава действайте .


Потребителски аватар
niko_77
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 17 ное 2008 19:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat AWX

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот niko_77 » Сря 07 апр 2010 14:52


Моя ЕГР спря да цапа вече мотора, затапих му малките отворчета, а отдолу на колектора, затапих с ламарина 4мм. :D. Преди 6 месеца ЕГР взе да пръска и да маже около него през двете малки отворчета. Като го свалих имаше много мизерия по клапана и малко по-малко по колектора, но и него го свалих за почистване. Направиха ми един фланец, но не съм го слагал още, че ми трябва и един маркуч и ще го изхвърля целия ЕГР, че ме дразни нещо. Откачил съм вакуума на клапата за меко гасене на мотора, никаква разлика не намирам като гасте без нея, така че няма да ми липсва.


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот joro^ » Сря 07 апр 2010 18:58


BRANDENBURG написа:Аз искам да попитам нее ли наи добре да се слойи нов егр клапан и вси4ко да е ок.Толкова л ипари струва.

Колега преди време бях питал, нещо около 350 лв. грубо казано , не помня точно но е някаде там.


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот The_Game » Сря 07 апр 2010 19:35


Добре де а като ги затапите не виу ли загряват колите по-бавно, мен само тва ме възпира. Веднъж му намалих стойностите с ВАГА и загря много по-бавно, но може проблема да е в мен :wink:


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот esto » Сря 07 апр 2010 21:50


The_Game написа:Добре де а като ги затапите не виу ли загряват колите по-бавно, мен само тва ме възпира. Веднъж му намалих стойностите с ВАГА и загря много по-бавно, но може проблема да е в мен :wink:


само PD загрява малко по-бавно на място,а в движение разликата не я усещам поне аз


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Премахване на EGR-valve

Мнениеот Trimontcium » Пон 17 май 2010 19:54


Добре де, моя тръгнах да го рекалибрирам, само че не дава петцифрени стойности а стойност 128... успях да я кача на 154 и немога повече... показанията отидоха от 250mg/R на 340mg/R пише в нета, че може и до 370... ама не ми дава повече... идеи?


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re:

Мнениеот valerius » Чет 20 яну 2011 12:48


идеята много ми допада. ще пробвам! Изолирал сам ЕГР-а, остана да премахна и маслото от колекторите.

niks76 написа:на лада и жигули ,тая спирала я има на две места:на входа на капака на въздушния филтър и на изхода на блока на мотора за вентилация на газовете в мотора :wink:



Въпросната джиджавка я намерих в магазин за ЛАДА. Ето какво се получи:
20012011056.jpg


Остана да проверя ефекта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта