


Трудно палене и угасване на ABS
Трудно палене и угасване на ABS
Здравейте колеги с пасатори! И аз имам подобен проблем с моя пасат Б3 , двигател АБС , 90 кончета. Значи колата беше открадната и после намерена и може би от август месец не съм я мърдал никаде ,защото й свалих акумулатора, като един вид застраховка! В последствие докато Пасата липсваше, си купих Тойота, но това е друга тема на разговор! Но все още изпитвам носталгия към стария боен другар и ми се иска да го оправя , но понеже колата се намира в Гърция , тука малко ще ме обръснат откъм ремонти ако е нещо сериозно! Та за пасата има бутон , италианка е с климатик. Наскоро реших малко по малко да я стегна , но акумулатора естествено беше паднал , след като купих jump starter , и пробвах да запаля, не стана! След това извадих акумулатора и пробвах да го заредя с това чудо, май стана защото Пасата взе че запали! И така един месец си го припалвах чат - пат. Само си спомням че при първото палене доста трудно запалваше и когато отпусна педала за газта изгасваше! После ненадейно взе да се оправя , трябва да уточня че колата е след основен ремонт на двигателя. Скоро имаше тук в Атина няколко студени дни , реших пак да я припаля , да ама не !!! Давам контакт , натискам бутона за палене , прихърква , нещо пристръгва и не става! Запали едва като натиснах педала за газта, но веднага като го отпусна загасва! Та се чудя къде ли да търся причината - свещите са ок , може би от тоз скапан бутон, така си беше в колата когато я купих! Четох доста из форума и не ми идва идея откъде може да е ! хелп колеги!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Здравей, колега Волоф и добре дошъл!
Отделих питането в отделна тема, защото двигателите нямат нищо общо и проблемите са съвсем различни.
Със сигурност не е от бутона! Ако беше той - въобще не би запалила.
Опитай се да локализираш хъркането от къде точно идва. Ако е от околността на стартера, може да става дума за втулки на бендикса.
Ако е към двигателя - лошо! Нищо чудно да са карали душманската, дорде спре!
Първо провери има ли масло в двигателя.


Отделих питането в отделна тема, защото двигателите нямат нищо общо и проблемите са съвсем различни.
Със сигурност не е от бутона! Ако беше той - въобще не би запалила.
Опитай се да локализираш хъркането от къде точно идва. Ако е от околността на стартера, може да става дума за втулки на бендикса.
Ако е към двигателя - лошо! Нищо чудно да са карали душманската, дорде спре!
Първо провери има ли масло в двигателя.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно палене и угасване на ABS
volof написа:Здравейте колеги с пасатори! И аз имам подобен проблем с моя пасат Б3 . двигател АБС , 90 кончета. ...
запали еджа като натиснах педала за газта, но жеднга като го отпусна загасва! та се чудяя кае ли да утрся при4ината свешите са ок , може би от тоз скапан бутон, така си беше в колата когато я купих! 4етох доста из форма и не ми иджа идея отде мойе да я ! хелп колеги!!!
Добре дошъл колега.
Дано да не е съсипан двигателя.
Смятам, че причина за трудното запалване и незадържане на оборотите след запалване е най-вероятно в ПХ моторчето(за празния ход, или още известно като стъпково моторче).
Чуват ли се нехарактерни шумове след като запалиш и поддържаш обороти от педала?
Re: Трудно палене и угасване на ABS
да мерси колеги за отговориите, значи ако успея да го запаля се получават среасгхни вибрации сякаш един цилиндър не работи, и се чудя дали трябва ли да проверя свещите, маслото долях , след като я намерих и е точно на нивото, а това стъпково моторче къде да го търся! Преди като си задържаше оборотите като паднеха към 900 се получаваха силни вибрации в купето, и обикновенно палеше от 2-3 превъртания на стратера!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Да, провери състоянието на свещите и замери разстоянието с луфтомерна пластина-ок 0,6 мм. Също провери и състоянието на палеца и дистрибуторната капачка за нагар, зачисти го ако има(а при необходимост си купи нови). Също погледни и кабелите от бубина-комутатора към дисрт. капачка и към свещите как са с друг човек когато е тъмно. Проверката се състои в това да се установи дали в някой(може да не е един) от тях има пробив на изолацията и искрата се разсейва и бие като заря, където намери по мотора.
ПХ моторчето се намира на моното(под мястото където влиза въздуховода от възд. филтър). Има буталце(с пружинка и е покрито с гумен маншон), което натиска рамото, на което се намира жилото за подаване на газ. Надявам се да съм го обяснил понятно.
Има и други възможности
, но след като провериш и пишеш за тези детайли от запалителната система.
Снимка на моното, като с червено съм оградил ПХ моторчето

ПХ моторчето се намира на моното(под мястото където влиза въздуховода от възд. филтър). Има буталце(с пружинка и е покрито с гумен маншон), което натиска рамото, на което се намира жилото за подаване на газ. Надявам се да съм го обяснил понятно.
Има и други възможности

Снимка на моното, като с червено съм оградил ПХ моторчето
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Значи проверих колега свещите засгеа са ок ,ене хжарля искри нито нещо от сорта! вчера отново я запалих с джъмп стартера и незнайно как но запали и си поддържаше нормалните обороти без да падат , но постоияянно ми светеше лампичката за зареждане на акумулатора, едно трептене , викам си да нем некой ремък скусан , ама не всичко си е ок! повървиа 2-3 мин изфорсира я , натиснах педала на газта и оборотите пак умряха, колата угасна! И ако евентуално причината е това ПХ моторче, колко ли ще струва подмяната му примерно некакви ориентеровъчни цени в бг знаете ли? и като я запалих колата и си поддуржаше оборотите , се получаваха много силни вибрации! целия мотор яко се тресеше ! чудя се от какво ли може да е?
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Здравейте прияте;и! така проверих свещите , всичко по тях засега е ок! Вчера пак подпалих колата с помоща на джумп стартера и о чудо взе че запали, и най странното поддържаше и оборотите нормални кум 900 некаде! поработи 2-3 мин , изфорсирах с педала за газта и колата умря отново и паднаха оборотите! и си казвам май съм си направо за смяна на акумулатора ли или трябва да го заредя първо при некой майстор , зашотото докато работеше колата постояянно ми мигаше лампичкта за зареждане на акумулатора , която знам че свети само ако има проблем с това! викам си да бе да е некой ремък разкачен , скъсан и прочие ама всичко си беше на мяясто! и най интересно е че докато поддържаше обороти колата се тресеше ужасно , страхотни вибрации целия джигател яко играеше ! а ако евентуално проблема е в това тх моторче колко ли струва подмвяяната му в бг! некакви ориентеровучни цени знаете ли! апропо колата има газово но не го ползвам за да не си създавам допълнително проблеми!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Амммм... колега, защо имам странното усещане, че имаш кофти маса по купето?
Провери всички силови кабели дали са здраво стенати и да няма окиси по тях.
Провери всички силови кабели дали са здраво стенати и да няма окиси по тях.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Колега, защо ми се струва че може да береш тия ядове от скапан тампон под моноинжекцията или друг скапан маркуч(вакуума към сервото да речем)...
Защо:
1. Трудно палиш и трудно държиш обороти на празен ход
2. при подаване на газ гаснеш - отваряйки дроселната клапа вакуума в колектора, който що годе притиска всичко надолу изчезва, нещата се дигат нагоре, отваря се дупка, през която влиза много въздух, сместта обеднява и колата кихва, повдига още повече нещата нагоре и умира...
Опитай пак да я запалиш и на празен ход разклати моното силно във всички посоки - ако угасне - тампона е!
Това с лампата за зареждане е или от силно разреден акумулатор или от заминал регулатор на алтернатора.
Другото си е пак - бубината и комутатора, Хол-датчика, - демек - нестабилни тоци. Радо е прав - провери си всички силови кабели дали са стегнати, както и за скапани палец и капачка, както Dpop е предположил!
Успех и пиши за резултата!
Защо:
1. Трудно палиш и трудно държиш обороти на празен ход
2. при подаване на газ гаснеш - отваряйки дроселната клапа вакуума в колектора, който що годе притиска всичко надолу изчезва, нещата се дигат нагоре, отваря се дупка, през която влиза много въздух, сместта обеднява и колата кихва, повдига още повече нещата нагоре и умира...
Опитай пак да я запалиш и на празен ход разклати моното силно във всички посоки - ако угасне - тампона е!
Това с лампата за зареждане е или от силно разреден акумулатор или от заминал регулатор на алтернатора.
Другото си е пак - бубината и комутатора, Хол-датчика, - демек - нестабилни тоци. Радо е прав - провери си всички силови кабели дали са стегнати, както и за скапани палец и капачка, както Dpop е предположил!
Успех и пиши за резултата!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Трудно палене и угасване на ABS
Да допълня това което са писали колегите - щом колата е крадена няма гаранция че не са слагали боклуци в резервоара. Може и горивния филтър да се е запушил. Не е изключено и дюзата да е запушена.
Ето и една тема в която са посочени почти всички причини за да не работи мотора
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=122909&hilit=abs+%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&start=0
Ето и една тема в която са посочени почти всички причини за да не работи мотора

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=122909&hilit=abs+%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&start=0
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта