
Обърнах веждата на калника
Обърнах веждата на калника
Сложих 195/60/15 и в един завой с малка скорост добре, че беше малка и се обърна веждата на предния калник. Става въпрос за Пасат 1,8 от 1992 г. Така, че внимавайте колеги не я правете много висока с гуми! С 195/50/15 беше добре, но кривеше джантите в дупките. Е вие избирате... 

Последна промяна от Ivalin на Сря 28 май 2008 12:19, променено общо 2 пъти.
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: ре
Jivko73 написа:Като за начало-провери нивото на спирачната течност.
Която може и да е спаднала не от теч,а,просто ,да са се износили накладки.
Re: Обърнах веждата на калника






- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: Обърнах веждата на калника
Ще заспи ми как.Те хората са преценили с какво трябва да се кара.....И колега оправи тая тема че има за гуми,течности... - въобще не се схваща за какво става на въпрос...



- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Обърнах веждата на калника
MobilLife написа:Ще заспи ми как.Те хората са преценили с какво трябва да се кара.....И колега оправи тая тема че има за гуми,течности... - въобще не се схваща за какво става на въпрос...![]()
Те хората са преценили че може и с 15-ки да се кара

Друг е въпроса кой ги слуша хората

195/55/15 или 205/50/15 на джанта 6j x 15" ET35 пак няма да опират

Re: Обърнах веждата на калника
Аз съм с 195/55/15 7j или 7.5 не знам,
никога не ми е опирало в веждите...
никога не ми е опирало в веждите...

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Обърнах веждата на калника
Интересното е че с 14 цоловите гуми веждата я обръщах много често, със сегашните 195/60/15 от време на време жулне по разни много големи дупки или бабунки по пътя, но веждата не съм обръщал още.
Друг е въпроса обаче, че от както ги сложих смених цялото окачване на колата, нови амортисьори тампони на мокферсоните, тампони на носачите, шарнири и кормилни накрайници.
Друг е въпроса обаче, че от както ги сложих смених цялото окачване на колата, нови амортисьори тампони на мокферсоните, тампони на носачите, шарнири и кормилни накрайници.
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Обърнах веждата на калника
аз на пасата бях с 195/60/15 с алуминиеви джанти ББС и никога не ми е опирала по вежди и подобни,а съм возил на задната седалка по 4 пътника по някога.Отделно тези джанти,смея да твърдя ,че са доста по здрави от стоманените,все пак е ббс.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Обърнах веждата на калника
К.Одаджийски написа:Интересното е че с 14 цоловите гуми веждата я обръщах много често, със сегашните 195/60/15 от време на време жулне по разни много големи дупки или бабунки по пътя, но веждата не съм обръщал още.
Друг е въпроса обаче, че от както ги сложих смених цялото окачване на колата, нови амортисьори тампони на мокферсоните, тампони на носачите, шарнири и кормилни накрайници.
Състоянието на окачването оказва голямо влияние за опирането. Отделно и самите джанти се различават освен по цолаж и по широчина и офсет. Ако караш с "по- изнесени" джанти може да опира повече дори и да са 14"

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Обърнах веждата на калника
Winner25 написа:К.Одаджийски написа:Интересното е че с 14 цоловите гуми веждата я обръщах много често, със сегашните 195/60/15 от време на време жулне по разни много големи дупки или бабунки по пътя, но веждата не съм обръщал още.
Друг е въпроса обаче, че от както ги сложих смених цялото окачване на колата, нови амортисьори тампони на мокферсоните, тампони на носачите, шарнири и кормилни накрайници.
Състоянието на окачването оказва голямо влияние за опирането. Отделно и самите джанти се различават освен по цолаж и по широчина и офсет. Ако караш с "по- изнесени" джанти може да опира повече дори и да са 14"
14 цоловите си бяха оригиналните ламаринени джанти

Иначе 15 цоловите са тия

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Обърнах веждата на калника
К.Одаджийски написа:14 цоловите си бяха оригиналните ламаринени джанти
Щом е така значи пружините и амортисьорите са биле виновни за опирането
К.Одаджийски написа:
Иначе 15 цоловите са тия
С доста високи гуми ги караш


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта