Бензинова помпа за 2F
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Бензинова помпа за 2F
Колеги някой знае ли какво е това преди бензиновата помпа прилича на нея но е правоъгълно
не е филтъра защото той е след нея. Помпата е външна и е зад дясна задна гума. Да не е и това някакъв филтър защото помпата жужи значи работи но налягането към дюзата на моното хич го няма
Полото е 2F 92г с AAU двиг.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за 2F
Системата е следната :
Има една бензинова помпа в резервоара (основната ,захранваща)
Отдолу като се наведеш под колата...най-голямото е бензиновият филтър ,а двете по-малките са акумулатор за налягането на бензина и допълнителна бензинова помпа (поддържаща налягането). Естествено това към което има загранващи кабели е помпата.
Описвам ти цяла система ,защото не си спомням да имаше правоъгълно нещо там. Мисля си ,че всичко си беше с цилиндрична форма
п.п. Има регулатор за налягането на бензина дето е хванат за самата дюза - той не-веднъж се е оказвал виновника за тази сутуация

Става въпрос за номер 2
Има една бензинова помпа в резервоара (основната ,захранваща)
Отдолу като се наведеш под колата...най-голямото е бензиновият филтър ,а двете по-малките са акумулатор за налягането на бензина и допълнителна бензинова помпа (поддържаща налягането). Естествено това към което има загранващи кабели е помпата.
Описвам ти цяла система ,защото не си спомням да имаше правоъгълно нещо там. Мисля си ,че всичко си беше с цилиндрична форма
п.п. Има регулатор за налягането на бензина дето е хванат за самата дюза - той не-веднъж се е оказвал виновника за тази сутуация

Става въпрос за номер 2
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бензинова помпа за 2F
Ами може и това акум.за налягането да е,а сигурен ли си че в резервоара има друга а не е само тази оттдолу при филтъра и откъде се стига до нея че не можах да открия фланец през който да се бърка в резервоара 
П.П. Не е регулатора от снимката защото до там изобщо не стига бензин.
П.П. Не е регулатора от снимката защото до там изобщо не стига бензин.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за 2F
Да сигурен съм! Демонтираш задната (само я вдигаш нагоре) седалка и под нея е черният фланец
п.п. Е ,абсолютно нищо не стига до там ли?....ццццц-ц-ц-ц май ще излезне тази помпа захранващата. Първо провери дали стига напрежение до нея, после я фрасни силно по фланеца (съвсем сериозно говоря) ,ако проблема е в нея може да тръгне ,но временно
п.п. Е ,абсолютно нищо не стига до там ли?....ццццц-ц-ц-ц май ще излезне тази помпа захранващата. Първо провери дали стига напрежение до нея, после я фрасни силно по фланеца (съвсем сериозно говоря) ,ако проблема е в нея може да тръгне ,но временно
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бензинова помпа за 2F
Мерси пак ще погледна 

-
ivanivanovsofia
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 13 фев 2009 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Бензинова помпа за 2F
налягането зависи от тази помпа а тя жужи защото умира 

Re: Бензинова помпа за 2F
Теди- погледни тая захранваща помпа(дето Наско ти я спомена...дано да е от нея,щот е значително по евтина
)...но имай впредвид че тая външната е доста по- проблемна и скъпа(за оригинална на Пиербург ми искаха 380 кинта
),особено ако остане суха-казвам го от опит
Колкото и смешно да звучи-точно тея кочинки са с 2 бензинови помпи,а ако се окаже че външната е проблемна-мога да съм от полза
Иначе-така наречения акумулатор за бензина(онова шестоъгълното с 3те щуцера за което питаш-в случая няма значение...то играе ролята на възвратен клапан за остатъчния бенз....Виж свали я тая външна помпа и и дай напрежение-при мен изхвърли нафта на 4-5 метра разстояние...ако тя си бачка-или е вътрешната помпа...или е някой маркуч...
)...но имай впредвид че тая външната е доста по- проблемна и скъпа(за оригинална на Пиербург ми искаха 380 кинта
Колкото и смешно да звучи-точно тея кочинки са с 2 бензинови помпи,а ако се окаже че външната е проблемна-мога да съм от полза
Иначе-така наречения акумулатор за бензина(онова шестоъгълното с 3те щуцера за което питаш-в случая няма значение...то играе ролята на възвратен клапан за остатъчния бенз....Виж свали я тая външна помпа и и дай напрежение-при мен изхвърли нафта на 4-5 метра разстояние...ако тя си бачка-или е вътрешната помпа...или е някой маркуч...
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бензинова помпа за 2F
Мерси ина теб chy
Работата е че колата е на жена ми на брат и и не е при мен а му обяснявам какво да прави по телефона
Засега не е открил откъде се вади помпата в резерв. и сваля външната да провери дали работи.
Работата е че колата е на жена ми на брат и и не е при мен а му обяснявам какво да прави по телефона Re: Бензинова помпа за 2F
Така е кофти-дори и ако човека има някаква представа от ФВ
Тая помпа в резервоара е леснонамираема-само трябва да вдигне задната седалка и ще види черния пластмасов капак закрепен на два винта....Един колега от форума(забравих му ника) беше балдисал с тая вътрешната помпа-той ме светна че тея Половери са с две помпи....
За външната помпа(ако проблемацията е от нея...мойта ужким бучеше правилно,ама бенз не подкачаше)-аз я лекувам няколко пъти вече,по следния начин:сваляне,с две жици директно към акумулатора-с обръщане на полюсите-и така докато не изплюе мизерията....Но това е само ако помпата не върти....ако си работи,тогава най вероятно е вътрешната помпа,а с нея не съм се сблъсквал челно
Тая помпа в резервоара е леснонамираема-само трябва да вдигне задната седалка и ще види черния пластмасов капак закрепен на два винта....Един колега от форума(забравих му ника) беше балдисал с тая вътрешната помпа-той ме светна че тея Половери са с две помпи....
За външната помпа(ако проблемацията е от нея...мойта ужким бучеше правилно,ама бенз не подкачаше)-аз я лекувам няколко пъти вече,по следния начин:сваляне,с две жици директно към акумулатора-с обръщане на полюсите-и така докато не изплюе мизерията....Но това е само ако помпата не върти....ако си работи,тогава най вероятно е вътрешната помпа,а с нея не съм се сблъсквал челно

- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за 2F
За да не пускам друга тема и аз да питам. Имам газ и бензин на мойто Поло и вчера както нормално винаги си паля бензин и след това тя сама си щраква на газ, обаче за около един час я бях оставил на един доста стръмен наклон и след като се опитах да я запаля не искаше(на бензин)- макар че стрелката си показваше над червеното, помислих че сондата може да не достига бензина. Запалих колата на газ прибрах се в Пловдив и днес като заредих още бензин, пак не щеше да запали. На газ всичко си работи нормално. Помпата е направена да се изключва след като колата започне да работи на газ и винаги откакто съм сложил газовата съм я палил на бензин и тя авт. си минава на газ. даже зимата(Януари и Февруари предимно я карам само на бензин). Отзад на помпата под седалката има букса с 4 кабела(два по дебели и два по тънки)единият дебел и единият тънък и двата кафяви на цвят са маса, на другия тънък кабел имам постоянно 5Волта, a на другия дебел който е червен , като подам контакс за около 2 сек идва 12 Волта и спира и като се опитвам да запаля пак идват 12 волта(т.е. всичко изглежда нормално). Въпроса ми е следния:
Може ли помпата да се е запушила с някакъв боклук и затова да не може да върти или просто е изгоряла(повредила)?
Може ли да се отремонтира или се заменя само с нова?
КОлко пари струва нова и втора ръка от моргата- има ли смисъл да се купува стара от морга?
Благодаря на отзовалите се!!!
Може ли помпата да се е запушила с някакъв боклук и затова да не може да върти или просто е изгоряла(повредила)?
Може ли да се отремонтира или се заменя само с нова?
КОлко пари струва нова и втора ръка от моргата- има ли смисъл да се купува стара от морга?
Благодаря на отзовалите се!!!
- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за 2F
Обаждах се в АУТО+ и от там ми казаха : Помпа на БОШ 350.00лв.
За втора ръка в един сервиз ми казаха към 130-140лв.
Струва ли си да се слага втора ръка

И още един въпрос: Помпата от към задната седалка с дърпане нагоре ли се изважда или трябва задължително в сервиз да се сменя(т.е. мога ли да си я сменя сам). Общо взето си имам инструменти, желание и горе долу познаване на автомобила.
За втора ръка в един сервиз ми казаха към 130-140лв.
Струва ли си да се слага втора ръка
И още един въпрос: Помпата от към задната седалка с дърпане нагоре ли се изважда или трябва задължително в сервиз да се сменя(т.е. мога ли да си я сменя сам). Общо взето си имам инструменти, желание и горе долу познаване на автомобила.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бензинова помпа за 2F
Такааа развитието по проблема е: Помпата в резервоара работи но маркучето през което се изпомпва бензина се е разложило вследствие на карането на газ и застоялия бензин в резервоара
Сложен е бензиноустоичив маркуч но за външна помпа а не за потопяема, това проблем ли е
Тоест дали ще се разложи от това че и отвън маркуча е потопен в бензин.
Re: Бензинова помпа за 2F
veselin111-всъщност твоята кола каква е-не написа в темата на Теодор,търсих из мненията ти,ама не се задълбочих особено...от няколко мнения оставам с впечатлението че си с 6н модела,а не с 2ф...
В случай че съм прав-(откровено не съм чувал че 6н са с две помпи,както моята...
мисля че това инженерно недоразумение го има само при 2Ф с ААУ мотор)си мисля че това е доста висока цена за потопяема помпа...лошото на 2ра злоупотреба е че ти дефакто си имаш такава...ако намериш за 50тина лв,-ок,ама ако сработи за 2 часа(щото нали се сещаш колко кофти е като изсъхне със всичките мизерии в нея)-какво правиш в случая?
защо не я свалиш и поразгледаш,пък и да я лекуваш нещо?Анбъч нещо спомена за "съветване"...
П.С.Теди-дори и да се разложи(поне не вярвам да е скоро)кво от това-процедурата вече е отработена и ако има втори проблем далеч по-бързо ще бъде отстранен
В случай че съм прав-(откровено не съм чувал че 6н са с две помпи,както моята...
мисля че това инженерно недоразумение го има само при 2Ф с ААУ мотор)си мисля че това е доста висока цена за потопяема помпа...лошото на 2ра злоупотреба е че ти дефакто си имаш такава...ако намериш за 50тина лв,-ок,ама ако сработи за 2 часа(щото нали се сещаш колко кофти е като изсъхне със всичките мизерии в нея)-какво правиш в случая?
защо не я свалиш и поразгледаш,пък и да я лекуваш нещо?Анбъч нещо спомена за "съветване"...
П.С.Теди-дори и да се разложи(поне не вярвам да е скоро)кво от това-процедурата вече е отработена и ако има втори проблем далеч по-бързо ще бъде отстранен

- veselin111
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за 2F
Колата е Поло 1043куб. 45к.с. моно-инжекция AEV двигател 1996-та. Модела е 6N.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Бензинова помпа за 2F
Сигурен ли си ,че ти спира бензиновата помпа, когато колата работи на газ?Нямаш никакво напрежение на помпата като колата е на газ- така ли? А като се подава напрежение към помпата - тя чува ли се? Не е 100% сигурно ,че са направили помпата ти да спира ,но е почти 100% сигурно ,че са ти направи бензиновата дюза да спира щом минеш на газ....не е изключено проблема да ти идва от това ,че се е прецакало релето и бензиновата дюза да не работи (а помпата да си е съвсем наред). Отиди при някой да я погледне ако искаш ,преди да си тръгнал да купуваш помпа ,че накрая може проблемат да се окаже другадеveselin111 написа:.....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта