Абе Голф 4 си е Голф 4
Изобщо не може да се сравняват според мен.
Г3 2000куб, 16В или Г4 1,8, Турбо
- FreAk
- Мнения: 499
- Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, В.Търново
Kozunak написа:тук според мен въпроса е в това дали искаш да развиваш двигателя или да остане в сток вид.....ако имаш парите да купиш Г4 то по-добре вземи един абф и тия 8-10к лева ги хвърли в двигателя и ще постигнеш нещо което ще ти качва адреналина всеки път щом седнеш в него ако ли пък предпочиташ по спокойния и сток вид автомобили купи г4 1.8т така стоят нещата според мен.
напълно съм съгласен
за около 7к може да се намери добра 3-ка абф и за още около 10к ше стане пъти по-добра от 4-ката

иначе за сток вариант 4-ката е подобра
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колегата Rabbit пусна темата по моя молба, тъй като миналата седмица нямах много време да седя пред компютъра.
Дилемата, която за някои е чудна, е всъщност дали да си продам 3-ката 16V и да си взема VAG автомобил с двг. 1.8Т.
Разликата в цената не е толкова голяма. Колата ми е '97г с цена около 8000. Тази седмица ще гледам Октавия 2002г. с 1.8Т за около 13000лв.
А с малко късмет се намират и Аудита А4 (читави) за 10-11лв.
Имам впечатления от "новите" двг. 1.6/101 и 1.8/125. И двата нямат достатъчен въртящ момент, искат много обороти и при трима човека в колата слизаш с една предавка. Въобще създават впечатлението, че се мъчат.
Не споделям мнението, че ако карам нормално и спокойно не се нуждая от по-мощен двигател и по-голям въртящ момент и че щом карам Голф 150к трябва задължително да го изрязвам на всеки светофар.
Именно въртящия момент ( и то макс. при 1750об.) ме гъделичка при двг. 1.8Т. Интересувам се дали има фрапираща разлика във вървенето при нормални обороти (1500-3500), а не в червения сектор , дали турбото създава големи проблеми, колко му живота, каква профилактика се прави, колко струва една бобинка . . . и такива неща...
Дилемата, която за някои е чудна, е всъщност дали да си продам 3-ката 16V и да си взема VAG автомобил с двг. 1.8Т.
Разликата в цената не е толкова голяма. Колата ми е '97г с цена около 8000. Тази седмица ще гледам Октавия 2002г. с 1.8Т за около 13000лв.
А с малко късмет се намират и Аудита А4 (читави) за 10-11лв.
Имам впечатления от "новите" двг. 1.6/101 и 1.8/125. И двата нямат достатъчен въртящ момент, искат много обороти и при трима човека в колата слизаш с една предавка. Въобще създават впечатлението, че се мъчат.
Не споделям мнението, че ако карам нормално и спокойно не се нуждая от по-мощен двигател и по-голям въртящ момент и че щом карам Голф 150к трябва задължително да го изрязвам на всеки светофар.
Именно въртящия момент ( и то макс. при 1750об.) ме гъделичка при двг. 1.8Т. Интересувам се дали има фрапираща разлика във вървенето при нормални обороти (1500-3500), а не в червения сектор , дали турбото създава големи проблеми, колко му живота, каква профилактика се прави, колко струва една бобинка . . . и такива неща...
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
ttony написа:Интересувам се дали има фрапираща разлика във вървенето при нормални обороти (1500-3500), а не в червения сектор , дали турбото създава големи проблеми, колко му живота, каква профилактика се прави, колко струва една бобинка . . . и такива неща...
ами фрапираща разлика не може да има, защото не е 300к.с. мотора, но определено дърпа добре и то се случва от през целия диапазон на обороти, докато при 2.0 16V мотора максималния въртящия момент е чак на 5000rpm.
Проблемите по мотора се определят от състоянието на колата, моята е на реални 155 000км и освен комутатор, на който му изгоря единия канал и го смених, нищо не съм бутвал. Аз лично съм супер доволен от моята кола, но я търсих дълго и платих с около 2500лв. повече от пазарната и стойност, за да имам кола от първи собственик, с всички ключове, сервизни книжки, нужната документация и печати. Дори я проверих в дилър на VW за сервизната и история.
Бобинка струва ~ 100/150лв., но няма да ти създава проблеми със сигурност.
Golf 3 1.8 написа:Аз пък бих казал че точно в тия обороти е фрапираща разликата защото тройката постига макс върт. момент на 4800оборота!Поддръжката е в пъти по скъпа!И последно ако голфа(тройката) е читав е и по бърз от четворката или в най лошият случай са на кантар!
според мен със сигурност не е по-бърз, може би са на кантар .. и винаги можем да проверим.
Има една важна подробност, която според мен ще заинтересува колегата, щом подава газ .. с 800лв (може и по-малко, може и повече зависи от производителя) 1.8T за 10 мин става 200к.с., докато в другия случай е невъзможно за тези пари и това време. Да не говорим каква радост настава с нов интеркулер, нов downpipe + чип, всичко на стойност 1500лв. Това обаче няма да промени почти нищо на атмосферката. Всеки път, когато колата стане бавна на собственика със съвсем малка инвестиция усмивката се връща. Има стотици китове за тунинг, защото е много разпространен двигател, а в щатите практически е и без пари тунинг-а.
Аз ако съм на негово място няма се замисля за стотна от секундата. Разликата е огромна м/у двете поколения Golf. Всеки имал Golf III и минал на Golf IV ще ви го каже. Не намирам поддръжката за скъпа, защото нито Golf III-ката ми се е чупила, нито IV-ките са ми създавали проблеми. Консумативите са еднакви. В крайна сметка може да има разлика, но като имаш брада, си купуваш и гребенче или я обръсваш

- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Иляду лева или към 400-600$ струва едно нормално малко турбо - в Б-я са към 1000лв., а по-големите са повече пари има там хибриди, бал беаринг и други чудесий. Това ККК03 на 1.8Т е малко и е като сешоар, но за 1.8Т е перфетно и с чип почва да надува към 1бар, а иначе мисля, че надува 0.6 или 0.8 бара ма не съм сигурен ей така на изуст говоря.
От чипа на мотора, ако е читав нищо няма да му стане, турбото също няма да има проблем, ако почне да надува с 0.2бара повече от стандартното. А на старо ККК03 струва към 200-300$, даже на едно място гледах читаво за 300$ заедно с интеркулера бяха свалени от Пасат 1.8Т. Абе 1.8Т е супер, Октавия 1.8Т РС 180коня е също много добър избор, само че там паричките са малко повече.
От чипа на мотора, ако е читав нищо няма да му стане, турбото също няма да има проблем, ако почне да надува с 0.2бара повече от стандартното. А на старо ККК03 струва към 200-300$, даже на едно място гледах читаво за 300$ заедно с интеркулера бяха свалени от Пасат 1.8Т. Абе 1.8Т е супер, Октавия 1.8Т РС 180коня е също много добър избор, само че там паричките са малко повече.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW_FEN написа:А турбото колко пари е? 2000-3000 има сигурно...
Ми и 1500 да е пак не е много приятно да си купиш ново.А за 1500 си взимаш чип200, валове700(мисля че бартокомус продаваше хубави за толко)спортен филтър120-150 и изпускателен колектор400-500 и си 180кс може и повече зависи от валовете.....Не искам да кажа че четворката е лоша или нещо подобно, и аз 100% бих взел нея.Искам да кажа че не върви повече просто.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Със сигурност, даже и сток да са, 4-ката ще върви доста по-добре и плавно, защото въртящият и момент е доста по-голям в ниските обороти.
3-ката за да върви, трябва да се кара в диапазона 5500-7000, а в градски условия това не е много удобно, докато 4-ката и с 2500-3000 да е, като я настъпиш се изстрелва ... това е от мен
Бих си взел 4-ката.
П.П. То ако ставаше с един колектори и едни валове ... щяха всички да са по 180 кс и нагоре фабрично, ама не - слагат турбота момчетата.
3-ката за да върви, трябва да се кара в диапазона 5500-7000, а в градски условия това не е много удобно, докато 4-ката и с 2500-3000 да е, като я настъпиш се изстрелва ... това е от мен

Бих си взел 4-ката.
П.П. То ако ставаше с един колектори и едни валове ... щяха всички да са по 180 кс и нагоре фабрично, ама не - слагат турбота момчетата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта