


Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
- Пешо2004
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 10:15
- Автомобил: VW Passat Variant 5.5
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: София
Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Колеги имам следното питане.Колата е със заводските ремъци и ролки и е на 63000 км реални.Знам,че ремъци и ролки се сменят на 90000 км по книга,но съм чувал че най много 5 години с едни ремъци независимо от километрите трябва да се кара.Вярно ли е това?Не знам какво да правя.Един ми казва да си сменя само ремъците без ролки, водни помпи и други такива.Вече не знам на кого да вярвам.Моля за мнения и съвети.Благодаря предварително.
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Колега според този мануал - ремъците се сменят на 160000км. за 1.9 TDI, 2003год. http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
На моята кола излиза 128000км., но е 1.9 TDI 2002год.
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
На по-старите TDI-ки, 1999год, 2000, 2001 им дават на 96000км за механична кутия,а на автомата съветват на всеки 64000км.
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
На моята кола излиза 128000км., но е 1.9 TDI 2002год.
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
На по-старите TDI-ки, 1999год, 2000, 2001 им дават на 96000км за механична кутия,а на автомата съветват на всеки 64000км.
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
http://www.bentleypublishers.com/images ... .sched.pdf
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
На тези километри не пипай нищо,склонен съм да мисля че това което е написал колегата за 160 000км е вярно за този автомобил така че карай и си свиркай ! Ако чак толкова те гризе това с годините на ремъка и ако ти се дават пари сменяй го но САМО него,да смениш оригиналните ролки и помпа на 63К ще е голяма глупост !
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Здрасти.Както го е написал Стиви така го направих и аз.Проверихме с майстора ремъка и се оказа доста напукан,колата беше на 68к на 6 год.смених го само него без нищо друго.В момента съм на 93к и всичко е нормално.Ако ремъка ти е наред карай спокойно.Поздрави
- Пешо2004
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 10:15
- Автомобил: VW Passat Variant 5.5
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: София
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Само една поправка колата е на 69 000 км.Грешка в цифрите.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Един съвет - ако нямаш сервизна книжка, ако имаш и най-малкото съмнение в достоверността на написаното в нея, или ако не те притеснява стойността на смяната - по-добре я направи.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
И един съвет и от мен, като каза Добрин:
За да ви е мирна главата.
dobrin написа:...по-добре я направи.
За да ви е мирна главата.
- Пешо2004
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 10:15
- Автомобил: VW Passat Variant 5.5
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: София
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Сервизна книжка имам,колата е втора ръка(но е закупена от България като чисто нова).Километрите са абсолютно реални.Аз си отварях ангренажния капак, на ремъка му няма нищо поне на външен вид.Със сигурност ремъци и ролки са заводските.На тази кола освен освен спирачна течност ,накладки и филтри друго нищо не е сменяно.Не ме притеснява смяната, но защо да давам 500 лева на вятъра ако мога да мина и без тях.Благодаря за мненията.Ще послушам колегата Stivi.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Имай в предвид едно, че пробега на един ремък е пряко свързан с качеството на горивото особено при дизела.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
На пробега. 

Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Е, то ясно че на пробега, но по какъв начин амортизира ремъка и го износва по-бързо...... съвсем сериозно питам. И значи ли това, че след като карам с V-power Diesel и го тъпча с добавки моят дзвер, ремъка ще ми изкара повече километри?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Ами това което съм чел заради лошото качество се натоварва различно - било то ГНП било то ПД или КР.
А от там и ремъка.
А от там и ремъка.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
morfei1 написа:@Andonov, как точно му се отразява?
както казва колегата Андонов, поради голямото количество сяра в горивото се образува по голям взрив в цилиндрите и от там ...
Това също съм го чел в форума, където е извадга от официалните дистрибутори на нови коли и препоръките им за смяна на ремъка. За германия беше 90 000 км. според статистиката.
Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF
Интересно....
. Нали.... вече.... от края на миналата година рафинерията на Лукойл, произвежда само гориво, отговарящо на Евро 5 стандарта
? Би трябвало да нямаме проблеми с горивата.... 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта