Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF

Мнениеот niks76 » Съб 21 мар 2009 0:24


morfei1 написа:Интересно.... :roll: . Нали.... вече.... от края на миналата година рафинерията на Лукойл, произвежда само гориво, отговарящо на Евро 5 стандарта :roll: ? Би трябвало да нямаме проблеми с горивата.... :roll:

:lol: тия песни даже не ги и слушаи
относно ремъка се сменя на 5 години или около90000км(оригинални ремъци)а после всеки си поема риска сам за себе си с последствията,ако нещо стане




nikolaiserdiuk

Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF

Мнениеот nikolaiserdiuk » Пет 18 дек 2009 14:37


Ако можеш закачи VAG-COM и прочети на колко реални колометъра е двигателя. В моя случай вместо 170 се оказаха 300 хил. Като имаш реална информация прави изводи. Иначе за Пасати след 2002 първия ремък е до 120 хил. така поне съм чел в книгите.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Ангренажен ремък и ролки Пасат 2004 TDI AVF

Мнениеот niks76 » Пет 18 дек 2009 16:47


nikolaiserdiuk написа:Ако можеш закачи VAG-COM и прочети на колко реални колометъра е двигателя. В моя случай вместо 170 се оказаха 300 хил. Като имаш реална информация прави изводи. Иначе за Пасати след 2002 първия ремък е до 120 хил. така поне съм чел в книгите.

километри се сменят и в моторния компютър без никакъв проблем :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта