Здравейте харчат ли ви масло вашите Пасати?
Минал съм около 7 000 от последната смяна и съм долял около 1.2 л. Не на веднъж разбира се. Течове не съм забелязал. Иначе редовно мятам по едно око отдолу сутрин да няма локвичка или нещо такова. Веднъж имаше една две капки но се оказа че не ми са стегнати болтовете отгоре на главата и се омасляваше малко но от тогава не е имало нищо. Иначе ми са амаслени по малко един два маркуча, моноинжекциата и така.Карам на газ главно.
Та на въпроса: Харчат ли ви масло колите и това нормално ли е да харчат?
Харчи ли ви масло Пасатко?
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колко теми се изписаха по въпроса и всеки си приказва това което си е чул !!
Но не е нормално нов автомобил да "харчи" масло !! (Все пак не става въпрос за Вартбург-той го харчи).
И колкото повече ти одъртява колата, толкова повече започва да "харчи"!
При мен случая беше 1л. на 1000 км !! И си бях свикнал ! Сега съм с поподменени неща и ще наблюдавам да видя резултата !!
Но не е нормално нов автомобил да "харчи" масло !! (Все пак не става въпрос за Вартбург-той го харчи).
И колкото повече ти одъртява колата, толкова повече започва да "харчи"!
При мен случая беше 1л. на 1000 км !! И си бях свикнал ! Сега съм с поподменени неща и ще наблюдавам да видя резултата !!
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Lemforer минерално. Преди имах Opel kadett и го карах със същото. За 10000 доливах максимум 0.5л при условие че главата доста се омасляваше понеже гарнитурата на капака все избиваше и главата си стоеше мазна. Сега на пасата ми се струва доста това масълце дето го лапа. За празниците минах около 1000 км като съм шофирал с максимум 140 като изпреварвам иначе си карам с около 110. Сега долях към 100гр масълце. Чудя се ако го сменя с това на лики моли дето го хвалят дали няма да изчезне проблема.
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
След смяна на гумичките на клапаните не харчи и грам.Преди това харчеше по 1,5л. на 1000км.Карам MOBIL 10W40.orgasmatron написа:Преди да сменя гумичките на клапаните харчеше по около литър литър и половина на 10 К километра, от както съм ги сменил почти не харчи масло пасата, 200 г най много за 10 К км. Карам със Selenia 10W40 полусинтетика
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Да обобщя преди да са се нароили още стотина поста с това кой с какво масло кара:
Ако е добре мотора и е читаво маслото не трябва да го бута от смяна до смяна.
Ако ти гори масло то причините може да са:
1. масло оргиналдъ
2. гумички на клапаните
3. гумички на буталата
(сегменти)
4. други по-малко вероятни фактори
Най-лесно и еФтино е да си смениш гумичките на клапаните, но преди това още по-евтино ще си измериш компресията за да знаеш дали ще се разминеш само с това.
За подробности разгледай подобните теми!
Успех
Ако е добре мотора и е читаво маслото не трябва да го бута от смяна до смяна.
Ако ти гори масло то причините може да са:
1. масло оргиналдъ
2. гумички на клапаните
3. гумички на буталата

4. други по-малко вероятни фактори
Най-лесно и еФтино е да си смениш гумичките на клапаните, но преди това още по-евтино ще си измериш компресията за да знаеш дали ще се разминеш само с това.
За подробности разгледай подобните теми!
Успех
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Само да допълня към:
скапан термостат
. Преди смяната на термостата долях около 1л. масло на 4000км. След смяна на термостата, за 4000 км. не съм доливал изобщо (все пак е намаляло малко). Маслото е Кастрол магнетик. Ще ми е интересно да чуя вашите коментари по въпроса. 
Sunny написа:...
4. други по-малко вероятни фактори
...
скапан термостат


- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сваляха ми главата да я правят, понеже надуваше и ми смениха гарнитура на главата, ангренажен ремък, ролка и гарнитура на клапаните. Или поне това ми каза че е сменил майстора. Мисля да пробвам с друго масло при следваща смяна с това на Лики Моли с добавката. Ако и тогава пак трябва да се долива... ще видим. Това със смяна на гарнитурите на бутала и сегменти си е направо основен ремонт. И сигурно е голяма цифромания.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 27 окт 2004 12:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Като взех пасата и му сипах кастрол за 10 000км долях 3 литра.Отивам на майстор и му казвам че ми харчи масло.Той започва да оглежда и казва,че двигателят си е ок.Смених го веднага и сипах елф,на 8 000 долях 100-150гр,защото ми сълзи от капачката,след това имах един неприятен инцидент с това масло.Като се връщах от морето започна да ми свети лампата на маслото и нещо започна да пибитка.Учудих се защото като трагвах всияко си беше окс,но реших да долея малко...и като пламна...разминах се само с няколко стопени кабела.Хубаво,че набар пожрогасителя навреме.Сега карам с ессо,един колега ми го купува от автомотор те май са официален вносител,и за сега нямам грижи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 89 госта