Здравейте, през последните месеци доста паднаха цените на по - новите колички.Замислих се че мога да подраня с подмяната на пасата, но се чудя какъв дизелов двг да е, защото от този в момента съм много довелен! Колата ще е пасат, А4 краен случяй голф, след 2006г.
Дизелите които открих са: 2.0 140кс/ дочух че този нещо не е читав/,2.0 116 кс,2.0 105кс, 2.5 - 163, 2.0 170кс, не знам комън рейла от кога почва, но конете май са 140.
Който е имал наблюдения върху дизелчета след 2006г. да каже какво мисли.



дизел след 2006г.??
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: дизел след 2006г.??
Vanich написа: Колата ще е пасат, А4
Извинявам се за не компетентността ми,но колега това не е ли Ауди?
Re: дизел след 2006г.??
rosen79 написа:Vanich написа: Колата ще е пасат, А4
Извинявам се за не компетентността ми,но колега това не е ли Ауди?
Двигателите на пасата и на аудито са едни същи, а А4 е голяма почти колкото пасата така че няма голямо значение.
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: дизел след 2006г.??
Ако разполагаш с повече средства се насочи към 2.0 тди 170 коня,акцизен е но пък кефът е по-голям.Моят е 2.0 тди 140 коня,гореше много масло,обаче му направиха ремонт и сега всичко е перфектно.Мисля че пасата е малко по практичен от към големина на багажника и купето.Другото е ДСГ кутията,която би те улеснила в задръствания и т.н.Всичко е на късмет,дори и чисто нова да я вземеш с гаранция и т.н не е сигурно,че всичко ще е наред и няма да има проблеми.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: дизел след 2006г.??
След 2006 двигателите 140кс са с изчистени бъгове-проблемните за който се писа много из форумите са най-вече първата година от производството 2005г и може би началото на 2006 /като за 2006 не съм сигурен/ така че спокойно може да взимаш такъв ! За другите 163 и 170кс не мога да кажа нищо освен че сигурно са със по скъпа поддръжка /особено 2,5 / ! Комън рейл-а при VW /Аudi/ започва да се слага от края на 2008г. но това са практически нови коли и цената си е като за такива !
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дизел след 2006г.??
Освен това никой не пише за подръжката на 7 скоростното ДСГ, което го има в повечето модели вече.. Иначе за дизела само добри неща се "чуват" но за съжаление понякога е просто въпрос на късмет...
Re: дизел след 2006г.??
StS написа:Освен това никой не пише за подръжката на 7 скоростното ДСГ, което го има в повечето модели вече.. Иначе за дизела само добри неща се "чуват" но за съжаление понякога е просто въпрос на късмет...
Мой познат който работи в порше сподели че на ДСГ кутията, имало компютър които често дефектира и струва 3 хил. Също така кутията е с два маховика и също създават проблеми.
Поради горното съм решил да взема с ръчна 6 степенна.
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дизел след 2006г.??
Vanich написа:StS написа:Освен това никой не пише за подръжката на 7 скоростното ДСГ, което го има в повечето модели вече.. Иначе за дизела само добри неща се "чуват" но за съжаление понякога е просто въпрос на късмет...
Мой познат който работи в порше сподели че на ДСГ кутията, имало компютър които често дефектира и струва 3 хил. Също така кутията е с два маховика и също създават проблеми.
Поради горното съм решил да взема с ръчна 6 степенна.
Някакво инфо за FSI/TFSI ? дефектират ли и какви пари влизат ремонтите, това ми напомня че май нямаме такава тема, а в тази се говори за дизел..
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: дизел след 2006г.??
morfei1 написа:Би ли споделил, какъв точно ремонт? Колко ти струваше, какво се подмени?
Ремонта беше смяна на гумички и уплътнения по двигателя,а струваше около 1000 лева работа и 1000+ части,ама не съм плащал нищо,защото още беше гаранционна.Колата гореше около 700 мл масло на 3000 км г/д.След ремонта за 10 000км грам не съм доливал.Тва беше "най-сериозният" проблем,отделно е сменяно тампони отпред,копчето за ръчната спирачка(копчето не беше изгоряло,ама по тяхно усмотрение решиха да го сменят


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 74 госта