Инфо

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
noretreat
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:34
Автомобил:
Двигател:

Инфо

Мнениеот noretreat » Съб 21 мар 2009 23:09


Здравейте.
Искам просто да направя една справка.
Имам Polo 94г.
Някой може ли да ми каже колко горе долу струва една конзола с педалите на старо и колко би трябвало да ми вземат за монтажа й ?
Също така имам проблем с ел. стъклата. Знам, че има мн теми за това, но не знам до колко са актални.. има ли някаква възможност пластмасовите водачи да се заменят с някакви по-читави и ако да/не откъде бихте ме посъветвали да го направя и при кой да ги сменя ?
Благодаря предварително. :)




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 8:38


защо ти е конзолата с педалите? Съединителя ли е проблемен ?? Ако е така има лек, кажи!

за водачите, наел съм се да ги изработя от текстолит, не съм ги направил още... (ще струват 20-30 лева с монтажа...)

ако не ти се чака, купуваш пластмасови, от бай Георги, на улица раковска, между сливница и козлодуй.

За смяната, колегата Никси в Герман!


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Инфо

Мнениеот Prodriver » Нед 22 мар 2009 12:59


Миналата година сменях конзолата на педалите на Поло 6N.Конзолата със педалите я взех 2ра ръка за 55лв.и за труда още 50 лв.но това и със смяна на жило на съединител.В Ауто+ ми искаха за нова конзола(без педалите)120 лв мисля,че беше.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 13:05


какво и как ще сменяш на тая огъната тенекия с един болт хич не е ясно !

жилото наа съединителя също не е ясно защо е сменено , че и заедно с конзолата.

Мисля че те мятат майсторите,вземи легни на пода в колата и виж кво е дереджето ./../

пък после ще обсъдим .Мисля че опората на бронята, на жилото на съединителя една смешна тенекия, е сдала багажа , капнали са ти я с Ц-О -то, и сега пак се е скършила, и ти местят керемидата !

Имай предвида , че за да разбереш какво става там, трябва да се поразглоби таблото , и да се дръпнат бушоните на една страна !


noretreat
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Инфо

Мнениеот noretreat » Нед 22 мар 2009 13:43


И аз я смених конзолата поради същата причина - проблем със съединителя.
Оказа се, че имам някакво отчупено парче и жилото не можеше да се захване като хората за купето. Старата конзола е в мене и деиствително има такава липсваща ламарина, на която е паднала заварката.
Даже изкарах късмет, че докато бях в сервиза дойде едно друго Поло и погледнахме него та да разберем къде е проблема. До преди тва си мислехме, че жилото не е каквото трябва.
Та бая се охарчих де.. 65 лв ново автоматично жило, 60 за конзола и още 50 за труд(свля се таблото, волана.. голяма гадория е). Но пък съм доволен.. сега съединителя е бомба. До преди това, откакто я купих колата все отлагам да сменя тва жило.. бях с такова за голф 3, но понеже те са с една идея по-дълги имаше някакви подложени гайки, гумички.. ужас. Беше мъка да се кара така.

Отностно водачите за ел. стъклата.. може ли да ми обясните по-подробно къде се намира тоя магазина на Ръковска ? И колко време издържат тея пластмасови водачи и на колко време трябва да се сменят ?


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 13:47


абе хора как 65 лева за едно тенеке ! , безобразие !

И то няма как да се смени, някой наблюдавал ли е процедурата ??
Аз си направих втулка и съединителя има опора върху купето сега, а не върху няква заварена тенекия на кормилата колонка.

нарисувайте ми го това дето давате 60 лева за него , каква е тая конзола, неземна (аз съм разглобявал и ссъм свалял и трите педала... знам какво има там ...


noretreat
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Инфо

Мнениеот noretreat » Нед 22 мар 2009 13:53


Човек аз бях там докато я сваляха и слагаха новата.. сменя се.
Трудно ше ти го нарисувам, не съм толкова навътре..


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 14:16


и кое по точно се сменя
???

тенекето дето е опора на жилото на амбреажа ли ?


noretreat
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Инфо

Мнениеот noretreat » Нед 22 мар 2009 14:26


Изображение


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 15:15


ок, хубаво, но това криво желязо няма нищо общо нито със педала на спирачката, нито с педала на съединителя, те са на една ос, и тая ос се държи за една планка която е заварена на кормилната колонка.

Атова е просто планката която държи газта, и копченцето за светлините на спирачките , а също и бушоните ... И каде вижда зор тая ламарина :dummy:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот vaskoto1 » Нед 22 мар 2009 15:30


фрийстайлър, спри да дробиш глупости много те моля.
вижда зор.
не е дообмислено опората се чупи-после е променено-не знам от коя година но е усилено и тоя проблем не стои. това не е на всички коли-някои са с кофти конструкцията.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 15:45


ами и моята е с "кофти конструкцията" в такъв случай, и съм го имал проблема, и се гъзундрихме 2-ма души, точно 10 часа, и затова исках да помогна , ама щом говоря глупости... извинявам се, няма да пиша повече по темата ... :screwy


noretreat
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Инфо

Мнениеот noretreat » Нед 22 мар 2009 16:08


Айде стига глупости.. няма мясо за обиди и сърдения, според мен.. целта на този форум е точно да си помагаме и да обменяме опит, нали ? :wink:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Инфо

Мнениеот freestyler911 » Нед 22 мар 2009 20:26


и аз така мисля , но явно модераторите не са на това мнение....

И все пак ще си кажа. Жилото на съединителя влиза в купето (със бронята барабар), от вътрешната страна на ламарината на купето има друга ламарина, която е заварена от едната страна за кормилната колонка, а от другата страна не е укрепена, на тая ламарина има тампон, който служи хем за омекотяване при натискане на съединителя хем на него се подпира самия педал. Въпросната ламарина е опора на бронята на жилото на съединителя и когато натиснеш педала, издърпваш жилото , и бронята се крепи на ламарината, че и се гъне постоянно... Гъне се гъне... и се кърши.Незнам защо за опора не са взели самото купе... не ми е ясно...
Аз направих точно това, взех купето за опора, като отидох на стругар, и той ми направи една втулка, в която да легне пластмаската на бронята,и да стъпи на купето. Прилагам рисунка:
Големия проблем дойде от това че като деомтирахме жилото свалихме и педала на съединителя и спирачката които са на една ос. После стана проблем от това че дистанционната втулка между двата педала е "плуваща" завади чупещия се волан... Там вече немога да го обяснявам че си е по сложно. Общо взето което мога да кажа е да се сложи волана в крайно долно положение, там втулката е запъната и по малко вероятно е да се размести. Това е което мога да кажа, разглобяването е по лесно, но сглобяването бави. Да добавя че трябва и да се изреже от двете страни втулката дето се прави на стругар за да мине буренцето на жилото.
Така и още нещо, трябва и да се свие бронята на автоматичното жило за да се монтира лесно.
Това е то, ако някой иска да пита за размерите на втулката, ще му ги кажа...
Прикачени файлове
untitled.JPG
untitled.JPG (6.17 KиБ) Видяна 1170 пъти


noretreat
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Инфо

Мнениеот noretreat » Вто 24 мар 2009 17:07


Все пак може ли да ми кажете къде е точно тоя магазин на Ръковска, откъдето мога да си взема водачи за ел. стъклата? Моля.
Пролет идва.. няма да се потя я. :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта