Vasseto написа:zfa159 написа:...Когато колата работи на климатик е нормално на газ да ги забавя на около 2000 ама не и да ги държи толкова постоянно (макар,че на по-дълъг път се случва)...обикновенно това е признак за лошо регулиран празен ход на газовата уредба (винт за регулиране на постоянното подаване на газ,независещо от вакуума на входния маркуч и мембраната за ниско налягане).
Когато работи климатика се вдигат малко оборотите на мотора.И бях решил да отрежа кабела на тази магария от климатроника към ECU-то.Защото това голямо задържане го няма при спрян компресор на климатроника.
Оо...това,което си искал да направиш е доста груба грешка поради няколко причини :
-технлогично празния ход при пуснат компресор трябва да е около 1000 оборота или пак да е около 900.
-компресора на VW е от порядъка на 10к.с. и натоварва доста стабилно мотора на празен ход - биха ти паднали доста оборотите на п.х. ако го няма това управление от климатика към комп-а. Моторчето за п.х. ще го компенсира ама шанса да изгасне колата ако е на празен ход, когато компресора тръгва...натоварването на мотора е много рязко и доста стабилно.
-отделно има значение за охлаждането на колата :
-при малко по-високи обороти се подобрява охлаждането на колата понеже се вдигат оборотите на водната помпа (малко ама е от значение) и се увеличава циркулацията през радиатора - защото пред него фреоновия го загрява допълнително....това освен за двигателя е доста важно и за компресора - ако не се охлажда предния радиатор добре компресора се натоварва повече и се износва по-бързо.
Задържането на оборотите при работещ климатик не е заради климатика а заради проблем по газовата - вероятно както ти казах този байпасния винт за подаване на постоянен приток на газ - поне при мен беше от него проблема....нормалния празен ход на газ с работещ климатик трябва да е около 1000 оборота ама не по-нискъ от 900 (той стандартния е 850 по книга).