Мнения за Ауди А4 97-98 година
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
1.8Т е един от най-добрите мотори като цяло на ФВ.Виж рекламираното и хвалено QATRO за нуждите на нормален човек в наще географски условия е ебати ташака.Понеже и аз преди половин година гледах за А4 1.8Т и крах и QUatro - по-мудна ,гори 2-3 литра отгоре,заема от дъното на багажника и недай си боже да се счупи големи ядове.Иначе верно в завой дори на сухо е друга бира ,ама дет се вика няма да ходиш на рали с него.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Pichaga написа:има
2,6 матора е 6-так
пак е 150 коня
и това без турбо, и няма да има омаляване - въртящ момент още от 2000 оборота...
ами ако се "клокне"(чипоса) малко, колко ли ще може да даде?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Турбото има макс. момент на на 1700об/мин и харчи с литри по-малко от тоя жаден тежък и тромав шестак.
НО пък и В6 си има предимства, доста по-опростен и няма голяма част от датчиците и периферията на турбо мотор и би трябвало да създава много по-малко ядове и не на последно место превъзходния звук на 6те цилиндъра.
НО пък и В6 си има предимства, доста по-опростен и няма голяма част от датчиците и периферията на турбо мотор и би трябвало да създава много по-малко ядове и не на последно место превъзходния звук на 6те цилиндъра.
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
KingoftheROAD написа:Pichaga написа:има
2,6 матора е 6-так
пак е 150 коня
и това без турбо, и няма да има омаляване - въртящ момент още от 2000 оборота...
ами ако се "клокне"(чипоса) малко, колко ли ще може да даде?
Що турбото да не да умалява,сам си направи сметката при 1.8Т мах.на въртящия момент пък почва от 1750 и така почти до края,дали му е кофти и умалява.А с чип да не говорим ,че е делеч по лесно да изкараш доволно коне,за разлика от дъртата лакома атмосферка.Просто е нелепо да се сравнява архаичния 2.6 с 1.8 Т.Единствената дисциплина,в която 2.6 е безспорен победител е само разхода на гориво.Общо взето супер безмислен мотор,който освен "престиж" от типа ето на аз карам шестак не дава нищо друго.Конкретно по темата ,предвид годината на колата ,дали си заслужава си зависи от конкретното състояние на колата ,за която ще сменя колегата неговата.По принцип А4 с 1.8 Т си е една много приятна за каране кола,стои добре на пътя,вътре си е съвсем прилична като изработка/половин идея по-добра от пасата по изброените критерии
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
niikoo_1 написа: ...Турбото има макс. момент на на 1700об/мин и харчи с литри по-малко от тоя жаден тежък и тромав шестак...
Чак пък с литри - едва ли. Моя е 2,5, 5 цилиндъра и хапва към 10-11 бензин, и към 13-14 газ. Като имаш предвид че носи 1,850 кг празен. Двигателя е от ауди 80-100...
Освен това VR6 има и нови версии 2,8 и 3,2 (и с по 4 клапана), правени предимно за хамериканския пазар. Гледам, че ги има по бусовете Т4 и Т5(юрован,мултиван). Но не съм видял 1,8Т на такова животно....
-
Georgi_G
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Възраждане
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Пич,
А4 1.8Т Q - възможно най-добрата комбинация за годините и класа си.
Ако имаш парите за покупка и поддръжка ходи я прегледай, повози се и ако е наред я грабвай.
Ауди не се купува с ум, а със сърце!
(само това със свещите е малко притеснително, бих внимавал повече или направо джамбаза да ги сменя и да ги включи в цената)
Късмет!
А4 1.8Т Q - възможно най-добрата комбинация за годините и класа си.
Ако имаш парите за покупка и поддръжка ходи я прегледай, повози се и ако е наред я грабвай.
Ауди не се купува с ум, а със сърце!
(само това със свещите е малко притеснително, бих внимавал повече или направо джамбаза да ги сменя и да ги включи в цената)
Късмет!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
KingoftheROAD написа:niikoo_1 написа: ...Турбото има макс. момент на на 1700об/мин и харчи с литри по-малко от тоя жаден тежък и тромав шестак...
Чак пък с литри - едва ли. Моя е 2,5, 5 цилиндъра и хапва към 10-11 бензин, и към 13-14 газ. Като имаш предвид че носи 1,850 кг празен. Двигателя е от ауди 80-100...
Освен това VR6 има и нови версии 2,8 и 3,2 (и с по 4 клапана), правени предимно за хамериканския пазар. Гледам, че ги има по бусовете Т4 и Т5(юрован,мултиван). Но не съм видял 1,8Т на такова животно....
Точно с литри е разликата.Всеки цилиндър отгоре сваля кпд-то заради триещи части.Турбината го качва още.Въпросния мотор можеш си го намериш само с по 2 клапъна на цилиндър и от тук още разход спрямо 1.8Т.Въртящия момент е доста по добър на 1.8Т.Единствено остава грижата за турбото ,но на фона на повечето цилиндри за обслужване и големия разход турбото става съвсем приемливо ,щото до ново турбо доста рядко се стига освен ако не попаднеш на "майстор".
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Както и да я въртим темата ,истината е ,че атмосферните мотори с голяма кубатура в средния клас са изчезващ вид и скоро ще отидат в историята .Моторите с принудително пълнене са доказано по ефективни,а вече технологиите са достатъчно развити за да са и достатъчно здрави.В момента така като гледам атмосферните шестаци ВАГ ги държат главно по маркетингови съображения заради определени пазари.Примерно в Ауди А6 някой е решил,че трябва да има бюджетен шестак -2.8 и го държат,като за да се продава все пак са "скопили" 2.0 ТФСИ на 170 к.с.Ако не го направят,кой би си купил 2.8 или 3.2 при положение,че 2.0 ТФСИ го има във версии доста над 200 к.с.-по спомен 265 в S3,а може и още и на практика ако го оставят ще върви много по-приятно и ще е доста по икономичен от атмосферните шестаци.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Недей така да плюеш по-големите атосферки.
2.8 и 3.2 моторите са страхотни
уникален механичен звук комбиниран с плавно разгръщане на мощността, без лаг и турбо дупки.
Новите атмосферки с директно впръскване и +12 степен на сгъстяване са доста добри като показатели има такива мотори дето вадят по +105Нм въртящ момент от литър обем и се въртят до +7000об/мин.
При големите атмсоферки малките турбо прахосмухачки от рода на 1.4, 1,6 1.8Т някакси се губят, да не говорим че турбиниран 2.8 14клапана или 3.2 дори и на ниско налягане става някаква мега вървяща олигофрения.
2.8 и 3.2 моторите са страхотни
Новите атмосферки с директно впръскване и +12 степен на сгъстяване са доста добри като показатели има такива мотори дето вадят по +105Нм въртящ момент от литър обем и се въртят до +7000об/мин.
При големите атмсоферки малките турбо прахосмухачки от рода на 1.4, 1,6 1.8Т някакси се губят, да не говорим че турбиниран 2.8 14клапана или 3.2 дори и на ниско налягане става някаква мега вървяща олигофрения.

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
И все пак да попитам колко ще е разхода горе долу на такъв звяр като турбо А4 куатро ?
Защото тук го дават 12.2 градско,извън 7.3 и смесено 8.6 на 100 км.
Колата има и чип и е 195 коня в момента....
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/771.html
А колко ще е първоначалното обслужване ???
Масло скорости сменя ли се ?
А нещо по задния мост сменя ли се ? ( с диф ли е или торсен
-има ли някакво обслужване въобще ? )
Защото тук го дават 12.2 градско,извън 7.3 и смесено 8.6 на 100 км.
Колата има и чип и е 195 коня в момента....
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/771.html
А колко ще е първоначалното обслужване ???
Масло скорости сменя ли се ?
А нещо по задния мост сменя ли се ? ( с диф ли е или торсен
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
- 1. Какво, според теб, означава първоначално обслужване? Каквото и да е, не мисля, че ще е по-скъпо от такова на МК4, например;
2. Не пипай без нужда скоростната кутия! Можеш да отвориш пробката (едва ли сам ще успееш, защото е с по-особен торкс, поне при PASSAT-ите) и да ДОлееш, ако е ниско нивото. Иначе, не барай!
3. Задният ти мост го третирай по същия начин като предния - най-малкото ще имаш реглаж и на него.
Други да допълват/поправят.

-
devil_vas
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Dead man написа:И все пак да попитам колко ще е разхода горе долу на такъв звяр като турбо А4 куатро ?
14, 15, 16 зависи колко ти е тежък крака, зависи как е караш в софия колата, дали минаваш по големите заръствания и прочие. по малко от 10 само извънградско.
Защото тук го дават 12.2 градско,извън 7.3 и смесено 8.6 на 100 км.
още ли четеш каталози
Колата има и чип и е 195 коня в момента....
искам динографика иначе все едно си говорим с лапетата пред блока коя кола колко коня е. туро К03 трудно може да го накараш да даде 195 коня
А колко ще е първоначалното обслужване ???
600 700 800 в тоя диапазон завис от частите и от труда, говоря само за мотора
Масло скорости сменя ли се ?
ако искаш си смени и маслото на хидравликата
А нещо по задния мост сменя ли се ? ( с диф ли е или торсен-има ли някакво обслужване въобще ? )
о боже....
колега без да се обиждаш.. ама твойта работа е една така детска, все едно си на 18 години и за пръв път ще купуваш кола. и въпросите сааа.. заеби...
само да си направиш сметка за разхода.. карам Субару Турбо 4х4 250 коня ИЗМЕРЕНИ на дино.. и с 20 лева около 11 литра минавам има няма 80 км-тра и то без да и давам газ. иначе като сложа 20 лева и тръгна да си правя кефа т.е. да си правя стартчета и да карам на магистралата с над 200 свършавт след 30 минути каране
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
Колега,devil_vas не съм състезател по улиците или пътищата...
Обичам да се поръчкам с някой,но за кратко и доста рядко....
Иначе аз на моя голф съм му правил и над 15 на 100,ама веднага като го взех и само го ръчках,като за последно.
А какво ви е мнението за ТДИ моторите на А4 от тази години ?
За 90 и 110 коня питам...
И колата да е само на предно предаване.
Какви проблеми да очаквам и дали си заслувава да рискувам с толкова стар дизел ?
Обичам да се поръчкам с някой,но за кратко и доста рядко....
Иначе аз на моя голф съм му правил и над 15 на 100,ама веднага като го взех и само го ръчках,като за последно.
А какво ви е мнението за ТДИ моторите на А4 от тази години ?
За 90 и 110 коня питам...
И колата да е само на предно предаване.
Какви проблеми да очаквам и дали си заслувава да рискувам с толкова стар дизел ?
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
А какъв е проблема с голфа, че искаш да го сменяш?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Мнения за Ауди А4 97-98 година
niikoo_1 написа: При големите атмсоферки малките турбо прахосмухачки от рода на 1.4, 1,6 1.8Т някакси се губят, да не говорим че турбиниран 2.8 14клапана или 3.2 дори и на ниско налягане става някаква мега вървяща олигофрения.
То 3,2 на мултивана си е 240 коня и без турбодухалка, а и не му е нужна. И така ще си върви мазно мазно на всякакви обороти. 1,8Т ще му е като на гол тумбак чифте пищови. Пък и ако го напраскаш да речем до 200 коня какъв ли ще му е разхода? едва ли ще има голяма разлика...
А турбосектата да ги питам - какво става кат падне налягането на духалката? умиргат трудно. А тук такова нещо просто не може да се случи и да иска...
Аз просто исках да покажа, че има и друга алтернатива. На TDI-тата нещо не съм фен...
Хайде със здраве. Успех и късмет му пожелавам на колегата,ако купи колата. И много безаварийни километри и приятни емоции

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта