Щом не вярваш пробвай това: Откачи един от датчиците на коляновият или разпределителният и направи поне 4 оборота на стартер(да загуби синхронизация), и после кажи пали ли ?
Пали дръжки , оашашавя се горката, грешки НЯМА, но впръска когато не трябва Имам Сутиен C4 2.0 HDI 138FAP (SIEMENS) Tа тая френска чек*я направо ме е смаяла с "възможности"

Понеже имам и проблем с една дюза, та съм си играл да ги местя по цилиндрите, същият "ефект" се получава и ако врътнеш с ВСИЧКИ разкачени дюзи.
Ако я загасиш на скорост, чакаш 30 секунди и тогава пали
Абе смаял съм се



По работата си за клуба, вентоман приема само ТДИ мотори и за други неща претенции не съм видял да е имал, поне следя форума от няколко години макарче сега се регистрирах, а случая с Реното не ми се вижда да има общо нито с ТДИ нито с клуба на Фолксваген такаче не виждам къде точно е конспирацията 
