Пасат срещу вектра....?
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: Пасат срещу вектра....?
Това са два различни класа автомобили.
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
какви са тези работи каде ще сравняваш опел с vw
стига же бате обаркал си форума зимаи пасатаи гас
стига же бате обаркал си форума зимаи пасатаи гас
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
Колега,бягай далеч от този тип дизел на Опел...
Не искаш и да знаеш колко струва ГНП-тя е консуматив...
А за турбото да не говорим-същата работа.
Взимай пасата смело и да не ти пука за неговата предница.
Двигателят AFN ще те надживее...

Не искаш и да знаеш колко струва ГНП-тя е консуматив...
А за турбото да не говорим-същата работа.
Взимай пасата смело и да не ти пука за неговата предница.
Двигателят AFN ще те надживее...
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Пасат срещу вектра....?
Айде сега, много почнахме да го храните тоя опел.
Турбината била консуматив, -друг път, зависи си от стила на шофиране, и още неща /са да не обяснявам тука./
Факт е че ГНП е ялово място, но не дефектират толкова често - просто цената им е висока, а и отделно от това подлежат на ремонт, който също не е ефтин.
По скоро проблем е ЕГР клапана.
Ако двигателят е с верига върху какъвто имам впечатления - трака ужасно силно, направо не се търпи.
Не го карайте човека, на всяка цена да скача на Пасатора. Всичко опира до конкретното състояние на двете возила.
Аз бих го посъветвал - да търси до тогава докато не намери читав ПАСАТ. Колкото време е необходимо толкова
Турбината била консуматив, -друг път, зависи си от стила на шофиране, и още неща /са да не обяснявам тука./
Факт е че ГНП е ялово място, но не дефектират толкова често - просто цената им е висока, а и отделно от това подлежат на ремонт, който също не е ефтин.
По скоро проблем е ЕГР клапана.
Ако двигателят е с верига върху какъвто имам впечатления - трака ужасно силно, направо не се търпи.
Не го карайте човека, на всяка цена да скача на Пасатора. Всичко опира до конкретното състояние на двете возила.
Аз бих го посъветвал - да търси до тогава докато не намери читав ПАСАТ. Колкото време е необходимо толкова
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Пасат срещу вектра....?
Двете коли нямат нищо общо помежду си и сравненията са неуместни...
Каквото и да говорим +сове и -нуси ФВ е по добър!!!
Не случайно в класът си Опел е кръстен вечно втори!!!
Не,че са лоши но не са по добри от Фолксваген...
Това е цитат от моят отовор на по-горната тема...
Каквото и да говорим +сове и -нуси ФВ е по добър!!!
Не случайно в класът си Опел е кръстен вечно втори!!!
Не,че са лоши но не са по добри от Фолксваген...
Това е цитат от моят отовор на по-горната тема...
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
Моето мнение е 100% за пасата. Опела е адски тесен вътре. Пасата е класи над опела, но много трябва да внимаваш какъв пасат ще взимаш. Казват че има проблем с предницата, но до сега (40 000км ) по нашите пътища нищо му няма, а съм влизал в уникални трапове. Колата хич не я жала ( вярно че моя двигател не е AFN ) и до момента нямам никакви ядове. Сложих му чип и от тогава се кара още по юнашката. Сериозен проблем при тия коли може да срещнеш на 3 места:
1. Съединител - сменя се с маховика, на моя му дойде реда и излиза към 1500лв ( хубави части ) разбира се има и по-евтин, но по-дорбе да се правят тестове
2. Предницата - към 1000, 1000 и малко лева с хубавите части, но ако намериш читав пасат няма да имаш проблем ...
3. Дюзи - наща нафта като цяло е много зле, и е препоръчително да не си купуваш наливна нафта ( освен ако не е от сигурно място ) и да сипваш само на бензиностанции - Лукойл мисля че е най-добрия вариант ( пробвал съм всякакви други и лукойлската нафта си е най-добра - качество едно и също,цената е по ниска )
Успех с покупката и задължително на колата пълна диагностика + преглед в сервиз на ходова част
1. Съединител - сменя се с маховика, на моя му дойде реда и излиза към 1500лв ( хубави части ) разбира се има и по-евтин, но по-дорбе да се правят тестове
2. Предницата - към 1000, 1000 и малко лева с хубавите части, но ако намериш читав пасат няма да имаш проблем ...
3. Дюзи - наща нафта като цяло е много зле, и е препоръчително да не си купуваш наливна нафта ( освен ако не е от сигурно място ) и да сипваш само на бензиностанции - Лукойл мисля че е най-добрия вариант ( пробвал съм всякакви други и лукойлската нафта си е най-добра - качество едно и също,цената е по ниска )
Успех с покупката и задължително на колата пълна диагностика + преглед в сервиз на ходова част

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Пасат срещу вектра....?
Твоят не е ли Б5.5. Предполагам, че си с Помпа дюза, те са по капризни на горивото.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
Да, така е колега zdravko_dimitrov1986, напълно си прав, но това че не е капризен на гориво не означава че трябва да ги тъпчем с боклуци 

- malcho
- Мнения: 288
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
Много ми е чудно колегите, които твърдят, че Вектрата е тясна с какви габарити са??? Аз съм 1.93 120+ кг и мога да твърдя, че Вектъра е много удобен. Карал съм В, от 3+ години съм на С.
По отношение на дилемата VW/Opel според мен не може да се обобщава толкова лесно. И на мен сърцето ми е в "народната" марка, но пък от приятелчета с Пасати чувам много оплаквания. Много зависи и как се кара една кола- ако си душманин ....
По отношение на дилемата VW/Opel според мен не може да се обобщава толкова лесно. И на мен сърцето ми е в "народната" марка, но пък от приятелчета с Пасати чувам много оплаквания. Много зависи и как се кара една кола- ако си душманин ....
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
Не знам за твойте размери, но аз съм 185 и 85кг.Е честно чувствам се като в хралупа вътре.. дали щото съм свикнал с широчината и комфорта на пасата не знам, но вектрата определено е клас на долу.
- malcho
- Мнения: 288
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат срещу вектра....?
Написал съм ги!
Забравих да кажа, че съм карал като служебни Б4 и Б5, а като лична Б2.
Плюс това не казвам, че Пасата е малък и неудобен, а че малко тенденциозно се преувеличава.
Забравих да кажа, че съм карал като служебни Б4 и Б5, а като лична Б2.
Плюс това не казвам, че Пасата е малък и неудобен, а че малко тенденциозно се преувеличава.
Re: Пасат срещу вектра....?
malcho написа:Написал съм ги!
Забравих да кажа, че съм карал като служебни Б4 и Б5, а като лична Б2.
Плюс това не казвам, че Пасата е малък и неудобен, а че малко тенденциозно се преувеличава.
И моето мнение е същото. Възможно е Пасата наистина да е по-широк, но Вектрата не е тясна, не си кривете душите.
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Пасат срещу вектра....?
Опел и дизел са две несъвместими понятия. Особено моделите преди 2003-4 са пълен край. 

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Пасат срещу вектра....?
Айде стига сте говорили кое е по-тясно. Погледнете им размерите и ще разберете.
Вектрата не е някаква супер тясна, но в сравнение с Пасата е по назад в това отношение.
Вектрата не е някаква супер тясна, но в сравнение с Пасата е по назад в това отношение.

- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат срещу вектра....?
Към колегата който си търси една от двете коли.
Съвет: всеки един форум си имат тема за резервни части на колите (различните модификации). Разгледай ги добре, кое колко пари струват те, направи си сравнение. После в техническите раздели, виж кои са най-често срещаните проблеми с дадена марка и модификация!
Според мене най-важното е дали можеш да си позволиш да поддържаш дадената кола на базаа цените на резервните части. Все пак ще купуваш кола, чийто живот (не говоря за двигатели) е минала половината от съзнателния си път на земята - говорим за различни маркучи, тампони, накрайници, клапани, датчици.....
Покупката на колата не свършва с даването на 8 бона и после само бензин!
А моето мнение е: Нито една от двете - Пасата може да е с хубав двигател, но при нашите пътни условия, окачването (алуминии) бързо се скапва - особено ако не е потдържана преди това колата добре... само разход, разходи...(има доста писано тука колко струва всеки един от носачите на Пасата).
Опела - от малкия опит с Опел да ти кажа не ме кефи кола която харчи масло, а и там доколкото знам ЕРГ клапана е капсолован към колекторите (ако не съм прав ме поправете) и едно ремонтче е над 700лв.
Но всеки си преценя сам, и си избира колата която му харесва!
Съвет: всеки един форум си имат тема за резервни части на колите (различните модификации). Разгледай ги добре, кое колко пари струват те, направи си сравнение. После в техническите раздели, виж кои са най-често срещаните проблеми с дадена марка и модификация!
Според мене най-важното е дали можеш да си позволиш да поддържаш дадената кола на базаа цените на резервните части. Все пак ще купуваш кола, чийто живот (не говоря за двигатели) е минала половината от съзнателния си път на земята - говорим за различни маркучи, тампони, накрайници, клапани, датчици.....
Покупката на колата не свършва с даването на 8 бона и после само бензин!
А моето мнение е: Нито една от двете - Пасата може да е с хубав двигател, но при нашите пътни условия, окачването (алуминии) бързо се скапва - особено ако не е потдържана преди това колата добре... само разход, разходи...(има доста писано тука колко струва всеки един от носачите на Пасата).
Опела - от малкия опит с Опел да ти кажа не ме кефи кола която харчи масло, а и там доколкото знам ЕРГ клапана е капсолован към колекторите (ако не съм прав ме поправете) и едно ремонтче е над 700лв.
Но всеки си преценя сам, и си избира колата която му харесва!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта