
1. Необходимо е да се отвият винтове # 1 и # 2 и да се махнат за ограничителния-ключ. (може би да има покритие на него), можете да използвате свинскаопашка да я фиксирате преминаването другаде (но тя трябва да остане отворена)
Тази промяна дава възможност турбо да функционира пълно работно време, вместо да Компресирайте само когато давате повече гас (2000рпм) за повече мощност.
2. Сега, да изключвате конектор # 4 и да се намери начин за свързване на selenoid, която е по-ниска от тази конектор # 4 на същия кабел като конектор # 3 (гориво на прекъсване selenoid). Можете да оставите конектор # 4 Дръж, сега той е безполезен.
Тази промяна не позволява на помпата от "забавяне" времето за намаляване на NOx (замърсяване)
Тези 2 модификации ще помогне на по мек, по-мощен двигател да бъде (малко) и особено на по-икономичен.

1.Вземи в бележка на оборотите в свободен ход от колата си, когато двигателят е горещ.
2. Необходимо е да се премахне пластмасовата капачка на винт, # 5 (макс. fueling регулатор). използвате плоска отвертка за да махнете този пръстен
3. С помощта на клуч 13 мм, и отверка развивате 13ката гаика до като колата е вклучена и дигнете оборотите с 300 рпм. след това затегнете 13ката добре иначе сще тече нафта от там.
4. Коригира се свободния ход с винт # 7 за тези, които не с климатик е # 8 намалете ги до някаде до 800-900.
ако натиснете гаста и оборотите не падад лесно намалете #5
Имайте предвид, че твърде много дим = прекалено много гориво = прекалено високи температури на горивните = не е добро (боом)...
Ако всичко е правилно, вашето превозно средство трябва да бъде много близо до 90hp и 140lbs.