BAJA BODY WORK KIT

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Нед 15 мар 2009 10:38


то тва :beer лесната част по трудната е да си открия колаТА




Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот asentm » Нед 15 мар 2009 18:00


ами изпусна ... Джоси я купи преди няколко дена ...питай го все пак :idea:


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Нед 15 мар 2009 20:48


ако Джоси е взел тази зелената да му е честита!!! :beer наистина изглеждаше хубаха и ако я бях взел щтеше да ме е жал да е режа за баха и щех да съм в изходна позиция :)но с една кола повече а иначе ти си имал познат който можел и да има за продаване попрочетох някаде !


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Чет 19 мар 2009 11:34


някой знае ли нещо за тази кола ?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот asentm » Чет 19 мар 2009 19:09


аз не, видно от снимката тя е АВ мотор и е между 70 и 73 та година


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Пон 23 мар 2009 21:01


така тая синята е видяхме с асентм за което много му благодаря и освен нещата които не са и в ред а те са многооо някоЙ маЙстор си беше оставил яко ръцете толкова кит че чак се беше напукал на доста места и сега пак съм в процвс на търсене
а също така имам няколко питания към по знаещите
що е то и има ли го в бг
5f13_1.JPG
1_114259225.jpg
227706.jpg
258163.jpg
тва според чуждите саитове са скоростни кутии от бус 002и091 които дават че са идеални за моя проект
491603.jpg
едните са с 3 ребра а другите с 6 ребра и според американците са от т 25 до 90година


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Пон 23 мар 2009 21:03


също така искам да попитам ако някои знае има ли разлика в задните полуоски като дължина защото тук ми се струва че има и според мен ,защото не успях да намеря информация по сайтоветете също са от бус ?може би
123456789.jpg


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот PACH » Пон 23 мар 2009 23:02


Хмммм, а как се напасват полуоските от буса към главините ?


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Пон 23 мар 2009 23:45


ами ако наистина е както си мисля би трябвало да няма проблем защото и полуоските и скоростната кутия са от бус
само прости предположения не съм експерт а към главините не са ли и те бусови
и ако не са от какво са?
boxed_irs_arms_01.jpg
нека някой който знае да каже


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот BuGmaN » Вто 24 мар 2009 0:11


По широки са нещата при буса, а ти можеш да си ги направиш още по-широки, ако ще караш сериозно после де... Тая система дето е на снимките май ползва за донор някоя 1302 - 1303 и слагат скорости и носачи от Т2 или Т3, обаче кутиите на Т3 са много кекави - на бусовете се чупят постоянно, превключването на предавките е трудно, бавно и обратно (1-ва е на мястото на 2-ра, задна на 1-ва и т.н.), незнам дали тва наистина е добър вариант, въпреки, че и аз обмислям как да хакна една такава 5 степенна на Bugsy, но без да влизам във нов филм с преправяне на цялата задница едва ли ще стане. Все пак за тая система мисля е по-добре кутия от Т2, тука все още се намират... :wink:


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Вто 24 мар 2009 11:38


ами аз като почна да го правя щте влезна така или иначе в един голям филм. а то преправянето от зад ясно НО все пак аз няма да съм ограничен от коша
а значи тази с 3или 6 те ребра е от бус Т2 а америманците го водят Т25 май е едно и също?но пък тои не се е произвеждал до 90 та година?или бъркам?а и ги дават че могат да издържат мотор с повечко коне аз мисля за субару 2.0 или 2.2 без турбо 125-130коня боксерче :)
350671.jpg
ето разликата не е претеснителна за мен а и такива мотори слагат и на бусоветеТ2и явно се събират в тяхните кошаве
P1070415.jpg
мисля да гоня ето този резултат
п.п. аз съм карал такъв камион с такива скорости само че беше мерцедес приключение до като свикнеш и всеки път ръгваш 1 во на зад :banghead: пак 5 скорости


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот BuGmaN » Вто 24 мар 2009 23:52


Днеска тествахме едно пътническо Т2 и ми се струва, че скоростите са по-дълги отколкото на товарното ми, междо другото и окачването е по-меко, незнам от торсионите или от амортисьорите е, но голяма е разликата, можеби защото едното е за 800-900кг, а другото за 1300кг., та мисля, че по-добре ще са ти скорости от тварно Т2, а конете ще ги издържи и костенурски мотор, още повече, че маховика 200мм. ще приплъзне, ако има голям зор - та ще запази кутията. Ако все пак решиш да се спреш на кутия от Т3 имай в предвид, че разликата в цената на 4 и 5 скорости е голяма, а разликата в оборотите на последна предавака или няма или е малка, тоест при 5 степенната 4-тата се явява междинна, а не че 5-тата е по дълга от 4-тата на на тея с 4 скорости... :wink:


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Сря 25 мар 2009 0:31


мерси за инфото но маи щте трябва да се навирам отдолу на всеки срещнат бус фв за да разбера точно от кой модел е тази която слагат колегите американци и казват че са много доволни а имено някоя от горе посочените съмнява ме да са т3 по скоро са от някакви бусове а може и да има разлика в скоростната кутия на транспортния и на пътническия


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот asentm » Сря 25 мар 2009 9:20


чакайте малко !
на Т3 скоростите идват отстрани а на костенура са отзад...незнам дали само със смяна на последната част на кутията ще стане номер :screwy


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот BuGmaN » Чет 26 мар 2009 2:33


Аз мисля говорим за Т3 дето е 79-89г. или нещо такова, което е със скорости отзаде... :roll:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта