Ако имаш датчик на Хол, провери му кабелята, както и всички кабели, които имат нещо общо със запалването и ти влизат/излизат от комп-а...
Та, значи - проблем едно... Голфът си пали, върви и ако дадеш газ - гасне (т.е. не съвсем гасне, ами прекъсва)... Пуснеш газта - всичко е ок... Дадеш газ - лошо... Е поне един месец са се мъчили камара майстори и накрая моя човек сам си го е открил... Просто единия от кабелите от въпросния датчик на Хол се е прекъснал по средата (вътре в шлауха) и си дава контакт когато иска... Даваш газ - двигателя се 'накланя' напред, губи се контакта и колата гасне, при което мотора си се 'връща' назад, вече си има контакт и всичко си е ок...
Другото, което вече беше при мен, беше лош контакт от системата за управление към бобината... Демек, правеше си контакт когато иска, и съответно, гаснеше когато иска...
Оправиха се и двете, ама бяха кански мъки, докато се открият кое откъде е...
Та, успех, и пиши какво е било при теб...
