snairl написа:Бобо и при мен проблема е подобен, само че карам максимум 120-130 (все пак колата е 1.4) та от тази скорост намалям някъде до 60-70 и след като дигна 80-90 светва. Проверявах датчици (т.е. сменях), кабели - нейсе. Нормално пробвам датчика за високо налягане с пробна лампа бачка (т.е. дава маса).
Бях я дал на един "майстор" ама той ми окасил интегралата в таблото и затворил датчика за ниско налягане през лампата на таблото.
Та след този майстор си оправих таблото, но немога да намеря зумера каде го е откъснал.
Както и да е карам с 10W40 и аз си мислех че след като загрее маслото по-малко мазни. Въпроса е че на място този проблем го няма.
Та причините според мен може да са следните:
1/ Незиправни датчици - сменени
2/ Кабелите дават на маса - проверени
3/ Дефектна интеграла - малко вероятно тъй като на място проблема го няма
4/ Некачествено(менте) масло - много вероятно
5/ Подпушване на мазителната система - на място щеше да го има същия проблем
6/ Износена маслената помпа - малко вероятно, на място след форсаж го няма проблема
Хайде някой ако го знае от къде иде този проблем да свирка. Почти съм сигурен, че половината голфове в Ямбол са с окасени табламинали през същия този майстор.
Та ако има желание някой колега може да дръпне кабела на датчика за високото и да се обади от къде се чува зумера - дали е в таблото или е долу при бушоните.
Само за информация, зумера пищи само като го няма високото налягане, за ниското светва лампата постоянно.
Цитат - "Системата за ранно предупреждение ЗАПОЧВА ДА РАБОТИ при достигане на 2000 оборота. Тези обороти се регистрират от интегралната схема. Ако а в същото време тя НЕ Е получила сигнал от датчика на масления филтър (т.е. налягането е под 1.8 bar и датчикът не е затворил контактите си) след около 15сек схемата задейства лампата за маслото, която започва да мига и към зумера, който започва да звъни, не много силно но страшно изнервящо. При сработване на системата за ранно предупреждение добре е да се направи диагностика. Препоръчвам ви следното: ! ? ! ? ! ?
-Проверете изправността на самата система като откачите кабела на датчика на масления филтър (при повечето модели е жълт).
-Запалете двигателя и вдигнете около 2200 оборота. След около 10-15сек. лампата на маслото трябва да светне, а зумерът да започне да звъни. При връщане кабела на мястото му или опирането му към "маса" лампата и зумерът трябва да спрат. "
