щом ти е толкова голям алтернатора начи един ХУБАВ кондензатор ще ти свърши работа...
Ето ти един вариант
http://i.caraudiobg.com/index.php?page= ... t&Itemid=5
2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
rollin написа:щом ти е толкова голям алтернатора начи един ХУБАВ кондензатор ще ти свърши работа...
Ето ти един вариант
http://i.caraudiobg.com/index.php?page= ... t&Itemid=5
+ХУБАВ кабел 16кв.
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
misho_golfa написа:rollin написа:щом ти е толкова голям алтернатора начи един ХУБАВ кондензатор ще ти свърши работа...
Ето ти един вариант
http://i.caraudiobg.com/index.php?page= ... t&Itemid=5
+ХУБАВ кабел 16кв.
да разбира се, но трябва да се види каква е консумацията на усилватела.... и ако кабела му е наистина 10квадрата може и да е достатъчен, но да не би да е от китайските на които пише, че са по 10 квадрата, а то реално е 4

- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
martinsa написа:...А музиката е: баса 307д4 с 4-ри канален амп вързан на 2 бридж-а по 180W ...
Ako 2та бриджа по 180W са RMS,няма начин 10те квадрата кабел да са достатъчни.
Пп:Иначе наистина не е лошо момчето да пусне линк с характеристиките на ампа.

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
martinsa написа:Колеги акумулатора в колата е 85Аh, но като усиля музиката всичко почва да мига дори и като е запалена .......
къде ти примигва всичко? по таблото и на цд-то ли?-много вероятно е цд-то да е с тънък кабел или говорителите в вратите да са вързани неправилно към цд-то
от тоя говорител не може да имаш проблеми каквито описваш
аз в колата имам две 12-ки и усилвателя е аудиосистем 2ф-300 и няма никакви проблеми
я кажи колко ампера са предпазителите на тоя усилвател
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
moimoimoi написа:martinsa написа:Колеги акумулатора в колата е 85Аh, но като усиля музиката всичко почва да мига дори и като е запалена .......
къде ти примигва всичко? по таблото и на цд-то ли?-много вероятно е цд-то да е с тънък кабел или говорителите в вратите да са вързани неправилно към цд-то
от тоя говорител не може да имаш проблеми каквито описваш
аз в колата имам две 12-ки и усилвателя е аудиосистем 2ф-300 и няма никакви проблеми
я кажи колко ампера са предпазителите на тоя усилвател
бъди сигурен, че проблеми може да има с този говорител и усилвател за него дето е 300вата само виж какво става(говорим обаче за реални 300вата а не на книжка)
пп...тъпата дата.бг пак не бачка... като заработи ще дам линк да видите какво става с 300вата музика

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
rollin написа:misho_golfa написа:rollin написа:щом ти е толкова голям алтернатора начи един ХУБАВ кондензатор ще ти свърши работа...
Ето ти един вариант
http://i.caraudiobg.com/index.php?page= ... t&Itemid=5
+ХУБАВ кабел 16кв.
да разбира се, но трябва да се види каква е консумацията на усилватела.... и ако кабела му е наистина 10квадрата може и да е достатъчен, но да не би да е от китайските на които пише, че са по 10 квадрата, а то реално е 4
Този ме устройва като цена ... а щом ми го препоръчваш значи ще е добър

А тук по София дали ще го намеря някаде ?

За кабела добре и него ще го видя и в краен случай ще го сменя или ще пусна още един като този в момента ...
А кабела не е от "китайските"


-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
moimoimoi написа:martinsa написа:Колеги акумулатора в колата е 85Аh, но като усиля музиката всичко почва да мига дори и като е запалена .......
къде ти примигва всичко? по таблото и на цд-то ли?-много вероятно е цд-то да е с тънък кабел или говорителите в вратите да са вързани неправилно към цд-то
от тоя говорител не може да имаш проблеми каквито описваш
аз в колата имам две 12-ки и усилвателя е аудиосистем 2ф-300 и няма никакви проблеми
я кажи колко ампера са предпазителите на тоя усилвател
То като се усили и таблото и плафона ако пусна мига, лампата в багажника и диода на усилвателя ... като е запалена същото, но по малко нали ама като пусна фарове и се вижда, че премигва ...
Ами бушона/предпазителя е 40А ... по книжка усилвателя на бридж е 180W, а аз съм с два бриджа нали, ама и по малко да е 150W на бридж пак са 300W ...
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
martinsa написа:...ама и по малко да е 150W на бридж пак са 300W ...
По-малко са даже...

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
gadenmuxx написа:martinsa написа:...ама и по малко да е 150W на бридж пак са 300W ...
По-малко са даже...
В карайна сметка да не се окаже усилвателя - "Проблема" ...

- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
martinsa написа:rollin написа:misho_golfa написа:rollin написа:щом ти е толкова голям алтернатора начи един ХУБАВ кондензатор ще ти свърши работа...
Ето ти един вариант
http://i.caraudiobg.com/index.php?page= ... t&Itemid=5
+ХУБАВ кабел 16кв.
да разбира се, но трябва да се види каква е консумацията на усилватела.... и ако кабела му е наистина 10квадрата може и да е достатъчен, но да не би да е от китайските на които пише, че са по 10 квадрата, а то реално е 4
Този ме устройва като цена ... а щом ми го препоръчваш значи ще е добър...
А тук по София дали ще го намеря някаде ?(или в краен случай ще си го поръчам)
За кабела добре и него ще го видя и в краен случай ще го сменя или ще пусна още един като този в момента ...
А кабела не е от "китайските"... Български е (черен), често срещтан и до колкото си спомням като го взех продавача ми каза, че е 12кв., но отговаря на 10кв.
Имам и хубави кабели, ако вземеш и кабели и кондензатор ще има отстъпки

Ето хубавите кабелчета а не китайски...
http://i.caraudiobg.com/index.php?optio ... 4&Itemid=5
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
И аз днес преокабелих от 16 минах 25 квадрата и се усети веднага разликата. Преди като удареше басчето волтметъра на кондензатора ми пропадаше с 0,4-0,5 волта. Сега не пада повече от 0,1 волт
- ultras_vw
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
misho_golfa написа:gadenmuxx написа:Като за начало сложи захр,кабел 16кв
Кондензатора, ако е от евтините няма смисъл.
Моя е точно такъв и все едно съм без него Бошмън се казва уж 3фарада амаа

Re: 2-ри акумулатор или 1 кондензатор ?
Доста стара тема, но и подходяща за моя случай, затова ще я повдигна малко.
Сложих едно такова басче:
http://www.crutchfield.com/S-70EiR0mdMXa/p_113W3514/Kenwood-KFC-W3514DVC.html
при усилване обаче дърпа много ток и всичко мига-фарове табло, плафони...
В инсталацията съм сигурен, понеже я свалих от предишната кола и там проблеми нямаше.
Алтернатора е 90А, акумулатора 64ah. Не е първа младост, затова реших да пробвам с друг-същата работа.
Без бас на празех ход, зарежда на 14.3-14,4волта. Като усиля баса обаче пада под 13волта.
Свалих алтернатора и го занесох да го прегледат-казаха ми, че всичко му е наред.
При мен четките са на реле-регулатора-те също са добре. Остана съмнение в релето.
Смених го-нещата мааалко се подобриха. Тогава реших-ще слагам втори акумулатор в багажника.
Това подобри още малко положението, но малко-на по-басови песни на мементи заряда падаше до 12.9-13в.
Тогава реших да сменя алтернатора със 120А.
Сега при усилен бас заряда пада до около 13,4в. и фаровете пак премигват.
Стъпалото, на което е вързан баса е Pioneer GM-x944, но съм пробвал и с 5300t и моноблок Kenwood-разлика няма.
Та според вас това нормално ли е?
Сложих едно такова басче:
http://www.crutchfield.com/S-70EiR0mdMXa/p_113W3514/Kenwood-KFC-W3514DVC.html
при усилване обаче дърпа много ток и всичко мига-фарове табло, плафони...
В инсталацията съм сигурен, понеже я свалих от предишната кола и там проблеми нямаше.
Алтернатора е 90А, акумулатора 64ah. Не е първа младост, затова реших да пробвам с друг-същата работа.
Без бас на празех ход, зарежда на 14.3-14,4волта. Като усиля баса обаче пада под 13волта.
Свалих алтернатора и го занесох да го прегледат-казаха ми, че всичко му е наред.
При мен четките са на реле-регулатора-те също са добре. Остана съмнение в релето.
Смених го-нещата мааалко се подобриха. Тогава реших-ще слагам втори акумулатор в багажника.
Това подобри още малко положението, но малко-на по-басови песни на мементи заряда падаше до 12.9-13в.
Тогава реших да сменя алтернатора със 120А.
Сега при усилен бас заряда пада до около 13,4в. и фаровете пак премигват.
Стъпалото, на което е вързан баса е Pioneer GM-x944, но съм пробвал и с 5300t и моноблок Kenwood-разлика няма.
Та според вас това нормално ли е?
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта