не е по темата

WDW написа:Всеки, който има досег с ПЦ-тата все някъде по шкафовете има старо захранване!Не го изхвърляйте ами си направете зарядно за акумулатора и ще върши чудна работа! А и най-важното винаги може да си стои в багажника !
Ето аз какво имъдрувах:
Взимате едно такова дръвце:
Махате ненужното ! В случая елементите по канала на 3,3В,-12В и -5в!
5-те В служата в случая за вентилатора , а от 12-те се зарежда!
Само трябва да се промени делителя за следене на изходните напрежения!!Там където трябва да има тримерче(в повечето случай то липсва)!
[url=http://[/img]http://[/img[/url]
==[url=http://www[/url]========
А ето го и готовият резултат :
[url=http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?[/img]http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?[/img[/url]
И всичко това със съвсем малка инвестиция !!
spitt написа:Колеги незнам колко е това по темата(за което сеизвинявам), но бях чул че съществува импулсно зарядно, което зарежда с много голям ток, но за мн кратко време, и така се получава цикъла. Тоест пуска за мн кратко, спира и после отново. Това зарядно доколкото знам разгражда сулфатизацията която обхваща акумолатора и може да съживи доста стари акумолатори, стига вече да не са напълно разградени оловните клетки. Това го знам от един преподавател от ТУ-то. Интеесува ме дали някой си е правил такова в къщи или знае повече по темата!!! Успехи!!!
е колега дай нещо схема подробности снимкиblack` написа:Звучи тъпо, но аз зареждам с адаптер от пазара за 5 лева. Просто малко го разпробивам, за да не прегрява. Следя редовно волтажа, за да не презареди и толкова.Преди ми е съживявало умрял монбат под 11 волта. На изхода си има 16-17 волта. 1 ампер. Схемата е проста и ефикасна. За акумулатори на мотори пък е супер. Зарежда ги за 12 часа на МАХ. За коли може 24 или 48 часа. Но ми върши чудесна работа.
Това от компютър действително не е много ясно как точно ще зарежда с 12 волта. А на повечето изправни са даже 11.80.
![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта