1.8 турбо голф 4 губи налягане

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Сря 01 апр 2009 17:48


турбото е KO3 с чип на голф 4 AGU мотор
Колата е с буст метър и чип който надува на 1.1 мах. при яко ръчка държеше 0.7 бара при 5000 оборота и след това колата биеше муцуна и налягането изпуска и е 0.1 бар. Това го правише след 5000 оборота при поне на 3-та скорост
Смених блоу оф или рецирколацианния клапан с нов от ауди тт 225 коня и вакум маркучите около него и сега резултата е че 500км нямах проблем а от днес ми прави същия проблем вече при 6000 оборота и нагоре и пак при поне 3-та скорост. От какво може да го прави ?
Възможно ли е да е гейта да изпуска или пак е рецирколационния клапан?
Налягането го изпуска от веднъж при около 6000 оборота при пълна ръчка и на 3-4 скорости. налягането пада от 0.6 примерно до 0.1 и колата бие муцуната.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот Vizor » Сря 01 апр 2009 17:52


Хм.. интересно. Извади му рецирколационния маркуч и го остави да изпуска в атмосферата и чуи дали е от него .. и запуши другата дупка с нещо..


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Сря 01 апр 2009 18:10


аз хубаво ще ог направя това но няма да го чуя като изпусне при 6000 оборота че при по малко не го прави а при 6000 според мен вс. шуми и няма да стане... аз съм с конус филтър и като изпуска се чува от към филтъра до около 5000 оборота
Няма ли друг начин да разбера?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот Vizor » Сря 01 апр 2009 20:16


Чува се вярвай ми ;) аз съм с такъв блоуоф и си разтоварва перфектно! + това съм 10000001% сигурен, че колата ми е в пъти по-шумна от твоята.. и + това доста работи по нея скърцат и тракат :lol:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот MK4 » Сря 01 апр 2009 23:52


аз пък си мисля че е нормално това малко турбо да не прави 1 бар над 6000 оборота...


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот Tibi.b » Чет 02 апр 2009 8:01


MK4 написа:аз пък си мисля че е нормално това малко турбо да не прави 1 бар над 6000 оборота...


Ми кой е казал ,че прави един БАР(Поне така разбрах аз),човека казва 1бар пик и 0,7 холд >което ме навава мисълта ,4е нещо може да са сговнясани смесите и над 5/6к да се бъгва ЕКУ-то ,И много странно карал съм доста чипосани 1,8 Т ,едното бе6е с 1,1 пик и 1бар холд .Другото беще с с 1бар пик и 0,9 холд .

Незнам защо холда ти е толкова надолу.Стоково колата надува на 0.5 /0.6 бара ,та ако е на 0,7 е ебати 4ипа :012:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот paco » Чет 02 апр 2009 10:35


Или рецирколацианния клапан ти пави проблем отново или някъде ти изпуска системата и то само при надув..аз залагам на първото. Тез оригинални клапани са пълен ташак. :idea:

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот Vizor » Чет 02 апр 2009 10:41


paco написа:Или рецирколацианния клапан ти пави проблем отново или някъде ти изпуска системата и то само при надув..аз залагам на първото. Тез оригинални клапани са пълен ташак. :idea:

РАСО


Да ти за това си взе колкото бутилка от шампанско! :twisted:
Моя не прави проблеми в интерес на истината.. дори работи много читаво..


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Чет 02 апр 2009 12:29


paco написа:Или рецирколацианния клапан ти пави проблем отново или някъде ти изпуска системата и то само при надув..аз залагам на първото. Тез оригинални клапани са пълен ташак. :idea:

РАСО

И аз така си мислех и си взех от ауди тт 225 коня клапан/ да е по твърд/ и е бош чисто нов де да знам . Явно изпуска налягането само при мах обороти и на голяма предавка... а и това го правеше вчера за първи път но и тогава за първи път я ръчках докрай и с пуснат климатик. Изпуска когато я натоваря докрай. След малко ще я пробвам с извадена рециркулация но ако не е от този клапан какво остава да е?
а и ми прави впечатление че щом изпусне не пада на 0 или във вакум ами седи 0.1 бар


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Чет 02 апр 2009 17:50


досега го напъвах по магистралата без рециркулация и резултата е че налягането пада след 6000 оборота рязко на 0.2 бар. не се чува кихането от клапана значи не е от блоуофа. разтоварва се но не се чува а иначе колегата Vizor е прав и се чува стабилно при тези обороти но го изпуска от другаде.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот paco » Пет 03 апр 2009 9:03


Ми от никъде не изпуска ами актуатора се отваря и газовете заобикалят перката. Интересно какви са смесите на колата при тези обороти и дали електрониката не хваща обедняване и затова да реагира така.

РАСО


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Пет 03 апр 2009 16:20


А възможно ли е актуаторчо да не работи коректно и да го сменям или се шашка от кякой вакум маркуч а и незнам но май няма да излезне като грешка с вагком.
Защото го правеше и със стария чип...


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот set16v » Съб 04 апр 2009 2:23


paco написа:Ми от никъде не изпуска ами актуатора се отваря и газовете заобикалят перката. Интересно какви са смесите на колата при тези обороти и дали електрониката не хваща обедняване и затова да реагира така.

РАСО


бац таз турбина и без клапана на гейта ще надуй 2бара :D
инак да това става,колата губи налягане и удря макс дюти на дюзите и оттам нататък получаваш туй :D 0.2бар


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот angell » Нед 05 апр 2009 11:15


след вагкома резултата е че постоянно си опитва да си корегира аванса /при работа на място... можеби в движение ще е още по голямо/ показва грешка 00575
пробвахме да откачиме вакума между N75 и турбото и колата се оправи.Не изпуска налягане при откачен вакум между N75 и турбо .Сменихме N75 с друг но проблема си остана. .
Според това засега разбрахме че N75 и рецирколационния клапани са здрави и работят коректно. Налягането го изпуска уестгейта но само когато N75 му каже /значи и той е здрав/ но неможеме да разбереме какъв е проблема който регистрира та решава да отвори гейта.
Странното е че когато колата е много натоварена 4 човека и климатик пика е 0.9бар а когато съм сам е 1.1бар
Прикачени файлове
Изображение041.jpg
Изображение042.jpg
Изображение043.jpg

Последна промяна от angell на Нед 05 апр 2009 20:51, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане

Мнениеот niikoo_1 » Нед 05 апр 2009 16:27


Лесно ли се сваля акутатора, че както е м/у мотора и купето ми се вижда кофти?

Някой ако знае с какво се почиства и смазва моля да сподели :oops:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта