турбото е KO3 с чип на голф 4 AGU мотор
Колата е с буст метър и чип който надува на 1.1 мах. при яко ръчка държеше 0.7 бара при 5000 оборота и след това колата биеше муцуна и налягането изпуска и е 0.1 бар. Това го правише след 5000 оборота при поне на 3-та скорост
Смених блоу оф или рецирколацианния клапан с нов от ауди тт 225 коня и вакум маркучите около него и сега резултата е че 500км нямах проблем а от днес ми прави същия проблем вече при 6000 оборота и нагоре и пак при поне 3-та скорост. От какво може да го прави ?
Възможно ли е да е гейта да изпуска или пак е рецирколационния клапан?
Налягането го изпуска от веднъж при около 6000 оборота при пълна ръчка и на 3-4 скорости. налягането пада от 0.6 примерно до 0.1 и колата бие муцуната.
1.8 турбо голф 4 губи налягане
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Хм.. интересно. Извади му рецирколационния маркуч и го остави да изпуска в атмосферата и чуи дали е от него .. и запуши другата дупка с нещо..
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
аз хубаво ще ог направя това но няма да го чуя като изпусне при 6000 оборота че при по малко не го прави а при 6000 според мен вс. шуми и няма да стане... аз съм с конус филтър и като изпуска се чува от към филтъра до около 5000 оборота
Няма ли друг начин да разбера?
Няма ли друг начин да разбера?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Чува се вярвай ми
аз съм с такъв блоуоф и си разтоварва перфектно! + това съм 10000001% сигурен, че колата ми е в пъти по-шумна от твоята.. и + това доста работи по нея скърцат и тракат 


- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
аз пък си мисля че е нормално това малко турбо да не прави 1 бар над 6000 оборота...
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
MK4 написа:аз пък си мисля че е нормално това малко турбо да не прави 1 бар над 6000 оборота...
Ми кой е казал ,че прави един БАР(Поне така разбрах аз),човека казва 1бар пик и 0,7 холд >което ме навава мисълта ,4е нещо може да са сговнясани смесите и над 5/6к да се бъгва ЕКУ-то ,И много странно карал съм доста чипосани 1,8 Т ,едното бе6е с 1,1 пик и 1бар холд .Другото беще с с 1бар пик и 0,9 холд .
Незнам защо холда ти е толкова надолу.Стоково колата надува на 0.5 /0.6 бара ,та ако е на 0,7 е ебати 4ипа

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Или рецирколацианния клапан ти пави проблем отново или някъде ти изпуска системата и то само при надув..аз залагам на първото. Тез оригинални клапани са пълен ташак.
РАСО

РАСО
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
paco написа:Или рецирколацианния клапан ти пави проблем отново или някъде ти изпуска системата и то само при надув..аз залагам на първото. Тез оригинални клапани са пълен ташак.![]()
РАСО
Да ти за това си взе колкото бутилка от шампанско!

Моя не прави проблеми в интерес на истината.. дори работи много читаво..
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
paco написа:Или рецирколацианния клапан ти пави проблем отново или някъде ти изпуска системата и то само при надув..аз залагам на първото. Тез оригинални клапани са пълен ташак.![]()
РАСО
И аз така си мислех и си взех от ауди тт 225 коня клапан/ да е по твърд/ и е бош чисто нов де да знам . Явно изпуска налягането само при мах обороти и на голяма предавка... а и това го правеше вчера за първи път но и тогава за първи път я ръчках докрай и с пуснат климатик. Изпуска когато я натоваря докрай. След малко ще я пробвам с извадена рециркулация но ако не е от този клапан какво остава да е?
а и ми прави впечатление че щом изпусне не пада на 0 или във вакум ами седи 0.1 бар
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
досега го напъвах по магистралата без рециркулация и резултата е че налягането пада след 6000 оборота рязко на 0.2 бар. не се чува кихането от клапана значи не е от блоуофа. разтоварва се но не се чува а иначе колегата Vizor е прав и се чува стабилно при тези обороти но го изпуска от другаде.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Ми от никъде не изпуска ами актуатора се отваря и газовете заобикалят перката. Интересно какви са смесите на колата при тези обороти и дали електрониката не хваща обедняване и затова да реагира така.
РАСО
РАСО
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
А възможно ли е актуаторчо да не работи коректно и да го сменям или се шашка от кякой вакум маркуч а и незнам но май няма да излезне като грешка с вагком.
Защото го правеше и със стария чип...
Защото го правеше и със стария чип...
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
paco написа:Ми от никъде не изпуска ами актуатора се отваря и газовете заобикалят перката. Интересно какви са смесите на колата при тези обороти и дали електрониката не хваща обедняване и затова да реагира така.
РАСО
бац таз турбина и без клапана на гейта ще надуй 2бара

инак да това става,колата губи налягане и удря макс дюти на дюзите и оттам нататък получаваш туй

Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
след вагкома резултата е че постоянно си опитва да си корегира аванса /при работа на място... можеби в движение ще е още по голямо/ показва грешка 00575
пробвахме да откачиме вакума между N75 и турбото и колата се оправи.Не изпуска налягане при откачен вакум между N75 и турбо .Сменихме N75 с друг но проблема си остана. .
Според това засега разбрахме че N75 и рецирколационния клапани са здрави и работят коректно. Налягането го изпуска уестгейта но само когато N75 му каже /значи и той е здрав/ но неможеме да разбереме какъв е проблема който регистрира та решава да отвори гейта.
Странното е че когато колата е много натоварена 4 човека и климатик пика е 0.9бар а когато съм сам е 1.1бар
пробвахме да откачиме вакума между N75 и турбото и колата се оправи.Не изпуска налягане при откачен вакум между N75 и турбо .Сменихме N75 с друг но проблема си остана. .
Според това засега разбрахме че N75 и рецирколационния клапани са здрави и работят коректно. Налягането го изпуска уестгейта но само когато N75 му каже /значи и той е здрав/ но неможеме да разбереме какъв е проблема който регистрира та решава да отвори гейта.
Странното е че когато колата е много натоварена 4 човека и климатик пика е 0.9бар а когато съм сам е 1.1бар
Последна промяна от angell на Нед 05 апр 2009 20:51, променено общо 2 пъти.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 турбо голф 4 губи налягане
Лесно ли се сваля акутатора, че както е м/у мотора и купето ми се вижда кофти?
Някой ако знае с какво се почиства и смазва моля да сподели
Някой ако знае с какво се почиства и смазва моля да сподели

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта