Здравейте,
Наскоро се сдобих с Пасат B3 1992г 1,8 моно.
Питането ми е следното забелязвам напоследък, че има леко сълзене на охлаждаща течност откъм гарнитурата на блока и започват да ми се въртят разни мрачни мисли из главата.Пък и на звук не ми харесва.Май съм се прее... с пасатора.
Дали става въпрос за основен ремонт или може и да е друго?И ако е така някакви идеи колко излиза подобен ремонт?
Благодаря
B3 за основен ли е?
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: B3 за основен ли е?
Виж да не сълзи от пластмасовия тройник и да се стича по гарнитурата
Re: B3 за основен ли е?
viewtopic.php?f=6&t=123499&hilit=%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%BA
Най често от тук е проблема гадния тройник аз моя го смених но и новия протича , най добре си вземи / ако е от него де / някакъв марков поне да е 30 лв защото моя е 15 и е пълен боклук. Сега търся от голф 1 неговия бил алуминиев ама не мога да намеря
Най често от тук е проблема гадния тройник аз моя го смених но и новия протича , най добре си вземи / ако е от него де / някакъв марков поне да е 30 лв защото моя е 15 и е пълен боклук. Сега търся от голф 1 неговия бил алуминиев ама не мога да намеря

Re: B3 за основен ли е?
Да, благодаря колега, това засега изглежда вариант.
При мен ми направи впечатление, че при болта на тройника има влага, надявам се да е това.Единствено остава да разбера дали оттам само тече или и от гарнитурата.
При мен ми направи впечатление, че при болта на тройника има влага, надявам се да е това.Единствено остава да разбера дали оттам само тече или и от гарнитурата.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: B3 за основен ли е?
следи си и маслото .... ако стане кафеникаво и непрозрачно (кат боза) веднага спирай колата ! не чакай да стане на пяна !
- bnvp
- Мнения: 112
- Регистриран на: Сря 27 авг 2008 18:46
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E 1991
- Местоположение: Варна
Re: B3 за основен ли е?
am_gyl написа:гадния тройник аз моя го смених но и новия протича....Сега търся от голф 1 неговия бил алуминиев
Колега тройник от Голф 1 няма да стане,наистина е алуминиев,но на него няма датчици,а излизат само 2 водни маркуча и мисля че се захващаше с 4 болта,а не с 2,поне на моята единичка така беше. А иначе аз моя го смених преди около година с друг пластмасов от евтините,намазах го стабилно с червен силикон там където приляга към главата и засега нямам проблеми.Дано на колегата проблема да е от тройника,защото иначе смяна на гарнитура и шлайф на глава,което не е много евтино.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: B3 за основен ли е?
50 леа гарнитура .... 200 леа шлайф ... напрао си е за умиране и особено в тая криза ..... 

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: B3 за основен ли е?
Не плаши чиляка от сега. Дето казва Косел провери си да не сълзи от там, тогава хвърляй парата. 

Re: B3 за основен ли е?
guero написа:Дано е тройника, но как да разбера със сигурност, че само от там тече?
Когато е загряла колата /системата е надута/ хвани с ръка тройника и го разклати ако изфъска антифриз -това е- СМЯНА и както писа колегата по нагоре ако го сменяш моя съвет е намажи обилно О пръстена и челото на новия тройник с червен силикон. Определено няма да навреди.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: B3 за основен ли е?
Това дето и новия тройник протичал??
Аз моя го смених и фланеца отстрани смених и засега 1 год не са протекли.
По спомени бяха на Феби.Тънкостта при монтажа на новите е в стягането на двата закрепващи болта.Стяга се съвсем леко почти без усилие.В противен случай се пука още при стягането и протича след време.
Преди това внимателно се почиства със шкурка мястото където ляга тройника,мацва се със грес леко да запълни язвичките от годините появили се в алуминия от ерозията и стягаш ЛЕКО.
По спомени тройника ми излезе 12-13лв.
Никакви червени силикони.Ще си хапеш гъза ако попадне в системата.Ех леле да ви чето Ваското1... он че ви научи за тоя силикон
Аз моя го смених и фланеца отстрани смених и засега 1 год не са протекли.
По спомени бяха на Феби.Тънкостта при монтажа на новите е в стягането на двата закрепващи болта.Стяга се съвсем леко почти без усилие.В противен случай се пука още при стягането и протича след време.
Преди това внимателно се почиства със шкурка мястото където ляга тройника,мацва се със грес леко да запълни язвичките от годините появили се в алуминия от ерозията и стягаш ЛЕКО.
По спомени тройника ми излезе 12-13лв.
Никакви червени силикони.Ще си хапеш гъза ако попадне в системата.Ех леле да ви чето Ваското1... он че ви научи за тоя силикон

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B3 за основен ли е?
hristov_GL написа:50 леа гарнитура .... 200 леа шлайф ... напрао си е за умиране и особено в тая криза .....
Бааа...какви са тея цени? На същия двигател правих лятото ремонт :
-гарнитура за глава и всички други необходими гарнитури (за колекторите,капак клапани и т.н. и т.н.) заедно с единия пластмасов тройник излезнаха 60лв с гумичките за клапаните.
- шлайфа на главата и смяната на гумичките беше общо 70лв (ако трябва да се сменя водач +5 лв за всеки с техен водач).Шлайфах я 0.1мм понеже толкова се шлайфа за да се махнат старите останки от гарнитурата ако не е крива...ако е крива колкото дойде за да се изправи.
- отделно вече са мсла,антифризи и бля бля и колкото те натоварят за труд...
Общо взето за да изтече антифриз навън тая гарнитура трябва да види доста зор а и доколкото помня първо трябваше да го смеси с маслото (понеже маслените магистрали за оттичане на маслото от горния край на главата към картера са най-отвън спрямо цилиндъра а антифриза минава около цилиндъра).
По-скоро иде реч за кофти тройник - огледай внимателно и мисля,че ще се реши проблема

Re: B3 за основен ли е?
Ще сменя тройника, така и така тече от него със сигурност, пък ако и след това има антифриз ще му мисля.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: B3 за основен ли е?
аххххх мамицата им мръсна на тия наще майстори
лъжливи копелдаци




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта