
С две думи- за да свети една халогенна крушка толкова силно колкото обикновена (т.е. такава без допълнителен филтър, отнемащ част от светлината), нажежаемата жица работи на по- висока температура, което и скъсява наполовина живота.
Друго интересно е, че по- добрата видимост с такива крушки май е заблуда на производителя и добре възприета и разкрасена от потребителя. Не осигурява по- добра видимост, а замества жълтия цвят с бял, син, зелен и тн.
Човек като не разбира за какво ли не могат да го излъжат, омръзна ми като трябва да си сменя гумите, да долея антифриз, да сменя масло, спирачна течност и тн. и тн. да трябва да проуча 1000 мнения, после да направя статистическа извадка и средно аритметично кое се повтаря най- много. Къде бих могъл да намеря предписание на производителя за всички консумативи на Passat B5.5 1.9 TDI 131 к.с. автоматик типтроник. Нямам сервизна книжка, нито лепенки по колата, освен за маслото.
"Малко" се отплеснах, sorry
