мигане на лампа на таблото
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
мигане на лампа на таблото
Здравейте,колеги.От седмица на сам колата взе да пали трудно.става въпрос за б5 1.8 20 v.Когато не съм я палил едно денонощие пали от втория път,а от два дни от третия.днес забелязах,че като дам на контакт ,на таблото се появява една количка с ключе,която мига,а след второто завъртане огасва с другите лампи.знаете ли тя за какво сигнализира.почистих свещите,като мислех,че може от там да е проблема.А може ли да идва проблема от алармата.благодаря за съветите ви предварително!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: мигане на лампа на таблото
Ебава ти се оригиналният имобилайзер.
Тази лампа трябва след като дадеш на контакт да светне и след секунда две да изгасне - иначе няма палене.
Тази лампа трябва след като дадеш на контакт да светне и след секунда две да изгасне - иначе няма палене.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: мигане на лампа на таблото
благодаря,а как се отстранява оригиналния имобилайзер.А възможно ли е,да е от контактното гнездо,защото има моменти в които трудно включвам на контакт.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: мигане на лампа на таблото
Аз мисля, че е заради износването на ключа и не го разпознава.Аз имах същия проблем, и взех един от резервните и вече 2ра година съм с него, като ми го прави пак но на няколко месеца по 1 път.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 16:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: мигане на лампа на таблото
Здравейте,значи по темата от 2003 имам Б4 - пасат.Случйно попаднах на тази тема.след като си купих колата нямах никакви проблеми
и сега нямам,поне такива които да ми създават огромни главоболия. Но имам този проблем-по някога без значение студен или горещ мотор качван се паля и мотора угасва веднага,не дава време да форсирам даже,нямам такава лампа на таблото,но имам вграден имобилайзер на ключа и така до края на света (хахаха) прави го няколко пъти и после му идва кефа,та вапроса ми : Може ли това да е от ключа ( самия ключ ) или от самия имобилайзер който е вграден в самия ключ ?? Има и друго наскоро на скоро купихме на татко Пасат естествено ( фамилно сме Пасаторджии)
лично го внесох от Белгия ( работим там ) само че е ТДИ мотор имаше един единствен ключ (собственика не можа да намери другия)
един ден реших да тествам какво ще направи без имобилайзера отсраних го от ключа и реших да запаля и какво установих прави абсолютно както моя пали за момоента и угасва та Вапроса ми е кое от двете се магари??? Благодаря предварително.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта