отначало си бях със сток музиката на пасата - гама 5 с 4-те оригинални тонколонки
касетофончето , с което съм и до днес но мисля да го сменям скоро

понеже не ми се сменяше оригиналния касетофон защото се връзва с интериора а и е малко привлекателен за авто джамбазите търсих някакво устройство с което да слушам от флашка музика . и взех че го открих - хкарлинк плейер . с помоща на приател го поръчахме от ебай и останах доста доволен от него като цяло.ето темата с монтажа му
viewtopic.php?f=11&t=97547

понеже слушам музика силничко взех че издъних една от тонколонките . първо мислих да търся оригинална но след това реших да ги сменя.спрях се на марката длс.поръчах си 2 мидбаси р6 за отпред и 2 226-ци за отзад . оказа се обаче че мидбасите отпред опират в стъклата и се наложи да ги сложа задни.
един слънчев ден взех че на шега си купих от един познат едно басче

а то имаше нужда от усилвател и окабеляване.за усилвател избрах модела на кеноод кас 6203.с него има шанс за захранване на по силен бас след време.

ето и окабеляването гроунд зеро, но не помня колко квадрата беше

един друг слънчев ден ме прехвана и ги монтирах.захранващия кабел прекарах от акумулатора през едно гумено уплътнение за тръбите на климата,там излиза зад жабката,оттам по десния праг и право в багажника.за изход от касетофона до усилвателя си купих специална букса за блаупункт с 2 камбанки и ремоте.нямам снимка на нея
скоро ме прихвана да слагам шумоизолация на колата,бях чел доста по въпроса.спрях се на стп изолация вибропласт м1 тъй като цената беше по изгодна от битмаст бомб-а.същевременно реших да си сложа мидбасите отпред а 226-ците отзад.за целта трябваше да ги изнеса извън корите за да не опират в стъклото при спуснатото му положение.един ден се заех и направих фланци от пдч и понеже дупката на ламарината където лежи тонколонката , и дупката на самата кора са изместени една спрямо друга се наложи леко да мардам ринговете за да си дойдат двете дупки.след като залепих ринговете отгоре ги намазах със черен силикон , който много цапа:)ето какво се получи



реших освен самите врати да изолирам 4-те кори и кората на багажника.за целта използвах облицовки за пвц тръби от тези меките - 1 см дебелина.лепих ги отново със приятеля ми черния силикон.
забравих да спомена че махнах оригиналните мрежички на корите и вътре гумените уплътнения между кората и ламарината за която се захващаха оригиналните говорители

след това идва ред на самата шумоизолация която порачах от една софийска фирма занимаваща се с озвучаване.и понеже колата ми седя без кори един месец тъй като нямах време и всичко ставаше много бавно прословутата криза ми помогна.та пуснаха ме една седмица в неплатена и се отвори време за екшън.не си давах зор . за 3-4 дена цялата я оправих.ето какво се получи
преди

и след






ето и самите листове шумоизолация как изглеждат

а ето и крайния ефект с монтирани р6-ци и 226-ци





на 226-ците съм закачил кабела само за ниските честоти защото оригиналните високочестотни говорителчета които са си в колата свирят доволно.бас касата също свири само ниски в благодарение на нискочестотния филтър който има усилвателя.него пък съм го намалил максимално че получавам земетресения в тялото

отливки не ми се правеха тъй като е трудоемко,незнам как точно става,не ми се занимаваше а и съм скаран със свободното време.мисля че с пдч ринговете ефекта е близък до отливките.така ползвам обема на вратата,който предполагам е големичак за тези говорителчета,но няма да ходя по състезания я.всичко се прави за мен,да ми е приятно
скоро може би ще има смяна на касетофончето за да чуя на какво наистина са способни длс-ите

надявам се ви е било интересно,ако има въпроси ще отговарям