Сериозен проблем с AER!!
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Сериозен проблем с AER!!
Незнам от каде да започна но по накратко полото изгуби мощност започна да мига лампата на маслото взе д атрака като дизел карах 1 км така и в бокса започнахме да разглабяме (понеже в сервизите е супер натоварено ) смъкнахме картера заради 1 бол4е откачих макферсона и извадих полуоската и според мен се оказа запущена цедка на картера смъкнахме биелните лагери основните са добре та въпроса ми е сменят ли се биелни и основни лагери на аер или се блъскаме напразно защото четох някаде че тоя аер не подлежи на ремонт????
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Сериозен проблем с AER!!
правилно си чел че не подлежи на ремонт за съжаление, маслинков мисля имаше близък сблъсък с проблема, ако не се бъркам! Ако ще сменяш двигател , търси АЕХ с читави скорости
Аз така мисля!
Аз така мисля!
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Сериозен проблем с AER!!
а само биелните лагери поне да се сменят не става ли че съм ги поръчал вече ?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Сериозен проблем с AER!!
Сменят си се
Проблема на този двигател е ,че е с алуминиев блок и майсторите не искат да се захванат с основен ремонт,щото нали трябва да се фрезова блока. Не ги разбирам тия стругарски работи ,но блок от AER не искат да фрезовот. За да се направи основен ремонт на двигателя (напълно възможен е) ,трябва да се смени блока с нов и затова ремонтният комплект за този двигател струва някъде кум 2500лв

Проблема на този двигател е ,че е с алуминиев блок и майсторите не искат да се захванат с основен ремонт,щото нали трябва да се фрезова блока. Не ги разбирам тия стругарски работи ,но блок от AER не искат да фрезовот. За да се направи основен ремонт на двигателя (напълно възможен е) ,трябва да се смени блока с нов и затова ремонтният комплект за този двигател струва някъде кум 2500лв
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Сериозен проблем с AER!!
Слабото място на изцяло алуминиеите блокове е повишената склонност към задиране при прегряване или влошено мазане. Така че е желателно много внимателно да се огледа състоянието на цилиндрите. Ремонтът е възможен, но зависи от начина на формиране на твърдото покритие върху цилиндъра. Обикновено се предвиждат 1-2 ремонтни размера. При повечето конструкции буталата също са със специално покритие и доста по-скъпи. Майсторите отказват да ремонтират, защото при хонинговането се използват специални брусове, които също са скъпи. А и не са в час с относително по-новите технологии, които си имат особености.
За лагерите няма проблем да се подменят.
За лагерите няма проблем да се подменят.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Сериозен проблем с AER!!
Има по принцип ремонтни размери на основните, биелни лагери, сегменти и бутала за AER 

- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Сериозен проблем с AER!!
това добре ще ги сменя тия лагери но според вас от къде дойде проблема ?? къде да търся причината как да проверя маслената помпа дали е добре цедката беше почти запушена но все пак пропускаше ?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Сериозен проблем с AER!!
Маслената помпа прави всички тия мизерии.
Поразгледай в поло сектора и ще видиш много AER с твойте проблеми
Поразгледай в поло сектора и ще видиш много AER с твойте проблеми
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Сериозен проблем с AER!!
да аз тия проблеми ги видях
но как да я проверя сега да ли работи тая помпа ?? поръчал съм си лагери и сега чакам да доидат и съм свободен чистя си картера тва онова може и да я погледна сега помпата

- enime
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 16:08
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: Сливен
Re: Сериозен проблем с AER!!
колега аз съм в същото положение.Но аз си мисля щом има дадени лагери за този мотор значи подлежи на ремонт.М/у фругото и аз нямам идея как да прабвам маслената помпа,защото се оказва че маи проблема идва от нея.Еи пичове да ви кажа че на AER мотора е с ризи така че те могат да се подменят.
- speka
- Мнения: 111
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Сериозен проблем с AER!!
а имам и един друг въпрос към по разбиращите може ли сега както съм откачил биелите да извадя буталата да видя сегментите как са??
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Сериозен проблем с AER!!
Speka, маслената помпа се разглобява, почиства перфектно и се инспектира щателно за механични повреди. Проверяват се с луфтомер и хлабините (радиална и аксиална). Мери се и налягането, което дава. Всички контролирани параметри трябва да отговарят на спецификациите за конкретния модел.
Но помпата е най-малката ти грижа – в краен случай се подменя с друга. Ти прочете ли внимателкно какво ти написах по-горе? Преди да се впуснеш в купуването на скъпи части провери:
– състоянието на цилиндри и бутала;
– за наличие на запушени маслени магистрали.
Ако имаш повреди по бутало-цилиндровата група, ще ти излезе много по-евтино да си купиш двигател на старо.
Е да, ама... не, както казваше един журналист.
Съшествуват няколко технологии за изработване на ИЗЦЯЛО алуминиеви двигатели. Едната от тях се нарича Lokasil и при нея наистина се говори за ризи, но всъщност става въпрос за „псевдоризи”. „Псевдо”, защото тези ризи съществуват като самостоятелни детайли само за една малка част от времето за изработка. Те се поставят в леярската форма на блока преди да бъде разлят разтопения метал. След отливането на блока са вече едно цяло с него. Поради тази причина не е възможно тяхното ремонтиране по класическия начин „избиване-набиване”. Затова не се предвиждат ремонтни размери ризи. Което не означава, че изобщо не е възможен ремонт.
Но дали си струва?
Но помпата е най-малката ти грижа – в краен случай се подменя с друга. Ти прочете ли внимателкно какво ти написах по-горе? Преди да се впуснеш в купуването на скъпи части провери:
– състоянието на цилиндри и бутала;
– за наличие на запушени маслени магистрали.
Ако имаш повреди по бутало-цилиндровата група, ще ти излезе много по-евтино да си купиш двигател на старо.
enime написа:Еи пичове да ви кажа че на AER мотора е с ризи така че те могат да се подменят.
Е да, ама... не, както казваше един журналист.
Съшествуват няколко технологии за изработване на ИЗЦЯЛО алуминиеви двигатели. Едната от тях се нарича Lokasil и при нея наистина се говори за ризи, но всъщност става въпрос за „псевдоризи”. „Псевдо”, защото тези ризи съществуват като самостоятелни детайли само за една малка част от времето за изработка. Те се поставят в леярската форма на блока преди да бъде разлят разтопения метал. След отливането на блока са вече едно цяло с него. Поради тази причина не е възможно тяхното ремонтиране по класическия начин „избиване-набиване”. Затова не се предвиждат ремонтни размери ризи. Което не означава, че изобщо не е възможен ремонт.
Но дали си струва?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Сериозен проблем с AER!!
Да, колегата е прав - ризи няма за AER
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenetz
Re: Сериозен проблем с AER!!
aз подлежа на сьщия проблем не проверяваи помпата купи си нова 135лв в славянка поне според мен това е най-добрата опция.
- enime
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 16:08
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: Сливен
Re: Сериозен проблем с AER!!
нова ли е олега, защото на мен ми искат 300 лв.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 33 госта