сорри за оффтопика
дизелите, внасяни от Италия
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
variable intake system , а бе гледам , че много нагъсто пускаш мненията ...
има едно поленце там , за редакция на мненията..... да не се натрупват много ...... че ей сега ще скокне някой свиреп модератор
( аз разбира се съм виждал много модератори тук , ама свирепи няма де ....
) а ако много държиш да запишеш повече бройки , по лесно ще ти е да изхабиш една каса бира за този онзи и току се окажеш с 1000
А за колата - не се притеснявай - ако ти е писано да се набуташ с дарак, и с 10 сервизни книжки ще се накиснеш..... важното е да си отваряш очите да виждаш нещата които се виждат, а невидимите..... божа работа
Важното е да ти хване очите колата - после и с кусури пак ще си я харесваш , ама ако я вземеш " защото ми се видя евтина , ама не ми се харесва " после и гума да спукаш , ще викаш : дееееега тая талига , от де ми се натресе на главата , аз хубаво си исках ......
сорри за оффтопика
сорри за оффтопика
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Колкото и банално да звучи кола се купува със човек който е запознат със конкретния модел, тоест да му знае слабостите за да прецени дали си заслужава, а по повод италиянците ....малко са по-голомите мундари от тях
последния хит беше една умряла мишка под барчето на ръчната спирачка (макар и да смърди тъпия жабар не си е направил труда да види к'во сатва
) . Сервизните книшки ги крият нарочно (говорим на немските) незаради друго ами на тях пише милиарди километри

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
последния хит беше една умряла мишка под барчето на ръчната спирачка (макар и да смърди тъпия жабар
Е-е-е-е чак такива педали не са , ама са педали де ...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
didodi написа:а по повод италиянците ...малко са по-голомите мундари от тяхпоследния хит беше една умряла мишка под барчето на ръчната спирачка (макар и да смърди тъпия жабар не си е направил труда да види к'во сатва
) . Сервизните книшки ги крият нарочно (говорим на немските) незаради друго ами на тях пише милиарди километри
![]()
![]()
Първо, може да не са усетили италианците миризмата заради тази на чесън и сирене (които храни обичат да похапват).
Второ, колега, имаш ли поне бегла представа колко са един МИЛИАРД километра и дали е възможно която и да е кола да ги мине ?
Иначе за това, което си писал в самото начало на поста си (това, което не съм цитирал), си абсолютно прав.
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
juve написа:...."докторе"виждам , че има поне още един човек от форума , който ( като мен ) може да се формализира
![]()
Човека просто е искал да подскаже грамадното количество километри и е използвал неподходящ , точно дефиниран термин ....
Въпреки всички мълви носещи се за италиянските коли, си купих италиянско ТДИ, от нашенска автокъща.
Вече 18 месеца я карам, колата беше в почти идеално състояние, нямаше грам ръжда никъде. взех я на 200 000 км. Лепенката с оборудването на дъното на багажника отговаряше на 100% на това което получих! нищо от колата не липсваше или е било модифицирано.
Единствено маслото беше като вода, но слава богу явно съм имал страшен късмет. Двигателя не ми е правил абсолютно никакви проблеми ....засега
Вече 18 месеца я карам, колата беше в почти идеално състояние, нямаше грам ръжда никъде. взех я на 200 000 км. Лепенката с оборудването на дъното на багажника отговаряше на 100% на това което получих! нищо от колата не липсваше или е било модифицирано.
Единствено маслото беше като вода, но слава богу явно съм имал страшен късмет. Двигателя не ми е правил абсолютно никакви проблеми ....засега
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: дизелите, внасяни от Италия
В тая връзка аз обмислям да сменя моята 98-ма AFN германска перфектна с те тая
http://cars.bg/u4175 внос от италия. В другиден ще ходя да я нагледам, но чесно казано ми се ще да намеря кусури и да се откажа.
Re: дизелите, внасяни от Италия
Почти две години карам италинка тди - 110кс, 2000г, навъртял съм 33 000, 15 000 от който с чип. Взех я на 177 000. С двг не съм имал проблеми, няма признаци да е износен. Сменял съм няколко носача и изпаритела на климатроника.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: дизелите, внасяни от Италия
НИГКОГА, АМА НИКОГА НЕ КУПУВАЙТЕ КОЛИТЕ ОТ ИТАЛИЯ.
Имам чувството че самите италианци не са виновни,виновните са нашите "италианци" особено Дупнишките джамбази онези "големи" гъзари търговци дето вече ги е срам да се пишат че са от Дупница. В обявите се пишат че са от Благоевград, Кюстендил. Аз така изгорях обадих се на обява от Мобилен на която пишеше че е от Благоевград, а
впосследствие се оказа дупнишки П...л. В Кюстендил се отвориха много автокъщи които всъщност са дупнишки,хората през годините разбраха какви "търговци" са всъщност и пазара им падна, и те пак се "изтарикатиха".
Имам чувството че самите италианци не са виновни,виновните са нашите "италианци" особено Дупнишките джамбази онези "големи" гъзари търговци дето вече ги е срам да се пишат че са от Дупница. В обявите се пишат че са от Благоевград, Кюстендил. Аз така изгорях обадих се на обява от Мобилен на която пишеше че е от Благоевград, а
впосследствие се оказа дупнишки П...л. В Кюстендил се отвориха много автокъщи които всъщност са дупнишки,хората през годините разбраха какви "търговци" са всъщност и пазара им падна, и те пак се "изтарикатиха".
-
lubo_bubaka
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: дизелите, внасяни от Италия
според мен всичко си е на късмет мен например брат ми си взе венто от Италия навъртя му 120000 и няма никакви птоблеми имам роднини в Италия които казват че италиянците са мн немарливи и не сменяли масло по 60-70000 килкометра но всичко е късмет
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: дизелите, внасяни от Италия
lubo_bubaka написа:според мен всичко си е на късмет мен например брат ми си взе венто от Италия навъртя му 120000 и няма никакви птоблеми имам роднини в Италия които казват че италиянците са мн немарливи и не сменяли масло по 60-70000 килкометра но всичко е късмет
колегата го е казал най-точно да слагате всички под общ знаменател не е правилно щот съм виждал коли от италия дето няма за какво да се хванеш да се пазариш и в това време е на доста прилична цена, но в същото време съм виждал и другата крайност на талянските колици. За това гледайте какво купувате, щот после талянеца ви е виновен...
Re: дизелите, внасяни от Италия
Абе мундари има навсякъде по света, това го знае всяко хлапе
. К'во значи била от Италия..... ми тези от Германия като ги пазят толкова много, ходете ги вижте как ги карат на алтобаните (то там други пътища няма де
) и какво стават след няколко зими ---- ръжда от всякъде 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ninomoneti и 79 госта
